Lijkt wel oorlog hier. Er is hier volgens mij zelfs meer vuurwerk dan vorig jaar.
Gelukkig Nieuwjaar iedereen trouwens!
Lijkt wel oorlog hier. Er is hier volgens mij zelfs meer vuurwerk dan vorig jaar.
Gelukkig Nieuwjaar iedereen trouwens!
Wat de actual fuck is er mis met dit soort mensen? Echt hoe kan je zo zijn dat je random mensen in de hens wil steken in hun auto?
Happy New Year!
Klein (groot) traantje gelaten om 00:00 omdat blegh kut maar daarna maar gewoon besloten dat dit mijn jaar wordt. Geen idee hoe, maar 2021: bring it on
Haha ja ik ook verdorie
Nou ik dacht: om 5 over 12 ga ik pitten maar daar denken de mensen in mijn buurt anders over.
Ben jij miljonair geworden?
Mn moeder belde me net ook hevig aangeschoten op.
Was een liefdesverklaring hahahaha gênant, ik heb een spiegel mams ik weet het
Ik 10
Happy new year betches! Hopelijk is 2021 medium shitty, daar teken ik voor. Ik doe ook geen verjaardagswens meer, de vorige was meer reizen
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Lijkt me echt een leuke dag om jarig te zijn
De beste wensen forummensjes
Gefeliciteerd!!
Gefeli!!!
Nou de buren draaien ‘seks met die kale’ op volume alsof ze allemaal stokdoof zijn dus mijn jaar begint al kut
Winnaar hier, €35,— haha
Heb nu al koppijn tbh
Gefeliciteerd!
Happy new year!
Ik duik mijn bed in, dat NYE 2021 anders mag verlopen!
Hier stukken rustiger wel wat vuurwerk maar was al vrij snel voorbij. Hopelijk was het thuis ook rustiger en niet net als vorig jaar alle prullenbakken opgeblazen.
Dankbaar dat ik het nieuwjaar toch samen met mijn moeder en stiefvader bij hun thuis kan doorbrengen.
Kan slecht tegen drank en de champagne klapt goed in.
Oh ja en ik had het gevoel geld te kunnen winnen met de Staatsloterij. Dat is uitgekomen maar helaas €5, geen klapper.
Verder houd ik mij hart vast voor de komende weken en maanden voor de mensen in de ziekenhuizen. De ellende is nog verre van voorbij hopelijk komt er licht aan deze tunnel.