Wat je even kwijt wil #47

Ja dat zijn ze nu in Nijmegen ook aan het doen, winkels leeghalen en proberen te beschermen… vreselijk toch? Lijkt wel oorlog!

@desecretaris

Hopelijk is het allemaal goed gegaan en voel je je oké :heart::heart:

1 like

Ja liep net rondje door te stad en iedereen is druk bezig zaken te beveiligen. Woon in het centrum, bijna naast het plein. Hoop dat het allemaal meevalt…

1 like

Ah heerlijk weer die paniekaanvallen. Echt. Geweldig.

Echt heel erg, succes vanavond. Hoop dat het meevalt! :crossed_fingers:

1 like

Ik heb van de week een lego setje gekocht!

1 like

Ik hoor net dat er ook iets gepland is in de straat van m’n werk, ze zijn nu alles naar binnen aan het halen en de brievenbus aan het dichtmaken enzo, hou m’n hart vast. Het zou om 9 uur beginnen en ik moet om 7 uur naar huis door die straat, denk dat ik toch maar even een omweg verzin voor de zekerheid… Stomme is dat de meest logische alternatieve route door een wijk gaat waar ze afgelopen jaar veel zaten te kutten dus dat is misschien ook niet zo’n helder idee

@Clancy Ah shit, is er iemand bij je om je een beetje rustig te krijgen, of kan je iemand bellen? Ik vind het altijd moeilijker uit te komen als ik alleen ben tenminste.

1 like

Ben je met iemand samen? Als je erover wilt praten mag je altijd een dm sturen.
Er is ook een paniekaanval topic, mogelijk staan daar tips of kunnen we je helpen.

Sterkte.

1 like

Lief ladies. Ik ben nu oke, zo ver dat kan. Ben even naar buiten geweest om te lopen, meestal gaat het dan weer.

Zit te lang binnen (letterlijk door voet) met teveel nieuws, te veel hersenspinsels en gezeik van andere mensen. Iets met een glas dat over loopt.

14 likes

:kissing_heart: kun je avondje rust nemen?
Als in, geen plannen?

1 like

Hoezo heb ik op één wang een complete acne uitbraak en mijn andere wang helemaal niks. (Oprechte vraag trouwens)

Knuffel :heart::heart::heart:

1 like

Had een afsluitende presentatie op school en ik genoot in de trein toch stiekem wel een beetje van de waalbrug. Had dat uitzicht een beetje gemist

7 likes

Ja ik zit de hele dag al zonder plannen en dat is juist voor mij een overspoel moment.

Vind het lief dat jullie allemaal reageren :heart: dat had ik even niet verwacht

2 likes

Fijn om te horen dat het al iets beter gaat! Misschien proberen om vanavond even echt rust te pakken, even je telefoon uit, uitgebreid douchen, boek lezen, filmpje kijken, borduren, zoiets? Rustig aan in ieder geval :heart:

@desecretaris Sterkte, hoop dat je snel herstelt! :heart:

2 likes

Ja echt wel. Lekker een vrieszonnetje erbij, water blauw, gras groen met witte puntjes, genietennnn

1 like

In mijn hoofd had ik er wel een beetje een beeld bij haha dacht of je bent heel dun dus ‘slierterig’ of je zit met slierterig haar voor de ogen a la meisje uit the ring voor de webcam wat ook wel paste bij the vibe die je beschreef

1 like

Luister nu de nummerradio van Spotify nav dat liedje drivers license. Bijna alle liedjes heb ik in mijn ‘vind ik leuk’ lijst staan. Oh damn it, haha

Ik ben ook zoooo blij dat ik fulltime werk en niet meer studeer!

Vind fulltime werken echt veel minder stressvol, heb best een chille kantoorbaan… en veeeeeeeeeeel meer geld te besteden. Verder moest ik tijdens mijn studie continu papers schrijven en werkte ik daarnaast het hele weekend (in een kledingwinkel, was echt horror. Kreeg echt een hekel aan mensen). Ik ging tijdens mijn studie ook heel veel uit (hahaha oke eigen schuld), waardoor ik echt heel moe was steeds.

2 likes

Kan je niet een linkje van je boek terugsturen met daarin iets van: Als je er meer over wil weten, is dit een interessant boek!

2 likes