@Knitwife @ohnotheydidnt @George @Dombo
Mijn kinderen zijn 3 en 9. Mijn zoontje van 9 krijgt het wel mee. Die is er al 2 keer bij geweest, dat is echt kut maar ja, ook al zou die er niet bij zijn dan denk ik dat hij alsnog wel iets merkt. Daarna is die super lief voor mij wat ik dan wel weer lief vind maar eigenlijk hoort die dit niet mee te maken. Die van 3 krijgt het niet mee (denk ik?).
Mijn moeder is overleden toen ik 20 was dus mijn kinderen weten niet beter dat ze 1 oma hebben en 2 opa’s. Nadat mijn moeder is overleden is onze relatie eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan, terwijl die van te voren gewoon goed was dacht ik, of misschien zag ik het toen nog niet omdat mijn moeder er nog was en ik nog ‘jong’ was. Ik ben nu 13 jaar verder en weet nu veel meer en zie nu ook veel meer. Het is vooral de grote vader show waarbij ik constant het gevoel heb gehad dat hij schijt aan mij heeft en niets om mijn geeft. Dat laatste zal niet helemaal waar zijn maar hij plaatst zichzelf altijd eerst, vraagt nooit hoe het met mij is of toont interesse in de kinderen. Zodra die een vriendin heeft ziet die ons niet meer staan, totdat het weer uit is natuurlijk, dan mag ik de shit weer oplossen. Elke keer zijn nieuwe vriendin hier mee naar toe nemen, terwijl ik al een aantal keer heb aangegeven dat ik dat niet wil vanwege de kinderen. Die zien steeds iemand anders. Het appje wat die gisteren stuurde is dat als ik zijn vriendin niet accepteer dat ik hem dan ook niet accepteer terwijl de vriendin net weer 2 weken in beeld is. Nou ja, zoals jullie kunnen lezen is er veel gebeurd en ik weet ook niet of ik nog zin heb dat het goed komt. Ik kies nu even voor rust en mezelf, later kijk ik wel welke keuze ik maak of hoe de situatie is.
Ik vind het wel fijn om te lezen @ohnotheydidnt dat jullie band nu heel goed is! Ik vind het heel knap dat je dit hebt gedaan en gedurfd omdat het echt wel moeilijk is maar gelukkig heeft het voor jullie beide goed uitgepakt!
Sorry voor deze lange post maar moest gewoon echt even mijn ei kwijt. En ik vind jullie reacties echt heel lief en moest gewoon weer even huilen, maar dan omdat het zo lief is en ik nu emo ben. Thanks hiervoor