Wat je even kwijt wil #46

Ik had me zo verheugd op 1 januari want dan zouden we lekker uitgebreid brunchen met allemaal hapjes, een soort mega high tea, alleen ik heb vannacht zoveel gegeten dat ik eigenlijk geen honger heb :see_no_evil:. Misschien dat dat over een paar uur nog komt. Matige oud en nieuw trouwens.

2 likes

Happy new year! Gek genoeg voelt 1 januari dan toch een beetje als een frisse start, terwijl ik echt helemala niets heb met goede voornemens

9 likes

Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Een hotel boeken was echt de beste beslissing ooit. Heerlijk rustig het nieuwe jaar in en vanuit mijn bed lekker over het water kijken. Ook nauwelijks vuurwerk hier.
Oh en @Madam-Mikmak de Faber was heel lekker! Ik proefde nauwelijks verschil met echte rosé dus nogmaals super bedankt :tada:

14 likes

Om het nieuwe jaar te vieren werd ik meteen weer met mijn neus op de feiten gedrukt. Top. Zal vandaag wel heel wat janken gaan worden.
En ik heb koppijn. :thumbsup:

1 like

Voor het eerst in 15 jaar niet gedronken op oud en nieuw, zijn om 10u met de baby naar bed gegaan en werd om half 4 pas wakker.
Nu helemaal fris, had van tevoren het idee dat ik dit misschien kut of saai zou gaan vinden maar nee. Ga eigenlijk heel lekker op mezelf :thumbsup:

14 likes

Ik heb niks met goede voornemens maar ben ZO klaar met al dat gevreet. Nu weer lekker normaal doen.

2 likes

Gelukkig nieuwjaar allemaaaaaal!!

En @Chesirecat top!! Kloppen de recensies toch. Ik ga ook eens een fles halen!! :champagne:

1 like

Ahh hoopte dat mn vriend langer in bed zou liggen. Haha zit lekker te Videolanden

2 likes

“You can’t sit with us.”

2 likes

Ik heb geen kater :raised_hands: hoe fijnnn nu heb ik eindelijk eens iets aan deze dag

2 likes

Ik nam dit heel letterlijk na jouw posts in het sekstopic, maar realiseerde me later dat zal je vast niet zo bedoeld hebben. :sweat_smile:

2 likes

Ik wil wel graag een nieuwe badjas voor bij mn ouders. Ik ben nogal een badjasgek. Krijg ik als eerste resultaat dit. Wie betaalt er nou 3700 voor een fuckin badjas :joy: :neutral_face:

8 likes

€35 gewonnen!!! Ik ben rijk!!!

24 likes

Helemaal niks😭

1 like

Ach we hebben ons best gedaan :joy: :joy:

1 like

Oke jij trakteerd!

3 likes

Pfff ik heb al weken blaasontsteking, eergisteren bij de huisarts geweest om te testen maar die zei dat ze niks konden vinden dus niks meegekregen. Hoe dan, zit nu weer te creperen op de wc omdat alles zo’n pijn doet :sob:

“Veel water drinken!” was het enige advies, ja vriend ik drink al weken 3,5 liter per dag maar het doet nog niet echt wat hé

Oh my god, ik weet nog niet wat ik er allemaal mee ga doen.

Het besef moet nog komen.

56 likes

Yesssss start 2021 met €30 verlies aan de Staatsloterij, maarja geen geluk in het spel is geluk in de lief… oh HAHA nee ook niet! En mezelf vannacht onsterfelijk belachelijk gemaakt door teveel wijn, oeps. Nu schaam ik me en heb al geappt naar de personen met wie ik was maar ze reageren niet aiiiiiiiii. Voelt ook zo kut. Maar oké nog 364 dagen over om er wat beters van te maken

18 likes

Ga langs een Etos Kruidvat of Holland&barret voor D-mannose pillen. Werkt echt super snel en goed.