Hebben ze het wel op kweek gezet? Echt heel raar en rot voor jou! Misschien water met citroen drinken? Zuur schijnt ook te doden.
Heb je ook koorts?
Zou wel de huisartsenpost bellen als je er echt veel last hebt, dit soort dingen kunnen ze vaak telefonisch afhandelen en dit hoort er ook bij. Als je er thuis niet uitkomt, bellen.
Bij mij zette ze het dan op kweek en kreeg ik een dag later alsnog medicatie mee. Misschien dat je dit kan voorstellen?
Edit: moest even verder lezen. Anders naar de supermarkt voor cranberry of d manose tabletten? Misschien dat het nog iets van verlichting biedt.
Heb je ook last van een branderig gevoel of alleen druk in je onderbuik? Ik heb een periode best veel blaasontsteking gehad en daardoor ben ik onbewust mijn onderbuik/blaas gaan intrekken waardoor ik altijd last had van een druk op mijn buik. Ik ben toen ook een aantal keer getest maar zonder dat er blaasontsteking uit kwam.
Gelukkig nieuwjaar! En wat jammer nou dat we geen drie zoenen meer geven
En al acht oliebollen op vanochtend. Oliebollen blijven het allerbeste van de jaarwisseling.
Nou wat een goed begin van 2021! Mijn verstandskies kan al maanden niet goed doorkomen en nu is de hele boel dik, en verschrikkelijk pijnlijk. Feest!
Ik ging vannacht slapen met de buren die naast mij een feestje hadden en ik word wakker met de buren naast mij die een feestje hebben?! Doe ff niet zo overdreven mensen
Anyways lekker douchen, joggingbroek aan, uitgebreid ontbijt maken en de hele dag modern family seizoen 11 kijken
Andere jaren: rond 3.30u naar bed en om 8.30u wakker.
Dit jaar: om 1.00u naar bed en 11.15u wakker.
Lekker man. Denk dat ik heel cliché zo ga hardlopen.
Omg ik had gisteren 6 oliebollen gehaald, want kan er toch maar 1 op doordat mân maag is gekrompen tot formaat druif door de baby.
Gisteren samen 3 gegeten, zitten er nu nog 6 in de zak Het is een 2021 wonder!
@Vloeistof @tessel @PizzaFunghi @Nevertheless @Philo @Jumpsuit @Clancy bedankt voor alle lieve behulpzame reacties! Ik ben 30 december naar de huisarts geweest, die heeft het niet op kweek gezet omdat er volgens hem dan toch niks te vinden zou zijn. Ik zou eventueel weer langs kunnen gaan en aandringen of ze het alsnog op kweek willen zetten, misschien is dat inderdaad wel een goed idee. Ik gebruik al d-mannose maar die dosering ga ik ophogen, wellicht helpt dat. Cranberry pillen en d-mannose mag je niet tegelijk gebruiken toch? Of wel? Dan haal ik ook nog even extra cranberry pillen haha.
Ik heb geen koorts maar ben wel een beetje rillerig. Maar moet zeggen dat ik ook een beetje brak ben van gisteren dus ik denk dat dat alle misselijkheid en rillingen een beetje verergert, dus ik kan niet goed inschatten of dat echt allemaal door de ontsteking komt. Ik denk een combinatie. Ik kijk het vandaag even aan, als het echt niet gaat bel ik de HAP en anders ga ik morgen langs mijn eigen huisarts. Nogmaals bedankt!
Hey, het is pas vrijdag. Dus als je weet wat van je blaasontsteking komt zou ik echt even bellen.
Als het idd geen blaasontsteking is moeten ze wel even verder kijken.
Heb echt zoân diepe bewondering voor mensen die verschillende tattooâs nemen of sleeves en dat die plaatjes dan ook zo perfect bij elkaar passen en âin balansâ zijn qua groottes enzo. Ik wil ook tatoeages maar ben zo wispelturig. Zou het 1 uur later alweer zat zijn terwijl ik er al zo lang over nadenk.
Ik ga dit jaar ook voor de 3e keer muren verven sinds 1,5 jaar in mijn huidige woning omdat ik maar niet tevreden raak over kleuren
De staatsloterij is in mijn stad gevallen. Gelukkig heeft diegene wel een online lot gekocht, ik had het kut gevonden als ik dat fysieke lot hier ergens âhad kunnen kopenâ haha.
Tevens zeg ik tegen iedereen die vraagt âwas jij de winnaar van de hoofdprijs?!â gewoon ja.
Vandaag nog een kans bij de Postcodeloterij
Ohja shit natuurlijk, ben mân hele dagen besef kwijt haha. Ik weet alleen dat vandaag 1 januari is dus ik dacht, oh prima dan ga ik morgen wel want dan is het geen feestdag meer. Helemaal vergeten dat er ook nog zoiets als weekend bestaat đ„Č dan bel ik zometeen even!
Huisarts zit helaas nog wel in mân oude woonplaats dus dan moet ik een uur met het ov bluhh, niet fijn als je elke 5 minuten naar de wc wil. Of zou ik hiervoor ook de HAP kunnen bellen omdat het een feestdag is? Zit wel op 5 minuten afstand van een ziekenhuis op het moment
@pastelzwart wow wat heftig, heeft je moeder zelf niet door dat ze in een abusive relatie zit? Lijkt me heel naar voor je, sterkte!
Oh man ik ben voor het eerst sinds echt lange tijd even heel gelukkig. Gister oud en nieuw gevierd met mân twee allerliefste en leukste vriendinnen en het was voor het eerst dit jaar (!) dat ik echt zĂł hard heb gelachen dat ik bijna in mân broek piste. Meerdere keren op de avond. Eigenlijk dus super sad dat ik me het hele jaar niet zo blij en gelukkig heb gevuld en gisteravond dus. Maar ben met een fikse kater nu nog aan het nagenieten.
Denk niet dat de huisarts zelf open is, ik zou de HAP bellen!
mijn vriend houd echt heel erg van slapen wanneer hij vrij is, dus groot en deels van dit soort dagen dan ja doe ik lekker waar ik zelf zin in heb. nu zou hij mee gaan lopen, maar ik ga er niet op wachten. Dan maar lekker crime junkies luisteren.
Moet ik dan de HAP van mijn eigen huisarts bellen (mijn huisarts zit verbonden met de hap van het zielenhuis in de buurt, daar verwijzen ze je naar door als ze zelf dicht zijn), of kan ik ook die van het ziekenhuis waar ik nu in de buurt ben bellen? Ik weet dat nooit zo goed
De keren dat ik ze heb gebeld, heb ik gewoon gegoogled: huisartsenpost plaatsnaam. en dan komt er wel ergens een telefoonnummer naar voren.
Ik ben net terug en het was echt lekker. Rustig, fris en weinig wind . Dus het is aan te raden als je nog twijfelt!