Wat je even kwijt wil #47

Ik ben echt een enorme lambal vandaag en heb ook echt geen zin om heel hard te werken.

Ah shit ik lees hier helemaal overheen, hopelijk is het niets! En sterkte met je vriendin.

1 like

Heftig! Duimen dat het niks is :raised_hands:

1 like

Positief gezien, je houd je goed aan het advies van de overheid. :sunglasses:


Het begint hier heel lichtjes te sneeuwen, wel natte sneeuw. Meh. Hopelijk blijft het liggen.

Ik heb net met pijn in mn hart de kerstboom afgetuigd

Nou voelt het woord aftuigen een beetje als:

En zo ziet mn woonkamer er ook wel uit op zich, overal die kutnaalden

33 likes

Ohhh mijn nieuwe matras wordt zo bezorgd. En gister mijn nieuwe superzachte pyjama gekregen, heb nu al helemaal zin om in bed te gaan liggen straks :yellow_heart:

23 likes

Sorry maar die hebben wij niet hoor :woman_shrugging:t4:

1 like

Toch wel besteld dus?! Nice :slight_smile:

Ja! Toch maar een Emma matras besteld om uit te testen, ik was te ongeduldig om te wachten en er was goeie korting. Als ie toch niet goed is kunnen we altijd nog een andere gaan uitzoeken tzt. Maar hopelijk hoeft dat niet.

3 likes

Ja godver, mijn hele Dasty voorraad is op, huilen. Nu zit ik in een smerig, vet huis vol met kalkaanslag tot het einde van de lockdown.
Ander schoonmaakmiddel is niet hetzelfde.

5 likes

Het is gelukt met de kat van mn kennis te herplaatsen. Uiteindelijk snel gegaan en op tijd. Dank aan iedereen die belangstelling had getoond en sterkte had gewenst !!

21 likes

Nou ik heb hier twee flessen staan en gebruik dat spul dus echt amper. Dus als nood aan de man is;)


Heel leuk dat er een soort van sneeuw op de daken ligt, maar moet de lucht er echt zo grijzig uit zien. Het past wel bij stoorperen maken/eten dar dan weer wel.

1 like

& @Taksi Hahaha, bedankt voor het meedenken :wink: Heb inderdaad geen bewijs dat ik daar maar eventjes heb gestaan, dus betaal de boete nu wel gewoon. Weet in ieder geval voor volgende keer dat ik mijn auto daar niet moet neerzetten :joy:

2 likes

Alle lekkere eettentjes in de buurt die nu afhaal of bezorging aanbieden zijn wel echt mijn lichtpuntje bij het thuiswerken/in de lockdown. Dit is echt waar mijn geld aan opgaat in deze tijd.

1 like

Ah klopt mijn titel toch nog

Het staat serieus op marktplaats dus mocht je het echt graag willen hebben :+1:t3:

1 like

Ik wil hier wel een review van! Ben benieuwd

Is goe! Ben zelf ook wel erg benieuwd, was een beetje sceptisch wel. Ik laat weten hoe het bevalt.

1 like

@GEEZ wat schrikken lijkt me! En gisteren heb je naar nieuws over een vriendin gehad dacht ik, lijkt me dat relativeren dan niet makkelijk is. Heel veel sterkte en dagboek posts zoals die van jou kunnen heel fijn zijn, dus gewoon blijven doen hoor!

1 like

Ik ben bijna vergeten hoe het is om zonder mondkapje en winkelwagen de supermarkt in te lopen. Kan stiekem echt niet wachten tot ik weer gewoon de winkel in kan lopen zonder iets en dat ik dan binnen 5 minuten weer buiten ben. :ok_hand:t2:

Oh en mag ik even blij doen dat ik inmiddels nog 5 dagen van de 14 dagen antibiotica moet en dat ik mij echt 10x beter voel dan voor de kerst. Kan wel janken van blijdschap haha. Enige wat ik heb is een vieze metaalsmaak in mijn mond maar ja als dat het is klaag ik niet en dat is wel meteen weg de eerste dag na de kuur.

9 likes