Ook echt onduidelijk wanneer dan de postcode bekend wordt gemaakt? Kan ik nergens vinden en op FB doen ze er ook vaag over
Ja ik zat me dus af te vragen wanneer “het erg genoeg is” om hulp te zoeken. Vind dat altijd zo lastig!
@Bill oh zo, ga ik proberen binnenkort!
Ja, wat @tijgerlelie zegt, het is al maanden aan de gang. Als je nou net een weekje niet goed slaapt…
Maar maanden slecht slapen is echt killing hoor.
Ja da’s waar… ik ga eens informeren, dankjewel allemaal!
Ik zag dat Headspace op netflix staat, zal dat ook weer eens proberen.
Goed dat je gaat informeren! Ik vind de sleepcasts van Headspace ook fijn, daar zitten ook guided bodyscans in die @Dazed noemt. Hoop dat het je een beetje kan helpen.
Oe wat voor geruchten? Ik bedoel, ik heb natuurlijk al 5 euro gewonnen met de oudejaarslotrrij, wil niet hebberig worden maar toch…
Dus toen jij op de bank zat is je man er vroeg uit gegaan om huishouden te doen en iets met de kinderen te ondernemen?
Beide moet kunnen toch. Ook als je kinderen hebt.
Ik heb eenzelfde soort dag. Ik heb geen man of kinderen maar ik zou not amused zijn als m’n (hypothetische) man me zou vertellen dat ik gezond moet eten en het huishouden moet doen. Toch helemaal prima dat dit soort dagen er ook tussen zitten? En het is 1 januari… officiële vrije feestdag, geniet lekker van je chill dag!
Geeft hij zelf het ‘goede’ voorbeeld? Kinderen mogen best weten dat af en toe een pyjamadag met snaai best ok kan zijn. Als je de kinderen nu de hele dag daardoor in een strontluier hebt laten liggen is het een ander verhaal maar ik ga er gemakshalve van uit dat dit niet het geval is
Ja was vals alarm
Enige wat er verder bekend is: “ Wel meldt de organisatie dat in de winnende postcode zeventien deelnemers meespelen met in totaal 26 loten. “
O, nou dan is het iig niet hier. Eerder kleine straat in een dorp.
Nieuwjaarsdag is toch bij uitstek pyjamadag. Helemaal nu je niet op bezoek hoeft!
Hier ook pyjamadagje gehouden en pas gebadderd voor het naar bed gaan. Lekker toch
Nouja zeg. Natuurlijk mag jij ook hele dagen op de bank zitten als je daar even behoefte aan hebt. En wat betreft dat slechte voorbeeld zijn voor je kinderen, die zijn echt niet direct verpest als ze zien dat hun moeder een keer oliebollen als lunch eet. Is toch ook juist goed als zij leren dat het normaal is om soms een dag niet productief te zijn. En als je man vindt dat er iets in het huishouden gedaan moet worden vandaag, doet hij het maar lekker zelf.
Enige prijs die wij krijgen is de agenda deze maand
Met korting op uitjes naar nergens want Carona.
Wordt echt een feestje om die te ontvangen
Ik zit hier ook al de hele dag op de bank in joggingbroek en sweater en alleen maar te forummen, candy crushen en netflixen Heerlijk! Gewoon lekker van genieten, vooral 1 januari is een perfecte niks doe dag!
Ja die schijnt dus niet te kloppen! De loterij ontkent dat ook. In het tv programma zat een deelneemster uit Berkel en daar is ws de verwarring ontstaan
Ik ben zo blij dat als ik morgen wakker word ik niet brak meer ben en me niet meer zo vercrackt voel als vandaag
Nu zeggen familieleden dat ik vast een sneltest heb gehad en wordt de betrouwbaarheid door iedereen in mijn omgeving in twijfel getrokken. Het is vast goed bedoeld (“goed je symptomen in de gaten houden hoor!!”) maar voelt wel een beetje als een domper ze vragen ook allemaal hoe betrouwbaar mijn test is, maar 1) niemand vertelt je welke je krijgt en 2) niemand zegt erbij hoe betrouwbaar ie is, dus weet ik veel…