Wat je even kwijt wil #46

Ik ben nu al een verlanglijstje aan het makenšŸ˜‚ hopelijk komen er goede deals net zoals in Amerika etc

1 like

Ik kijk darten bij m’n schoonouders en meine gute wat een stelletje sneuneuzen zijn die presentators man man man. Ze kunnen ook werkelijk niks interessants zeggen

Echt wat een hoogstandje dit :heart:

5 likes

Ohh super! Ik woon er praktisch naastšŸŽ‰

Nu ben ik benieuwd wie jij bent aangezien ik er ook praktisch naast woon haha

1 like

Wat zou iemand ook in godsnaam kunnen zeggen om darten interessant te maken

8 likes

Dat is 10 min lopen voor mij! Zo chill!

1 like

Je hoeft je niet te verantwoorden om waarom je dit niet kunt dragen! En misschien is het fijn om zelf eens met 113 te bellen over de situatie? Eventueel kunnen zij je advies bieden over hoe hiermee om te gaan. In ieder geval sterkte aan jou, je hebt echt al je best gedaan en het kan niet makkelijk zijn dit zo te ervaren

9 likes

Oh leuk, ik heb net de Gebakswinkel besteld (echt een 2u middernacht aankoop) dacht staat missch geinig op een keukenplankje straks. En missch ook beetje therapeutisch, dat gefreubel?

1 like

Kan niet slapen want blijf malen… Vandaag weer ruzie gehad met mijn vader. De band is al jaren niet heel goed. Daarna kreeg ik een app van hem (face to face durft hij niet) en zou ik het liefst willen breken alleen ik vind het zo moeilijk. Ik heb 2 kinderen en dat betekent dat zij opa ook nooit meer zien. Voel me zo kut

1 like

Zo ik heb slecht geslapen niet normaal. Is al lange tijd niet voorgekomen dat het zo kut was. Heb t gevoel dat ik de hele nacht wakker was.

Ew rillingen, m’n vader mansplaint de vrouw van m’n neef in de familieapp :confounded:

1 like

Wat lastig en verdrietig… Wat voor invloed heeft dit op jouw kinderen, hoeveel merken zij van de ruzies?

1 like

@Hectometer andere hebben al goed advies gegeven waar ik me bij aansluit, maar wil even een digitale knuffel geven :heart:

1 like

Oh dit is rot en (deels) herkenbaar. Ik heb ook op het punt gestaan te breken met mijn vader, maar heb uiteindelijk gewerkt aan onze band en die is nu beter dan-ie ooit is geweest. Ik ben blij dat ik het destijds niet heb gedaan.

1 like

Hier ook slecht geslapen door mijn katten. En ze willen nu eten en zijn dus supervervelend :sob: echt, hou op.

Wat een bagger nacht

Echt mij hele dag en nacht ritme verpest in 4 dagen. Nu maar de wekker gezet zodat ik vanavond hopelijk een beetje optijd kan slapen. Maandag weer om 6.00 op :sob:

4 likes

Denk vooral goed om jezelf en kies wat voor jou het beste voelt, ik heb nooit een opa of oma gehad omdat ze allemaal al waren overleden en een oom zag ik nooit omdat de band tussen hem en mijn moeder niet goed was en daar heb ik niets aan gemist. Dus vanuit het opzicht van een kind zou ik je willen meegeven dat het zonder ook prima is.

2 likes

Ik sluit me aan bij @George, kies voor jezelf in dit geval! Als jij er aan onderdoor gaat is dat ook niet goed voor je kinderen. Ik ben aan een kant van de familie opgegroeid zonder opa en ik heb dat nooit als een gemis ervaren t.o.v. de andere kant waar ik een opa en een oma had. Ik had gewoon altijd 2 oma’s en 1 opa en dat was prima. Ik weet niet hoe oud je kinderen nu zijn en wat ze wel en niet bewust meekrijgen maar hopelijk stelt dit je een beetje meer gerust en helpt het je met een keuze maken.

Klinkt verder al met al als een nare situatie. Knuffel :heavy_heart_exclamation:

2 likes

ik heb voor het eerst deze week langer geslapen dan zes uur, eindelijk een normale nacht met normaal slapen.

4 likes