Ik kreeg vandaag te horen dat ik aangenomen ben als docent (zij-instroom), super blij mee maar gelijk weer de onzekerheid van “vind ik dit echt leuk, kan ik dit wel aan”…
Ik kan daar ook echt niet tegen… probeer het nu niet meer te kijken.
Welkom bij de leerkracht in opleiding-club!
Dat had ik net toen ik zag hoe ze een leuke witte auto om aan het omrollen waren Stel dat je dat net heb gekocht en dan doen ze zo
Van dit rellencommentaar moest ik even lachen dus deel het even
Wat een lef hebben sommige mensen. Lijkt echt alsof ze in haar hoofd al besloten had dat jullie wel die hele toko zouden stuccen en behangen. Tot over drie jaar in help mijn man is klusser dan maar
Gelukkig kon ik ons racebakkie vannacht binnen zetten, moet er niet aan denken
@LilyAldrin En bij de onderwijsclub
Ik vind het het meest fantastische werk dat er is, ook als het soms zwaar is: als ik mijn kinderen (die net hebben leren lezen en schrijven) zie schrijven: juf is lief, dan smelt je en weet je waarom je deze keuze gemaakt hebt!
(Oh en elke groep/leeftijd is leuk), kom vooral ook meeposten in het onderwijstopic
Heeft iemand hier een tip voor een goede smartwatch voor android?
Ik ben echt verslaafd aan de geur van deze zeep, ook al doet ie me ook telkens aan Thierry denken.
Wij waren niet welkom in het huis van schoonzus want we hadden niet zelf vrij genomen en aangeboden te komen klussen.
Ik las daar laatst ook al iets over, staat dat op een geheim gedeelte? Zo ja, wanneer/hoe kan je daarbij komen?
Heb je al aangeboden dat ene dagje te komen en meer niet? Of is ze na dat aanbod nog steeds boos?
Ik ben team ‘je goede vrienden help je klussen’, maar vind niet dat je je daar langer dan één dag voor zou hoeven inzetten. Idd een klushuis is het risico van de koper hoor.
Na 50 posts en goedkeuring van een moderator dacht ik! Dan kun je een heleboel leuke nieuwe topics lezen
Thanks! Super leuk dat er meer zij-instromers zijn
Twijfelen is gezond, laat zien dat je bewust bent van de keuzes die je maakt en serieus bent ingesteld.
Jaa vind dat met die autos echt erg. Dan denk ik altijd van wat als die auto van een gezin is dat niet zo snel een nieuwe kan kopen enzo
Oh het hart van mijn vriend zou ook echt gebroken zijn. Hij houdt zoveel van zijn auto.
Ik heb begin januari de Samsung Galaxy watch active 2 gekocht, ben er erg blij mee
Ik heb ooit eens een docu gezien. Dat ze een soort van stad hebben gemaakt voor M.E oefeningen. Opzich kunnen we Urk daar ook wel voor in zetten.