Wat je even kwijt wil #46

@Knitwife @ohnotheydidnt @George @Dombo

Mijn kinderen zijn 3 en 9. Mijn zoontje van 9 krijgt het wel mee. Die is er al 2 keer bij geweest, dat is echt kut maar ja, ook al zou die er niet bij zijn dan denk ik dat hij alsnog wel iets merkt. Daarna is die super lief voor mij wat ik dan wel weer lief vind maar eigenlijk hoort die dit niet mee te maken. Die van 3 krijgt het niet mee (denk ik?).
Mijn moeder is overleden toen ik 20 was dus mijn kinderen weten niet beter dat ze 1 oma hebben en 2 opa’s. Nadat mijn moeder is overleden is onze relatie eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan, terwijl die van te voren gewoon goed was dacht ik, of misschien zag ik het toen nog niet omdat mijn moeder er nog was en ik nog ‘jong’ was. Ik ben nu 13 jaar verder en weet nu veel meer en zie nu ook veel meer. Het is vooral de grote vader show waarbij ik constant het gevoel heb gehad dat hij schijt aan mij heeft en niets om mijn geeft. Dat laatste zal niet helemaal waar zijn maar hij plaatst zichzelf altijd eerst, vraagt nooit hoe het met mij is of toont interesse in de kinderen. Zodra die een vriendin heeft ziet die ons niet meer staan, totdat het weer uit is natuurlijk, dan mag ik de shit weer oplossen. Elke keer zijn nieuwe vriendin hier mee naar toe nemen, terwijl ik al een aantal keer heb aangegeven dat ik dat niet wil vanwege de kinderen. Die zien steeds iemand anders. Het appje wat die gisteren stuurde is dat als ik zijn vriendin niet accepteer dat ik hem dan ook niet accepteer terwijl de vriendin net weer 2 weken in beeld is. Nou ja, zoals jullie kunnen lezen is er veel gebeurd en ik weet ook niet of ik nog zin heb dat het goed komt. Ik kies nu even voor rust en mezelf, later kijk ik wel welke keuze ik maak of hoe de situatie is.

Ik vind het wel fijn om te lezen @ohnotheydidnt dat jullie band nu heel goed is! Ik vind het heel knap dat je dit hebt gedaan en gedurfd omdat het echt wel moeilijk is maar gelukkig heeft het voor jullie beide goed uitgepakt!

Sorry voor deze lange post maar moest gewoon echt even mijn ei kwijt. En ik vind jullie reacties echt heel lief en moest gewoon weer even huilen, maar dan omdat het zo lief is en ik nu emo ben. Thanks hiervoor :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Laatste vakantiedag, tijd om jersey shore family vacation te bingen

10 likes

Echt, al mijn plannen vandaag lijken in het water te vallen, mijn lichaam laat me ondertussen in de steek. Pleures darmen, rot op met je pijn en aanverwanten. :cry:

1 like

:sob::kissing_heart:

1 like

:orange_heart::orange_heart:

Ik heb vanuit jouw helpende positie weleens het nummer achter 113 gebeld en dat was heel fijn. Ik zal nooit vergeten wat de strekking was van wat zij tegen me zeiden. Aanrader dus!

6 likes

Het belangrijkste dat ik je kan meegeven is dat jij nooit verantwoordelijk bent voor de keuze die een ander maakt. Dus jij hoeft het niet op je te nemen om haar op andere gedachten te brengen. Ze klinkt behoorlijk manipulatief eigenlijk en dit is een contact dat jou leeg gaat slurpen. Ik heb zelf een soortgelijke ‘vriendschap’ beëindigd afgelopen zomer en het heeft mij veel rust gebracht

4 likes

Wat zal ik gaan doen op mijn laatste dag vakantie?

heeleeeemaaaal niks!

5 likes

Ik droomde dat ik nog 1 dag moest werken en dan 4 weken vakantie had. Het was een harde realiteit vanochtend toen ik besefte dat het omgekeerde waar was :sob:

18 likes

Ik dacht dat deze vakantie voorbij zou kruipen en dat ik me te pletter zou vervelen, maar pff, nu is ie gewoon al voorbij en ik wilde nog zoveel doen :joy:. Heb echt geen zin om morgen weer aan de slag te gaan. Online onderwijs ook, bleh, moet er echt even helemaal opnieuw in komen.
En de heavy drukte. Oudergesprekken komen er aan (meer dan 30 :woozy_face:). Kon nog wel een weekje relaxen gebruiken.

4 likes

Wow de Hoogvliet verkoopt dit…

16 likes

Haha die heb ik gisteren inderdaad zien staan :joy:

1 like

Buiten de totale leenbakkerlelijkheid, wat is deze grammatica?!

30 likes

Nee, nog nooit gehoord?

1 like

Ik heb geen smartwatch maar heb dit wel met andere oplaadbare apparaten soms (smartphone, draadloze koptelefoon, …)

2 likes

ohnee, alle boomers gaan dit zeker of bij de voordeur hangen of aan hun schutting.

2 likes

Ik heb (hoofd)pijn achter mijn oog, van de week ook eens. En nu ging ik googlen en kom ik natuurlijk meteen weer op iets waardoor ik me zorgen maakt.
Sowieso dacht ik lekker goed te slapen en fris en fruitig wakker te worden. Koppijn en oogpijn en heb kut geslapen en lang wakker gelegen. Ugh.

1 like

Laatste vakantiedagje en ik voel me een beetje bleh en melancholisch. Ik moet eigenlijk nog een side projectje afmaken, maar ik denk dat ik zo eerst maar een stuk ga lopen.

2 likes

Nu ik dit zo terugzie verbaast het me eigenlijk dat ik hier geen jeugdtrauma aan heb overgehouden… Maar ik heb ook al best vaak gezegd dat ik een ander hoofs zou willen, dus misschien is er toch een zaadje geplant. :joy: Sterkte met je hoofdpijn en succes met je tentamens!

1 like

Ik heb dat ook heel vaak.
Schijnt uit de nek te komen.

1 like