Dus die lichtshow op 1 begon gewoon met ‘I’m a survivor’ van Destiny Child
Happy new year
Dus die lichtshow op 1 begon gewoon met ‘I’m a survivor’ van Destiny Child
Happy new year
Gelukkig nieuwjaar allemaal .
Overigens doet mijn stad niet mee aan het vuurwerkverbod en is er een flinke show van siervuurwerk gaande vanuit verschillende kanten in de wijk .
Ben ik weer in oud en nieuw 2019?
Niets anders hier.
Haha die hoedjes!
Willen jullie ajb het netwerk niet zo belasten, ik probeer vogels te kijken op youtube.
HOEDJES
Happy new year allemaal!
Happy new year allemaal
Laten we hopen dat 2021 voor iedereen een beetje beter gaat worden en heel veel knuffels voor iedereen die het nodig heeft (en ook voor wie gewoon een knuffel wil).
En hier is het vuurwerk zo te horen en te zien nog niet op, lol. Gaat helemaal los hiero.
Omg dit vuurwerk is niet normaal, meer dan anders? Ik hoop dat iedereen z’n vingers eraf knalt
Hahaha ik kreeg berichtjes en toen dacht ik oh… tis al 12 uur.
Nou happy newyear ( Waarom ik dit altijd in het engels zeg is me ook een raadsel) en hopelijk kunnen we volgend jaar wel weer gewoon hutje mutje kutje flutje.
Gelukkig nieuwjaar
Sorry maar dit gedoe in de arena is wel echt heel zielig of ligt het aan mij?
Gelukkig nieuwjaar🥳
Happy New Year lieve ff’ers, dat jullie in 2021 nog maar veel afleiding mogen bieden
Ahhh dat vindt ik echt rot. Hopelijk kunnen jullie knuffelen.
Jeej hoedjes
Lol, maar echt. Hopelijk volgend jaar weer een normale. Met beelden van het vuurwerk over de hele wereld, mis het wel hoor!
Gelukkig Nieuwjaar allemaal
Edit: hier kennen ze het woord vuurwerkverbod ook niet…
Wat bedoel je?
Gelukkig nieuwjaar. Hier gaat het ook gewoon los hoor. Na even jankend het vuurwerk te hebben gekeken ben ik maar weer op de bank gaan zitten met Taylor swift als achtergrondmuziek