Wat je even kwijt wil #46

@Luzarl ik wil je alleen maar heel veel sterkte wensen! Wat een kutnieuws zeg.

Ik twijfel nog of ik niet gewoon naar bed ga. Enige jaar dat t kan zo zonder vuurwerk(hopelijk).

6 likes

Super fijn toch dat je dat geluk hebt gehad! Je laatste woorden vallen volgens mij niet bij iedereen even lekker, maar ik lees ze met goede bedoelingen.

Ik denk dat mijn jaar 75% goed 25% kut (maar wel heeeel zwaar kut) was. Goed jaar voor de vooruitgang in m’n leven, heel slecht jaar voor m’n mentale gezondheid.

4 likes

Ik zit echt de hele tijd met precies dezelfde vraag in mijn hoofd :joy: kan ook echt lang twijfelen.

Had vandaag voorgenomen om niet te gaan wandelen vandaag maar toen dacht ik: oja geen vuurwerk. Dus eigenlijk de hele dag aan gekeken of het wel rustig zou blijven etc.

Ze beginnen nu een klein beetje hier en daar te knallen. Hoop op een rustig avondje.

Lichtpuntje aan het eind van 2020 hoor: we hebben een pingpongtafel in de buurt gevonden!

We waren al twee maanden op zoek, sinds de verhuizing alle richtingen op gewandeld.

YES leuk voor het voorjaar en de zomer

16 likes

Ik voel mij zo kut en eenzaam, heb ook al heel de dag een steen in mijn maag. Dat dit gevoel maar snel over mag zijn haha.

6 likes

Zo heb ik het geenszins opgevat, ik snap best dat je even je hart wil luchten. Slide gerust in mijn dm. :cupid:

1 like

Dit was voor mij echt een gigantisch kut jaar omdat ik een terugval in mijn psychische problemen heb gehad.

Ook ben mijn baan verloren en als klap op de vuurpijl (haha) brak ik drie dagen na dat nieuws mijn been. Maar op alle drie de vlakken heb ik het voor elkaar weten te boksen om dat gewoon te fixen. Dus ja, dit was echt een super zwaar kut jaar maar ik ben ook echt mega trots hoe ik er mee heb weten te dealen en wat ik bereikt heb.
Sorry als dit braggy overkomt.

18 likes

Een man schold me vanmiddag uit en noemde me dik en lelijk omdat ik zijn honden bij m’n tas wegjoeg (ik zei alleen kssst :o_o:). Onderweg naar huis riep een ander dat ik een lekkere strakke kont heb.

Ik haat ze allebei

27 likes

Ja gewoon totaal niet happy met mijn leven en ook niet echt het vooruitzicht dat het binnenkort beter gaat zijn. En qua eenzaamheid ja gewoon het feit dat je weet dat je bij niemand op 1 staat. En met dit soort dagen is dat gevoel altijd ergens, wat niet echt ergens op slaat maarja.

1 like

Niks braggy, dat mag je vieren! Het klinkt alsof je echt enorm veel veelkracht hebt laten zien dit jaar, misschien meer dan je zelf wist dat je had. Ik vind het mooi om te lezen dat je trots bent op jezelf. Meer van dat in 2021! :tada:

@Twijfelaar Wellicht overdrijf ik weer maar ik vind dit echt misplaatst als er op dezelfde dag door een forummer gepost wordt dat haar moeder op sterven ligt.

8 likes

Hahah ja ik kon ook alleen maar zo :face_with_raised_eyebrow: kijken. Het was ook echt een 50er.

1 like

Ik herken dat gevoel heel erg. Hoe meer aandacht ik dat gevoel geef, hoe dieper ik zelf altijd raak in die negatieve spiraal. De laatste dagen heb ik het in plaats daarvan echt gezellig gehad met mezelf. De sfeer thuis is fijn, de Top2000 staat aan, ik eet, drink, lees, forum, slaap en repeat en het bevalt me. Hopelijk kun je thuis ook een sfeertje maken? Kaarsjes aan, je favoriete muziek aan, lekker eten. Ik gun het je zo. Als je bij niemand op nummer 1 staat dan in ieder geval jij bij jezelf. :orange_heart:

3 likes

Hoezo vroeger? Iedere week nog lovende reacties in het plaatselijke krantje :thumbsup:

24 likes

Ik dacht dat ik opgelicht was door iemand op MP maar het bestelde item ligt nu na 6 weken opeens in de brievenbus? Ik had voor pakketpost betaald dus het is ergens wel een vorm van bedrog, maar ik ben wel blij dat ik het alsnog heb, en het totaalbedrag is alsnog veel lager dan in de winkel :upside_down_face:

9 likes

Ja je hebt ook gelijk als je er teveel aan denkt blijf je er inderdaad in hangen. Awh klinkt wel heel fijn ja wat je doet haha! Bedankt voor je berichtje! :heart:

1 like

Ik las ooit ‘Alles wat je aandacht geeft groeit’ en dat is een soort mantra dat ik mezelf probeer voor te houden als ik dat soort niet-helpende gevoelens ervaar, maar disclaimer: dat werkt echt niet altijd, soms ben ik er al veel te down van om te kunnen relativeren of zo. Bij zo’n bericht als ik wat ik jou net stuur zou ik gedacht hebben ‘ja, lekker dan, zij kan ten minste nog wat maken van de dag en kijk mij hier nou’ maar ja aan dat soort gedachtes heb je helemaal niks. Ik denk trouwens dat er in het eenzaamheidstopic wel neerslachtige parels van me te vinden zijn, want ik heb zeker af en toe die buien dat ik het ook niet overzie. :worried:

3 likes

Ja ik ook! Hadden we niet ooit iets met plussen en minnen?

1 like
2 likes

Volgens mij hebben de mensen in mijn woonplaats niet meegekregen dat er een vuurwerkverbod is. Het gaat echt helemaal los hier en mijn katten zijn helemaal in paniek. Kan hier echt zo boos om worden, flikker op met je kut knallen

2 likes