Haha maar echt. Ze hadden ook gewoon een vuurwerkshow kunnen doen idd. Ik dacht dat die lichtshow ook meer in de lucht was ipv binnenin de arena. Dacht, oké wanneer gaat het dak open dan.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Dat 2021 een top jaar mag worden voor iedereen
Gelukkig nieuwjaar!!
Het gaat echt zo erg los hier in de stad. Zoveel mensen ook schreeuwen buiten en gillen van enthousiasme dat ze iets doen wat niet mag.
Gelukkig nieuwjaar!
Ook hier belachelijk veel vuurwerk.
Het is veel meer dan normaal voor mijn gevoel. Lekkere middelvinger naar de zorg jezus wat erg dit
Nou even positief berichtje dan. Hier is echt veel minder. Paar plekken maar ze zijn nu geloof ik al bijna uitgeknald. Echt wel veeeeeel minder dan vorig jaar
Gelukkig nieuwjaar! Hier helaas ook flinke knallen. Ik hoop stiekem dat de mensen die nu vuurwerk afsteken volgend jaar met de nek aangekeken gaan worden.
Kom allemaal maar bij mij slapen. Ik kan voor t eerst in mn leven de tv horen na 12 uur.
Ik denk dat een deel van Rotterdam heeft kunnen genieten van het harde knal- en siervuurwerk van mijn buren. Mijn trommelvliezen zitten nog net. Verder hier best rustig inmiddels en ik zit hartje Rotterdam.
Had je hier moeten zijn, 10 hoog zat 1e rang en zag precies waar de knallen waren heb op mijn insta een filmpje staan.
GELUKKIG NIEUWJAAR LIEVE FORUMMEIDEN!
Sodetyfus, nu knallen ze hier zo hard dat ik een vorkje in een glas op de aanrecht hoor rinkelen. Faith in humanity: lost forever
Gelukkig nieuwjaar lieverds!
Gelukkig nieuwjaar! Ook hier zijn ze bizar aan het knallen. De hele dag niks gehoord maar nu gaan ze los.
Die beelden uit Rijswijk wtf man…
Gekukkig Nieuwjaar lieve forummeiden!
Wel even een emo momentje tijdens 00:00 hoor, wat een klote jaar. Hopelijk hebben we het over een jaar over het feit dat covid achter ons ligt.
Ik keek met mijn vriend naar het aftelmoment in Spanje (daar komt hij vandaan) en daar is nu een soort concert bezig en zelfs de zangeres heeft een gebarentolk. Echt next level Irma Sluis hahaha.
Gelukkig Nieuwjaar iedereen
Wat dan?