Wat je even kwijt wil #46

Sodetyfus, nu knallen ze hier zo hard dat ik een vorkje in een glas op de aanrecht hoor rinkelen. Faith in humanity: lost forever

5 likes

Gelukkig nieuwjaar lieverds!

1 like

Gelukkig nieuwjaar!:sparkles: Ook hier zijn ze bizar aan het knallen. De hele dag niks gehoord maar nu gaan ze los.

1 like

Die beelden uit Rijswijk wtf man

1 like

Gekukkig Nieuwjaar lieve forummeiden!

1 like

Wel even een emo momentje tijdens 00:00 hoor, wat een klote jaar. Hopelijk hebben we het over een jaar over het feit dat covid achter ons ligt.

6 likes

Ik keek met mijn vriend naar het aftelmoment in Spanje (daar komt hij vandaan) en daar is nu een soort concert bezig en zelfs de zangeres heeft een gebarentolk. Echt next level Irma Sluis hahaha.

6 likes

Gelukkig Nieuwjaar iedereen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat dan?

Leuk twitter account ook hahaha lol

Ja haha, toen ze zeiden IN de Arena dacht ik ???
Beter gewoon een show buiten zonder publiek maar ik begrijp dat dat natuurlijk onmogelijk te handhaven is op het moment in Amsterdam. Hopelijk eind 2021 weer als vanouds!

1 like

5 euro gewonnen

17 likes

Gelukkig nieuwjaar! Hier in mijn stadsie wordt gewoon geknald hoor :dizzy:

1 like

Omg perfect hoedje!!!
Gelukkig nieuwjaar!

3 likes

Ik 0

1 like

Gelukkig nieuwjaar allemaal :revolving_hearts:

1 like

Gelukkig nieuwjaar!!

2 likes

Mn droom komt wel uit. Het is half 1 en het vuurwerk is op een paar knallen in de verte na al weg.

4 likes

Ik word daar verdrietig van, hoezo zou je de auto van een willekeurige voorbijganger in de fik willen steken? Ik kan zien dat de eerste bus kan doorrijden, maar die tweede? Het lijkt alsof die wel vlam vat (net als die sukkels zelf)?

3 likes

O yes, ik had om half 12 de laatste aflevering van Modern Family gekeken van seizoen 10. En nu hebben ze om 12u seizoen 11 online gezet op Netflix. Nice :grin:

22 likes