Wat je even kwijt wil #46

Gister om 12 uur keken wij nog een programma. We hadden de tv gepauzeerd en daardoor het 12 uur moment gemist. Toen begon mijn menstruatie. Normaal dient ze zich aan met extreme pms. Maar nu helemaal niet, dus ineens menstruatie. Ik heb dus tot nu toe al dingen gemist in het nieuwe jaar.

1 like

Nohh ik moest iets pakken uit de slaapkamer maar m’n vriend lag heel lief te slapen dus ik deed heel zachtjes om hem niet wakker te maken. Begint op dat moment m’n horloge keihard te pingelen omdat ik m’n stappendoel heb gehaald voor vandaag. Goede timing :sweat_smile:

2 likes

Wooooow erwtensoep is echt PRECIES wat deze dag nodig heeft ja! Vet veel trek in nu.

2 likes

Ja sowieso. Want je wilt geen nierbekkenontsteking.
En je mag in de regio waar je nu bent bellen.

1 like

Word net wakker. Wel vet lekker geslapen, dat wel. Hoe kom ik ooooit weer in een nornaal ritme :joy::joy::joy::joy:

Om 12.30 al je stappendoel gehaald?! Zo knap, en dat met je blaasontsteking. Veel beterschap, mijn blaas kan ook soms mijn grootste vijand zijn, zo vervelend.

2 likes

Dat kan altijd alleen dit heeft gevolgen voor je eigen risico. Als je zonder verwijzing van een huisarts naar binnen stapt bij SEH of ziekenhuis, ben je meteen 385 euro kwijt geloof ik. Maar goed, stap 1 is bel je huisarts even. :blush:

1 januari: “Hallo wij van bedrijf X wensen je een fijn 2021 toe. Maar wat we eigen wilden zeggen is dat je onze producten moet kopen.”
Ik op 1 januari: Dankjewel voor het wakker maken van slapende honden. Nu kan ik direct in enkele seconden mijzelf uitschrijven bij bedrijven waar ik nooit meer wat bij koop.

18 likes

Ja ik echt op mn moeders telefoon net. Ze kreeg wel zes nieuwjaarswensen van badpak bedrijven?? Heb haar van alles afgemeld, doeidoei

2 likes

Weer geen miljonair :sob:

11 likes

Een mooi en gezond 2021 iedereen. :dizzy:

2 likes

Eigen risico geldt voor de SEH, niet voor de HAP.

5 likes

Niet waar, HAP is gewoon huisartsenzorg en heeft dus géén invloed op je eigen risico.

Ergens naar binnen stappen zonder eerst te bellen is echter eigenlijk altijd, maar zeker nu vanwege de coronamaatregelen, geen goed idee.

@Dombo Ik zou nu de HAP in je huidige verblijfplaats bellen. Zou wel zsm een huisarts zoeken in de plaats waar je het meeste bent, gezien je nu helemaal blanco als passant op een vreemde HAP ingeschreven moet worden zonder koppeling met je eigen huisarts en je dossier. Dit werkt problemen in de hand.

4 likes

Dan zit er maar 2 dingen op: trouwen met een miljonair of een nog succesvoller corona-vaccin ontwikkelen.

‘Hierbij een kortingscode van 10% bij een besteding vanaf €250 die niet gelding is icm andere kortingen’

10 likes

Eh ja, ik haal de afkortingen door elkaar. Goed dat je me corrigeert!

Let op: de kortingscode geldt alleen voor de nieuwe collectie. Kleding en accessoires van de merken X, XX, XXX, XXXX, [
] en XXXXXXXXXXXXXXXXXXX zijn uitgezonderd. Ook de samenwerkingen met dertien-uit-een-dozijn influencers doen niet mee.

3 likes

Ah wat vervelend zeg! Misschien lijkt het nu niet zo, maar onthoud ze jullie advies wel! Ik hoop dat ze snel inziet wat het beste voor haar is!

1 like

Ik heb geluncht met twee oliebollen
Beste moment van deze werkdag :sob:

@keekie @Twijfelaar @Krabsalade ah ja thanks! Ik ga meteen bellen. Ik zou inderdaad een huisarts in mijn eigen woonplaats moeten regelen, ik probeer het al een tijdje maar ze zitten allemaal vol en nemen geen nieuwe patiënten meer aan
 ik snap ook niet zo goed hoe dat kan want je moet altijd ergens in je woonplaats terecht kunnen toch? Maar ik word dus steeds overal geweigerd dus weet ook niet zo goed wat ik dan het beste kan doen. Vrienden van me lopen hier ook tegenaan, niemand heeft ook een huisarts in deze stad want iedereen zit met hetzelfde probleem.

1 like