O god ik kan het niet meer vinden! Er stond zoiets als: ondanks dat oudjaarsdag niet officieel een feestdag is kun je wel gratis reizen (oid)
Ik zie het morgen wel in de app haha. Scheelt dat het achteraf betalen is.
Ik hoor idd ook iedereen in mijn omgeving zeggen hoe ze het zoân stom jaar vonden. En dan durf ik bijna niet te zeggen dat 2020 echt mijn beste jaar in jaren was. Nieuwe baan die ik echt super leuk vind. Mijn doel was werk vinden dat ik niet zou haten, maar ik vind het gewoon echt leuk. Daarnaast ook nog een huis gekocht dit jaar. Denk dat het voor mij ook zeker meespeelt dat ik in een ziekenhuis werk (maar niks wat met corona te maken heeft) en dus wel gewoon elke dag naar mijn werk kon ipv thuis zitten. Heb ook echt voor het eerst geen last meer van depressie in de wintermaanden.
Wel nog even een klacht over mijn kutoverburen die al urenlang carbid aan het afsteken zijn waardoor onze ramen continu trillen. Ik blijf gewoon schrikken van die kutknallen. Ben de continue hartkloppingen hierdoor inmiddels zo zat dat ik net (binnen met de ramen dicht uiteraard) naar ze geschreeuwd heb dat ze echt kunnen vergeten dat ik eerste hulp ga verlenen als er iets misgaat (want ze staan er ook gewoon voor en naast en doen er rare dingen mee). Natuurlijke selectie noemen we dat.
En @anon44347600 oudjaarsdag is geen feestdag volgens de ns en reis je dus ook niet gratis met weekendvrij helaas!
Nee helaas wel vijf euro gewonnen onder het laatste vakje dus toch nog wat haha. Jij nog wat gewonnen?
Ik baal zo Had dan met 40% korting moeten reizen. Nu wordt mn treinreis 30 euro
Ik moet zeggen dat ik het zonder al die harde illegale knallen al een stuk beter vind. Af en toe hoor ik in de verte een pijltje of wat geknetter. Als het om 12 uur even een half uurtje tekeer zou gaan zou ik dat nu niet eens erg vinden haha. Ben wel ergens benieuwd naar hoeveel en hoelang er vanavond geknald gaat worden. Want mensen konden niet veel inkopen en als ze de hele dag door gaan dan is het vanavond snel op haha
Ik ga vandaag nergens heen en loop in pyjama maar wel met nep wimpers op want ik ben aan het oefenen voor als we weer uit kunnen. Dan kan ik full glam gaan feesten haha. Tot nu toe voelt het mega iritant maar het opplakken viel mee.
O deze ga ik ook onthouden. Ik heb de vingerafdrukken van mijn moeder (dela bood dat aan) en vind dit wel mooi. Wilde hem ook in een tatoeage laten verwerken
@Spaarlamp Waar heb jij het sieraad met as gekocht? Ben ook naar zoiets op zoek.
Oeh thanks, ik ga gelijk even kijken!
@Blush Je hebt helemaal gelijk, ik was sowieso op zoek naar een hobby voor mijn vrije uren dus ik heb het zojuist maar gewoon besteld!
Of in de badkamer? En dan de verwarming dichtdraaien
Ah dat is wel balen ja.
Fluuuuuufieeeeeeessss
Er is een jongen die werkt bij de winkel onder mij en die is zo leuk. Deed al pogingen om met hem te flirten en gesprekjes aan te knopen, maar nu is hij dus aan het daten met een vriendin van een vriendin. Gvd, ĂĄltijd als ik iemand wel interessant begin te vinden dan vinden ze iemand anders leuk die ik ken. Whatâs wrong with me
@Luzarl Jeetje wat verdrietig Sterkte.
Volgens mij heb je een boekje dat je in kunt laten vullen door een ouder, of samen met diegene invullen. Maar ik weet niet hoe je moeder eraan toe is en of ze daar energie voor heeft.
En nog een tip uit eigen ervaring; als je moeder (nog) kan praten; neem haar stem op. Ik mis dat namelijk zĂł.
En ik zou qua werk/studie doen wat je hart je echt ingeeft, je zou je nu niet met dingen bezig moeten houden die voor jou niet fijn voelen (maar misschien is dat welkome afleiding bij jou, geen idee).
Sterkte! Ben je vanavond met je mams en familie?
Hahaha. Kun je de babyfoon even goed uittesten
Voor mij was het een dubbel jaar. Het was best oké tot begin december, toen werd het zwaar kut en dat zullen de jaren vanaf nu blijven.
Zo, net op de valreep voor het eerst een half staatslot gekocht als een soort traditie (mijn moeder kocht er altijd 2).
Een familielid van me is (ofja was want hij is inmiddels overleden) juwelier dus hij heeft dat gemaakt. Via Dela kan dat ook, zag destijds in het crematorium een boekje daarvan liggen, maar ik weet niet of je dan echt iets kan laten ontwerpen of alleen die âstandaardâ dingen kan kiezen
Iedereen in de zorg
Iedereen met een verhoogd risico
Iedereen met een moeilijke woonsituatie
Iedereen die zân baan verloren is
Etc
Denk dat alleen al op het forum tientallen mensen een enorm kutjaar âop individueel niveauâ hebben gehad. Het is moeilijk om je niet âdoor het nieuws te laten leidenâ als dat directe impact heeft op je eigen leven.
O, via de juwelier is misschien wel een goede En ik zal ook eens kijken bij Dela. Ik weet nog niet precies wat ik zoek maar in elk geval iets heel simpels. Omdat dat bij mij past, maar ook bij mijn moeder. Wil wel een ketting, verder draag ik nooit sieraden.