Wat je even kwijt wil #46

Fijne tweede kerstdag, hier begon het ook lekker dat we wakker werden van een alarm. Eerst dacht ik nog is het de eerste maandag van de maand, maar 12 uur 's middags zou het sowieso niet zijn bedacht ik me toen :joy:
Toen m’n vriend ook maar wakker gemaakt en die had ff gekeken maar niks te zien /ruiken en het was ook niet ons eigen alarm. Maar toch vervelend wakker worden zo gestrest!

Misschien kun je een kaartje in de bus doen? Of als jullie iets gebalken hebben of zo voor kerst een stukje bij haar voor de deur zetten?

1 like

Ooh ja, die vind ik ook zo kut!

—-
Katten zijn echt eikels soms. Omdat de mijne eten willen zijn ze heel vervelend. Stond er net
1 het douchegordijn af te likken (?) bijvoorbeeld.

Doet mijn kat ook, die gaat aan dingen van plastic likken. Om zo aandacht te vragen en eten te krijgen.

Iedereen ligt nog in bed maar ik weet dat er nog maar heel weinig melk is dus ik sta vast op voor een kopje koffie :smiling_imp:

17 likes

Ja, dat doen ze hier dus ook. Of ruziemaken en over mijn hoofd heen lopen.

2 likes

Ohhh m’n moeder is echt een trut. Terwijl ik eerst braaf ga douchen scheurt die meid ongewassen naar beneden om koffie voor zichzelf te maken.

8 likes

Jep hier ook. En de laatste week, twee weken gaat Perry ook helemaal naar beneden (al is hij boven of op zolder) en dan keihard zitten mauwen. Ook echt een aandacht ding.

1 like

Nee

Hier was de markt verzet naar woensdag vanwege kerst. Zou even je gemeente site checken of markt site.

Zitten er geen waterdruppels op? De mijne likt ook graag de waterdruppels van de douchedeur. Of zelfs van m’n been als ik niet snel genoeg afdroog.

Oke moet aan de bak voor de kerstbrunch :sleeping:

Mijn kerst ‘verplichtingen’ zitten er sinds gisteravond al weer op. Genieten van niks doen de komende dagen. Ben zooo kapot moe, alle vermoeidheid komt er een beetje uit van afgelopen maand.

7 likes

Ik heb gewoon nog steeds last van mijn kater van kerstavond, en ik moet zo alweer werken.

5 likes

Gisteravond zat ik uit verveling weer op marktplaats te kijken naar bundels garen en toen dacht ik: nee SoonSoon, je gaat niet weer x aantal garen opkopen en dan weer tien dubbele hebben. Heb ik snel weg geklikt. En nu denk ik; waarom haal ik niet voor het bedrag wat ik er aan wilde spenderen gewoon de nummers die ik nog niet heb zodat ik ooit de volledige collectie kleuren heb. Dat is echt goals. Maar dan moet ik eerst weer alles opruimen en opnieuw inventariseren. :face_with_monocle:

(@Soy.peor :full_moon_with_face:)

7 likes

Ik ben ook aan het werk, toch wel een beetje vreemd zo met kerst. Wel vanuit huis, dus net ondertussen een lekker kerstontbijtje gemaakt.

Niet op tv helaas

1 like

Herkenbaar! Ik zat afgelopen dagen ook na te denken of ik nog een aparte inventarisatie zou maken van de kleuren die ik niet heb zodat ik gericht kan zoeken op marktplaats of ze zou kunnen kopen bij Gerrie, maar dan zou ik ook weer alle opbergdozen opnieuw moeten indelen. :sweat_smile: Vond het wel heel ontspannend werken om al het garen om kaartjes te wikkelen. Misschien moet ik ook maar mijn zoekopdrachten op Marktplaats uitschakelen zodat ik niet steeds in de verleiding kom. Ben benieuwd of je ze uiteindelijk wel of niet gaat aanschaffen. :eyes:

1 like

De garen op marktplaats sowieso denk ik niet, collectie is nu al zo groot dat ik dan alleen maar dubbele zou kopen. En ik ga denk ik wel de bakken even na lopen weer, moest sowieso al gaan uitbreiden met alle dingen die ik laatst heb opgewikkeld en ook weer garen waar ik mee klaar ben die voor patronen waren. Die moeten er ook in. Dus de Excel sheet moet ik ook even goed bijwerken. Wel een goeie om de nummers die je nog niet hebt in een aparte sheet te zetten!

Bedoel, kan nu echt beter gewoon voor bijv 50€ bij gerrie uit geven dan dadelijk weer 20 dubbele hebben en weer heel veel groen/roze.

1 like

Nee dit is echt alleen om te zorgen dat ik uit bed kom. Denk niet dat er na meer dan 12 uur nog waterdruppels op zitten.