Ik heb op dit moment een kobo glo, maar ik wil graag overstappen naar een kobo libra, voor het grotere scherm. Heeft iemand toevallig ervaring met de libra? Is het de overstap waard?
Ik heb de Kobo Libra h20
mn favoriete hatewatch. Vooral hoe ze elke keer met veel moeite die tranen uit hun ogen persen.
Hahahha ik had net een walk of shame. Ik bedacht last minute dat ik zin had in een biertje dus snel naar de AH gerend, helemaal blij met mijzelf liep ik naar huis tot ik voor de voordeur er achter kwam dat ik het mandje nog om mijn arm had dus ik kon weer terug.
Ik heb er even over nagedacht het mandje maar gewoon te houden
Heb jij niet al eerder een mandje meegenomen? Of was dat iemand anders?
Oke kerstboom is afgebouwd, kledingkast opgeruimd en netjes gesorteerd, douche schoon geschrobd. Nu moet ik eigenlijk nog afstoffen stofzuigen en dweilen. Of ik doe dat morgenochtend en dan morgenmiddag vrij.
Oke, raaaar. Een beetje een directe vraag maar was die jongen bezet of zo, dat zijn vrienden zo reageerden? Of heb je geen idee waarom ze dit zo’n slecht idee vonden?
Het is mij al 2x bijna gebeurd maar toen stond er een ah medewerker die vroeg waar ik met het mandje heen ging. Ik weet niet of ik dat hier heb gepost.
Truffelkroketjes zijn nog beter
Pfff is toch zn eigen keuze. Irritant.
Ik ben veel meer gaan lezen, ongeveer 50 boeken per jaar. (Ik weet voor sommige als nog niet veel).
Lees nu ook bv ook in de trein onderweg naar mijn werk, deed ik anders nooit.
Ja, snap ik en ik was er niet bij dus ik neem het verhaal gewoon van je aan zoals het er staat (onveilig dus). Maar ik vind hun actie ook wel een teken van kameraadschap misschien. Zoals je dat in de films ziet althans, snap je?
En @LastYoungRenegade @vitaminwater @Dombo @Falkor @anon4388265 Hebben jullie nog tips waar je leuke eboeken kunt kopen? Of hebben jullie misschien ervaring met zo’n abonnement bij de bieb? Ik heb zelf geen Kobo, dus zo’n Kobo abonnement valt voor mij af. (Ik heb een Pocketbook)
Alle boeken die ik heb heb ik nu al heel vaak gelezen en als kind ging ik altijd naar de bieb en kon ik even in de boeken bladeren voor ik ze meenam, maar dat is met een e-boek natuurlijk wat lastiger. Dus ik koop niet zo gauw meer boeken, terwijl ik wel meer wil gaan lezen.
Ik lees vooral fantasy/ed of (Scandinavische) thrillers, weet niet of je dat leuk vind.
Ik vind online bieb wel uitkomst, als het niks is, heb je pech maar na 3 weken verdwijnt ie weer van je plank en kan je een andere nemen. (je kan er 10 tegelijk lenen) Soms zoek ik voor zekerheid het boek nog op internet om er meer over te lezen (daar staat meer de achterflap dan bij de bieb soms).
En bol heeft nu ook sale op e-books, als er titel bij zit die ik al tijdje zoek, koop ik die wel.
@pastelzwart ik lees echt meer door e-reader, ook omdat het ding inderdaad heel licht is (dikke fantasy boeken liggend lezen was nooit leuk) en ik vind het voor mijn ogen ook prettiger.
Ik koop alles bij Amazon. Ook regelmatig gratis boeken. Ik lees wel vooral romance.
Ik lees al bijna 10 jaar alleen op een ereader. Wil niet meer anders.
Had eerst een Sony en nu sinds ruim een jaar een Kobo Clara.
Een heel fijne reader.
Ik lees ook graag fantasy inderdaad! Dan ga ik ook even kijken naar een abo bij de bieb, met 10 boeken per keer moet ik een heel eind vooruit kunnen!
Korter!