Ik ga denk zo al slapen.
Ben kapot
Waar en wanneer?2
Ik voel me zo beroerd! Keelpijn koude rillingen hoofdpijn en licht verkouden. Morgenvroeg mijn eerste coronatest
Ik ben al de hele dag aan het zoeken of ep 4 al online staat ergens!!! Laf the challenge
Oude mandarijnen zijn zo goor. Eigenlijk wil je ze gewoon 4 dagen binnen hebben max. Getverderrie
ik stream, wordt nog niet uitgezonden
Is er iemand die de Kater van 2020 kijkt op CC? Is het waard om later terug te kijken haha?
We hebben het een kwartier op gehad, paar leuke grappen maar de moeite niet waard vind ik.
Teleurstelling van t jaar. Mtv maar even in de gaten houden.
Ik voel me toch een partij kut opeens, moet huilen opeens om niks
Ik heb vannacht iets gedaan en ik ben zo ontzettend mega teleurgesteld in mezelf
Ik lees allemaal geruchten en dat is mijn postcode op het laatste cijfer na, meh hahahaha
Ik slaap al maaaaanden slecht, kan wel janken ben zo moe en toe aan goede nachtrust. Ik kom niet in slaap, slaap onrustig en ben vroeg wakker.
Iemand tips? Heb melatonine, meditatie en yoga voor het slapen, white noise, podcast luisteren, telefoon weg leggen, geen suikers meer savonds, oordoppen en weet ik het wat allemaal geprobeerd.
Ah dat is echt shit. Geen idee of je een lezer bent, maar ik vond het boek âWhy We Sleepâ van Matthew Walker echt onwijs interessant!
Net âHendrik Groen, opgewekt naar de eindstreep uitgelezenâ, tranen met tuiten hoor
Ja, heb sinds kort een ereader dus lees steeds meer voor het slapen ook. Ik ga die even opzoeken, dankje!
Denk dat het onder meditatie valt dus misschien heb je het allang geprobeerd maar van die guided bodyscans helpen mij altijd goed bij het in slaap vallen. Verder heb ik voor mân gevoel baat bij kruiden (lavendel, kamille, valeriaan enzo) om goed door te slapen maar ik heb geen heftige slaapproblemen dus weet niet of dat dan voldoende doet. Oh en ik moet zeggen dat ik echt beter slaap sinds ik zoân lichttherapielamp heb! Misschien is dat nog het overwegen waard?
Edit: en helemaal eens met @WBJNE, als het allemaal niet opschiet zou ik zeker eens langs de ha
Evt. laten doorverwijzen naar de slaappoli? Heb ik ook gekregen toen.
Echt heel naar, slaap is zo belangrijk en als je al zoân tijd zelf aan het dokteren bent, zou ik echt eens langs de huisarts.
Ik werk thuis, dus dat kan! Alleen lig ik vaak nu ook tot na middernacht wakker, dus ben bang dar dat niet veel verschil maakt. Maar ik onthoud het!