Wat je even kwijt wil #46

Het belangrijkste dat ik je kan meegeven is dat jij nooit verantwoordelijk bent voor de keuze die een ander maakt. Dus jij hoeft het niet op je te nemen om haar op andere gedachten te brengen. Ze klinkt behoorlijk manipulatief eigenlijk en dit is een contact dat jou leeg gaat slurpen. Ik heb zelf een soortgelijke ‘vriendschap’ beëindigd afgelopen zomer en het heeft mij veel rust gebracht

4 likes

Wat zal ik gaan doen op mijn laatste dag vakantie?

heeleeeemaaaal niks!

5 likes

Ik droomde dat ik nog 1 dag moest werken en dan 4 weken vakantie had. Het was een harde realiteit vanochtend toen ik besefte dat het omgekeerde waar was :sob:

18 likes

Ik dacht dat deze vakantie voorbij zou kruipen en dat ik me te pletter zou vervelen, maar pff, nu is ie gewoon al voorbij en ik wilde nog zoveel doen :joy:. Heb echt geen zin om morgen weer aan de slag te gaan. Online onderwijs ook, bleh, moet er echt even helemaal opnieuw in komen.
En de heavy drukte. Oudergesprekken komen er aan (meer dan 30 :woozy_face:). Kon nog wel een weekje relaxen gebruiken.

4 likes

Wow de Hoogvliet verkoopt dit…

16 likes

Haha die heb ik gisteren inderdaad zien staan :joy:

1 like

Buiten de totale leenbakkerlelijkheid, wat is deze grammatica?!

30 likes

Nee, nog nooit gehoord?

1 like

Ik heb geen smartwatch maar heb dit wel met andere oplaadbare apparaten soms (smartphone, draadloze koptelefoon, …)

2 likes

ohnee, alle boomers gaan dit zeker of bij de voordeur hangen of aan hun schutting.

2 likes

Ik heb (hoofd)pijn achter mijn oog, van de week ook eens. En nu ging ik googlen en kom ik natuurlijk meteen weer op iets waardoor ik me zorgen maakt.
Sowieso dacht ik lekker goed te slapen en fris en fruitig wakker te worden. Koppijn en oogpijn en heb kut geslapen en lang wakker gelegen. Ugh.

1 like

Laatste vakantiedagje en ik voel me een beetje bleh en melancholisch. Ik moet eigenlijk nog een side projectje afmaken, maar ik denk dat ik zo eerst maar een stuk ga lopen.

2 likes

Nu ik dit zo terugzie verbaast het me eigenlijk dat ik hier geen jeugdtrauma aan heb overgehouden… Maar ik heb ook al best vaak gezegd dat ik een ander hoofs zou willen, dus misschien is er toch een zaadje geplant. :joy: Sterkte met je hoofdpijn en succes met je tentamens!

1 like

Ik heb dat ook heel vaak.
Schijnt uit de nek te komen.

1 like

Ik ga vandaag een muur bouwen in mijn huis. Zie er zo tegen op.
Maar ook wel een beetje leuk.

2 likes

Ik ga zo mijn vriend zijn moeder en stiefvader ontmoeten, spanneeend. Zijn moeder wel al keertje twee minuten gesproken buiten op parkeerplaats maar dat tel ik niet echt mee.

15 likes

Ik heb de afgelopen weken geen vakantie gehad maar wel komende week een paar dagen vrij achter het weekend aan geplakt en ik wil dit nu vast nomineren voor het beste idee van 2021.

3 likes

Simon :heart_eyes:

5 likes

Hoogvliet is niet bored in the house maar hyacinten in this house

2 likes