Gisteren en vandaag tiny pretty things gebinged. Holyfuck. Als je dit nog niet gezien hebt, kijk het.
Die heb ik vorige week gebinged! Vond het echt goed!
Kan iemand mij helpen met een klein nieuwjaarsberichtje aan een Zwitserse collega (dus Duits)? Spreken vind ik nooit lastig maar schrijven pfoe
Ja wordt het spannender? Ik heb de eerste vier gezien en vond het nog niet veel indruk maken
Ja! Stuur maar een pb
Ik mis de automaat van mn vriend nog zo vaak! Heerlijk lui rijden.
Gistermiddag begon ik te hoesten, rond 5 uur heb ik toen een afspraak gemaakt voor een Covid test, ik kon vanmorgen om 9 uur al terecht en om 1 uur wist ik al de uitslag (negatief) . Ben echt onder de indruk hoe snel het deze keer ging (Maar ben ondertussen wel écht ziek geworden… )
Mijn jaar is echt zo fucking raar begonnen, heb echt heel vreemd, of vooral onverwachts, nieuws gekregen. Janken, hartkloppingen, lachen, vloeken.
Pf mag ik even in iemand’s pb sliden (open minded persoon aub vanwege de aard v/h verhaal) want ‘t is echt te herkenbaar om te posten maar m’n hart voelt nog steeds zwaar na het luchten ervan bij vrienden.
Je mag mij altijd pm’en!
Mijn pb staat open hoor!
Echt zin om te rollercoasteren. Wat een heerlijk luie dag
Je kan t! Gewoon goed voorbereiden.
Ik heb al de hele dag telkens het idee dat het zaterdag is
wejoooo er is een nieuw the challenge seizoen
Oh hmm, ik vond het gelijk leuk, wel vanaf aflevering 6 dat echt de drama real werd. Maar ze hadden me al bij Shane in aflevering 1 dusja
M’n vader heeft een eigen nieuwjaarskaart gemaakt geïnspireerd op m’n oude knuffels, zo cute
Samenvatting
jaa en echt een leuk seizoen ook!!
Hahaha ik wilde je eigenlijk al taggen
Aaah dit is echt megaleuk❤️
Wordt die al uitgezonden dan??