Ik schrik me helemaal rot. Ben wat aan het swipen op (even weggehaald) en ik kom een jongen tegen die 7 maanden geleden is overleden… Iemand enig idee hoelang zo’n account “actief” blijft? Hij had namelijk een vriendin en het lijkt me sterk dat hij dat destijds gebruikte. Account zou dus ± al een jaar ongebruikt zijn, kan het dan nog voorbij komen? Lijkt me toch dat dat na enige tijd op inactief moet komen? Ben nu bang dat iemand zich als hem voor doet. Bah wat een nare situatie. Ga zondag maar even een familielid van hem bellen (wil ze daar nu met kerst niet mee lastig vallen) maar ik wil ook niet dat eventuele kennissen van hem dat account tegen komen. Heel naar
Ah gets kan me voorstellen dat het schrikken is. Ook wel gek dat het nog rondzwerft. Maar wat moet dat familielid er dan mee? Kan je niet rapporteren of iets van het platform zelf vinden om dit te melden?
Nou, kaasfondue eet ik ook niet meer. Hele avond al misselijk/naar.
Ik zag net op de insta van kylie Jenner een story van haar in een super strakke rode latexachtige jurk.
En ik vraag me echt af hoe ze die in hemelsnaam heeft aangekregen, ook met hulp vind ik het nog knap haha.
Ik zou het wel een fijn idee vinden om dat te weten. Stel dat het wel iemand is die zich voor doet als hem…? En voor bekende van hem lijkt het me ook niet chill om dit te zien. Maargoed ik weet het echt niet eigenlijk, vandaar dat ik het hier post. Ben even helemaal ontdaan namelijk. Maar als jullie zeggen van yo vertel het niet, dan doe ik het ook niet.
Ik zou het bij het platform melden denk ik. Dan kun je het daarna altijd nog vertellen maar is het hopelijk weggehaald. Wel echt naar zeg.
Oh nee, dat vreselijke kind
Dan liever love actually
Mijn kat sloeg me in mijn gezicht omdat ik nog op mijn telefoon lig te lezen in bed en hij wil slapen.
Wat gezellig
Op dvd of was het op tv?
Ik vind het echt koud vanavond. Lig onder 3 dekbedden en met hoodie aan in bed en heb het nog koud
Mijn vader heeft roast beef mustard pringles en oh my god wat ranzig
Ik moest zelfs de autoruiten krabben, zo kooooud
Ik vind het dus echt heerlijk om met een trui aan te slapen haha
Het kan ook heel koud worden in m’n slaapkamer, ik denk dat er nu ±12 graden is, maar ik slaap dan in joggingbroek of legging en als het nog kouder wordt met trui erbij
En dan als een burrito in de deken gerold en ALSNOG m’n ventilator aan. Logisch
Dat klinkt wel eng inderdaad! Misschien zijn ze ergens anders kerst vieren en weten ze zelf ook niet dat het afgaat? Hopelijk geen brand! Goed dat je de politie hebt gebeld.
Jaa slapen in een trui is zo lekker! Zeker als ik alleen op m’n zolderkamertje zonder verwarming slaap. En dan het liefst nog met een capuchon op haha.
Had een leuke eerste kerstdag. Superveel met mn nichtje gespeeld maar was de energie waard. Nu ben ik nog bij mn ouders en zij kijken roue verveer. Blah 1 keer met mn ex geweest uit verplichting, en kon geen lach vanaf.
O nee ik vind het juist helemaal niet fijn om met trui te slapen, haha.
Ik haaaaaat voicememo’s op whatsapp echt zo erg en ik stuur die ook nooit terug, in de hoop dat mensen de hint snappen en gewoon gaan typen maar nee, de voicememo’s bliiiiiijven maar komen. Ik wil gewoon m’n serie kijken ipv naar je luisteren.
Godver waarom kan ik niet slapen.