Wat je even kwijt wil #46

Ja heb ik al in huis maar haalt nog weinig uit :sleepy: bah ik haat dit zo

Omg modern family seizoen 11 staat op netflix. Ik hoef me vandaag niet te vervelen.

11 likes

Oh dat is rot. Neem je wel genoeg? Soms is de dosering drie pillen per kee oid en dat maakt wel echt uit dan. Zou er in ieder geval niet zuinig mee doen.

Volgens mij neem ik steeds 1 pil maar zal er dan idd wat meer tegelijk nemen! Als het maar over gaat. Ik zit dus ook al weken heel veel thee en water te drinken en ben het echt kotsbeu, vind water niet eens meer lekker (ben nu blijkbaar zo’n persoon geworden die geen water lust, great)

Oh dit is zo kut, ik heb in het verleden heel veel last gehad van blaasontsteking. Misschien cranberrysap of appelciderazijn proberen? Dat weet je vast al wel maar ik kwam er wel altijd vanaf zonder antibiotica.

Zou lezen wat ze aanraden qua dosering op de verpakking en dat echt even strikt aanhouden, kan me niet voorstellen dat dat niet werkt want tot nu toe werkt dit bij iedereen die ik ken met klachten. Hopelijk met de juiste dosering bij jou ook!

Het is wel echt perfect 1 januari weer. Koud, weinig wind… past echt in mijn plaatje van nieuwjaarsdag

7 likes

gekke vraag misschien maar hebben ze het ook op kweek gezet? Dat ze 24 uur later er nog eens naar kijken? Ik heb ook wel eens blaasontstekingen gehad die uiteindelijk al verder zaten dan de blaas zelf, kwam ik zonder geen goud vanaf zonder anti biotica. wellicht als het echt te erg word dat je de huisartsenpost kan bellen.

@GroenTakje het is echt heerlijk buiten <3

1 like

Nee niet gedaan, ik had er nog om gevraagd maar hij zei dat dat niet nodig was want “dan zou hij toch niks vinden” ?? Nja als jij het zegt, ben heel benieuwd wat dit dan wel veroorzaakt, ik word helemaal gek. :sob:

1 like

urgh wat irritant :frowning: bij mij boden ze het toen direct aan toen ze niets in de “normale” test zagen dat er amper iets te vinden was. kan me voorstellen dat dit je helemaal gek maakt, vind blaasontstekingen (en pijn aan het gebit) echt klote

Ja ik vind blaasontsteking echt een van de naarste dingen die er is :sleepy: ik weet ook dat ik nu veel water zou moeten drinken zodat het sneller over gaat maar het lukt gewoon niet meer, ben kotsmisselijk. Pffff

Hebben ze het wel op kweek gezet? Echt heel raar en rot voor jou! Misschien water met citroen drinken? Zuur schijnt ook te doden.

1 like

Heb je ook koorts?

Zou wel de huisartsenpost bellen als je er echt veel last hebt, dit soort dingen kunnen ze vaak telefonisch afhandelen en dit hoort er ook bij. Als je er thuis niet uitkomt, bellen.

1 like

Bij mij zette ze het dan op kweek en kreeg ik een dag later alsnog medicatie mee. Misschien dat je dit kan voorstellen?

Edit: moest even verder lezen. Anders naar de supermarkt voor cranberry of d manose tabletten? Misschien dat het nog iets van verlichting biedt.

1 like

Heel veel sterkte @oliverqueen en @Luzarl

1 like

Heb je ook last van een branderig gevoel of alleen druk in je onderbuik? Ik heb een periode best veel blaasontsteking gehad en daardoor ben ik onbewust mijn onderbuik/blaas gaan intrekken waardoor ik altijd last had van een druk op mijn buik. Ik ben toen ook een aantal keer getest maar zonder dat er blaasontsteking uit kwam.

Gelukkig nieuwjaar! En wat jammer nou dat we geen drie zoenen meer geven :wink:

En al acht oliebollen op vanochtend. Oliebollen blijven het allerbeste van de jaarwisseling.

3 likes

Nou wat een goed begin van 2021! Mijn verstandskies kan al maanden niet goed doorkomen en nu is de hele boel dik, en verschrikkelijk pijnlijk. Feest!

2 likes

Ik ging vannacht slapen met de buren die naast mij een feestje hadden en ik word wakker met de buren naast mij die een feestje hebben?! Doe ff niet zo overdreven mensen :joy:

Anyways lekker douchen, joggingbroek aan, uitgebreid ontbijt maken en de hele dag modern family seizoen 11 kijken :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

6 likes

Andere jaren: rond 3.30u naar bed en om 8.30u wakker.
Dit jaar: om 1.00u naar bed en 11.15u wakker.

:thumbsup: Lekker man. Denk dat ik heel cliché zo ga hardlopen.

17 likes