Hmm ik word veel wakker op mijn andere wang maar geen idee natuurlijk wat ik allemaal uitspook in mijn slaap. Maar goeie! Ga meteen straks bed verschonen.
Mijn snackmand is weer helemaal vol en nu ben ik gelukkig. Ik heb echt een probleem hahaha.
Ik heb zo’n zin om in bed te gaan liggen. Wat een kut tijd, zo’n down gevoel de hele tijd.
Ja is het alweer blue monday vandaag ofzo
Ik heb er heel lang over na moeten denken aan wie hij me deed denken maar die Simon uit Bridgerton lijkt dus op een oude date van me waar ik mee datete toen ik in het buitenland woonde…
Ik vind al mijn hobby’s stom op het moment. Zelfs de hobby waar ik deels mijn werk van heb gemaakt. Alsof alle inspiratie spontaan opgedroogd is. Maar ik heb in elk geval wel de bak met borduurspullen uit de schuur gehaald. Misschien moet ik mezelf wat gaan forceren ofzo.
En je bent gestopt met daten omdat…?
Ja, is ook wel zo, maar daardoor merk ik ook dat het psychisch minder goed gaat. En ik heb ook de laatste jaren erg veel last van een winterdip, dus moet daar nu extra voor waken.
Ik terug verhuisde naar Nederland en het toch niet echt klikte.
Ik vind die Jumbo reclame waar de man kookt en de vrouw aan het werkt is helemaal chill. Daar kan de ah nog wat van leren
Ik keek even op de regionale nieuwssite om te kijken of er nog nieuws was over de oproepen om weer te gaan rellen. Kon ik niks over vinden maar dit is toch aandoenlijk, met filmpje en al
Zo irritant. Al die voetballers en tv mensen lopen er met een mooi (geknipt) kapsel bij en ondertussen zijn “wij” dicht en weinig steun 🥲
Vier dagen geleden al bedoel je of nog recentelijker weer?
Ik zou ook zon la kunnen beginnen. Ik koop altijd nieuwe thee drink er 1 zakje van en daarna nooit meer.
Ughh ik heb slecht geslapen, niet genoeg gegeten en de hele tijd zitten opruimen dus nu voel ik me een beetje lichthoofdig en flauw. Ik heb honger en tegelijk ook het gevoel dat ik niks wil/kan eten. Wat een rot dag.
Wajow moeten ze nu 200 keer aan de kant voor de werkgeversverklaring ?
Pfoe ja snap ik! Wellicht ergens vertraging opgelopen. Vervelend maar gelukkig is het onderweg!
Klein rondje lopen en meteen plastic weggooien 20.58 thuis. Voelde wel als of ik al illegaal buiten was.
Iets met dat de hoofdpersonen uit deze serie ferm afstand nemen van de gebeurtenissen en het betreuren dat Urk negatief in het nieuws is hierdoor.
Ik moet voor mijn werk een paar hoodies laten drukken. Heb al uren zitten googlen maar kom er niet uit wat een goede webshop is. Ik zoek redelijke kwaliteit voor niet te veel geld. Heb er laatst eentje besteld om te kijken of het wat was maar was niet erg blij met de kwaliteit, vond hem erg dun. Weet iemand misschien een fijn bedrijf?