Wat je even kwijt wil #46

Weg geven zodat je niet in verleiding komt?

Wisten ze niet dat je dit dieet deed? Wat veel joh

1 like

Volgens mij herken je een sneltest als er enkel een neusswab wordt afgenomen.

1 like

nou echt he! dat is altijd het moment waar ik het meeste naar uit kijk als ik een kater heb: :sparkles: de volgende ochtend :sparkles: als je weer :sparkles: fris en fruitig :sparkles: wakker wordt!

9 likes

Nou geniet dan maar ten zeerste van die K, lekker op de wave mee rijden en dan morgen weer een nieuwe dag joejoe

1 like

Ik post hier nooit.

Maar moet dit dus even kwijt.

Wat een intens kut einde van een serie (meisje van plezier) dit. En geen volgend seizoen. :face_with_monocle:
Echt slecht begin van het jaar serie-wise😬

3 likes

Hahah ik was er op voorbereid door het Series topic maar vond het alsnog ook superstom!

1 like

Oh fuck bestaat dat. Zit ik zo verkeerd :joy:
Nou.
Gewoon stom :crazy_face:

Ik denk een plas yoghurt (gezien de calcium?) met een abrikoos :face_with_monocle:? En jam en appel ja​:sweat_smile:?

Edit; zie net je edit :joy:

1 like

Echt een gerecht voor @Eyimfihlo

Nee grapje hahah maar dat bord met die vegaburger, appel en droge boterham #neverforget. (You do you natuurlijk gewoon eten waar je zin in hebt!)

3 likes

S club 7 heeft nog ruim 2 miljoen maandelijkse luisteraars op spotify. Jeetje.

14 likes

Dit klinkt precies als mijn dag. Ik ben pas gaan douchen toen mijn vriend eten aan het koken was en lig nu lekker in bed met een kruik.

Vervelend dat je man zulke verwachtingen heeft. Ik kan me nog goed herinneren dat ik het vroeger super fijn vond om pyjama dagen te hebben en dat mijn ouders ook lekker niks deden.

Alleen maar goed dat je kinderen zien dat je kunt ontspannen. Succesful adulting als je het mij vraagt :ok_hand:

2 likes

Ik heb vandaag ook een pyjamadag gehad maar kan daar toch moeilijk van genieten. Net nog wel even gedoucht maar verder hele dag in pyjama op de bank gehangen, films gekeken en ‘s middags Maccie besteld.
Nu alweer helemaal vol plannen voor morgen (schoonmaken, boodschappen, wandelen etc).

Lig trouwens nu ook echt klaarwakker in bed terwijl ik maar 3.5 uur heb geslapen vannacht. Heb ook niet echt avond gegeten en begin nu ook echt hartige trek te krijgen. Hoop maar dat ik zo in slaap val want ik wil morgen dus graag een productievere dag hebben dan vandaag en dan is tot 11 uur in m’n bed liggen natuurlijk al geen best begin.

1 like

Goed begin van 2021, ontbeten/lunch met Mac en avondeten was Grieks :ok_hand:

18 likes

Sterkte :weary:

Ik heb overdag een paar uur geslapen en nu lig ik uiteraard wakker. Ik ga maar thee drinken beneden. Misschien ga ik gelijk een heel laagdrempelig workout programma opstellen voor deze sportloser mbv Pinterest.

2 likes

Helaas nog steeds moe, 12u begon m’n kind te huilen en 6u stond m’n neefje aan m’n bed :cold_sweat: maar in ieder geval geen kater meer :sweat_smile:

Ik begin maandag bij mijn nieuwe werk en het is voor het eerst een serieuze baan. Maar nu ben ik zo zenuwachtig en bang dat ik het helemaal niet kan of dat de mensen daar mij niet leuk en goed genoeg vinden. Ik kijk er al zo lang naar uit en heb jaren een angststoornis gehad en andere mentale problemen waar ik al die jaren aan gewerkt heb en daarom een carrière op een laag pitje stond. Inmiddels gaat het heel goed en was ik er eindelijk aan toe om aan dit gedeelte van mijn leven te gaan werken maar nu brengt het mij zo van slag. Ik voel mij er helemaal ziek van in plaats van dat het leuk spannend is.

3 likes

Haha nou dit is wel erg mager hoor, wat is die klodder daar naast🙈

1 like

Ik zie deze nog niet tussen het lijstje staan: ben je al gestopt met caffeine? Ik ben ook een hele slechte slaper en dit is voor mij wel echt belangrijk. Vergeet niet dat in thee ook caffeine zit. Ik drink overdag alleen lichte witte en groene thee en ‘s avonds cafeïnevrije thee (bv sleepy time tea van Clipper of Celestial Beings).

En lezen voor het slapen gaan kan goed helpen maar zorg dan wel dat het niet te spannend is want dan blijf je alsnog wakker. Ik lees ‘s avonds meestal informatieve boeken of voorspelbare chicklits, als ik een spannend boek lees slaap ik alsnog niet omdat ik wil weten hoe het afloopt haha.

ohh shit zeg! maar gelukkig geen kater meer haha. ik ben echt als een blok in slaap gevallen en nu fresh and fruity klaar om te gaan werken :muscle:t3:

We gaan er weer met frisse moed tegenaan vandaag. Heb mijn weekboodschappenlijst al af, ik wil zo naar de markt voor groente en fruit, lidl voor de rest. Wandelen met een vriendin vandaag en hardlopen + krachttraining. Ambitieus wel.

15 likes