Whahah
Ding ding ding
Ik realiseer me opeens dat ik nog een bak Ben&Jerry’s in de vriezer heb liggen. Het leven kan soms mooi zijn.
ik ben helemaal KAPOT. vanmorgen voor het eerst in maanden weer eens vroeg opgestaan en een ochtendje gewerkt en daarna ook nog fanatiek gesport met mijn niet-bestaande conditie lig echt als een dooie pier op de bank man haha
Ik wil dat de kappers open gaan want er moet nu direct meteen en acuut 15 centimeter van mijn haar af
Ja @Trenchcoat ik zie dat jij dit liket, maar klopt het dat jouw kapper ook weg is bij onze salon?! Ik baalde al dat mijne weg was dus toen wilde ik naar jouwe maar die lijkt er ook niet meer te zijn? Hoe moet dat nou met onze kappersdate
@Crusti_Croc ja die heb ik dus wel dus als de kappers niet snel opengaan is dit een disaster waiting to happen. Denk niet dat ik mezelf nog erg lang kan bedwingen. Kan wel vast ‘voorknippen’ dan kan de kapper straks de bende weer fatsoeneren als die open is
SAME. Ik heb klitten met een diameter van 5 cm rip
Klopt. Ze zijn allebei weg, echt om te janken ik voel me echt verloren (ja echt). Enige die ik mijn haar toevertrouw was ‘mijn’ knipper aub. Ik moet ook echt een afspraak maken maar zou niet weten bij wie
Fuck my life, ja same. Ik ga denk serieus naar Zwolle om haar achterna te reizen, wil ook niet ergens anders. Dan maak ik er maar een dagtripje van ofzo. Waar is jouwe heen?
Misschien moet ik ook maar naar Zwolle. ‘Mijne’ is bezig met allerlei projecten en wilt heel graag een eigen salon openen, maarja hoe of wat weet ik verder ook niet. Zucht ik vind dit echt helemaal kut. Denk dat ik iedereens naam even op Instagram ga opzoeken om te kijken
Ik zag gisteren iemand in de Jumbo met haar eigen winkelkar. No joke
Het was een kleinere, merkloze variant. Haha best apart
Als je er dan een bordje op zou monteren met een link naar je eigen website/bedrijf is dat denk ik best een goede marketingstunt.
Do it!
Just cut it.
and smash the patriarchy with your looks
Groetjes iemand die in 1 jaar 50cm eraf had gehaald.
Hier spreekt je geweten knip je haar.
Vandaag het huis opgeruimd, keuken en badkamer schoongemaakt, gedweild, boodschappen gedaan, wasmand leeg gewassen, een sollicitatie verstuurd en bij m’n ouders op de koffie geweest. Ben tevreden over m’n productiviteit vandaag. Sorry moest mezelf even ongegeneerd een schouderklopje geven.