Wat je even kwijt wil #46

Haha maar echt. Ze hadden ook gewoon een vuurwerkshow kunnen doen idd. Ik dacht dat die lichtshow ook meer in de lucht was ipv binnenin de arena. Dacht, oké wanneer gaat het dak open dan.

1 like

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Dat 2021 een top jaar mag worden voor iedereen :heart:

1 like

Gelukkig nieuwjaar!! :clinking_glasses::dizzy:

1 like

Het gaat echt zo erg los hier in de stad. Zoveel mensen ook schreeuwen buiten en gillen van enthousiasme dat ze iets doen wat niet mag. :roll_eyes:

1 like

Gelukkig nieuwjaar!

Ook hier belachelijk veel vuurwerk.

2 likes

Het is veel meer dan normaal voor mijn gevoel. Lekkere middelvinger naar de zorg jezus wat erg dit

4 likes

Nou even positief berichtje dan. Hier is echt veel minder. Paar plekken maar ze zijn nu geloof ik al bijna uitgeknald. Echt wel veeeeeel minder dan vorig jaar

2 likes

Gelukkig nieuwjaar! Hier helaas ook flinke knallen. Ik hoop stiekem dat de mensen die nu vuurwerk afsteken volgend jaar met de nek aangekeken gaan worden.

2 likes

Kom allemaal maar bij mij slapen. Ik kan voor t eerst in mn leven de tv horen na 12 uur.

3 likes

Ik denk dat een deel van Rotterdam heeft kunnen genieten van het harde knal- en siervuurwerk van mijn buren. Mijn trommelvliezen zitten nog net. Verder hier best rustig inmiddels en ik zit hartje Rotterdam.

2 likes

Had je hier moeten zijn, 10 hoog zat 1e rang en zag precies waar de knallen waren :sweat_smile: heb op mijn insta een filmpje staan.

GELUKKIG NIEUWJAAR LIEVE FORUMMEIDEN!

2 likes

Sodetyfus, nu knallen ze hier zo hard dat ik een vorkje in een glas op de aanrecht hoor rinkelen. Faith in humanity: lost forever

5 likes

Gelukkig nieuwjaar lieverds!

1 like

Gelukkig nieuwjaar!:sparkles: Ook hier zijn ze bizar aan het knallen. De hele dag niks gehoord maar nu gaan ze los.

1 like

Die beelden uit Rijswijk wtf man…

1 like

Gekukkig Nieuwjaar lieve forummeiden!

1 like

Wel even een emo momentje tijdens 00:00 hoor, wat een klote jaar. Hopelijk hebben we het over een jaar over het feit dat covid achter ons ligt.

6 likes

Ik keek met mijn vriend naar het aftelmoment in Spanje (daar komt hij vandaan) en daar is nu een soort concert bezig en zelfs de zangeres heeft een gebarentolk. Echt next level Irma Sluis hahaha.

6 likes

Gelukkig Nieuwjaar iedereen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat dan?