Jaloers!!
-WEG-
Inderdaad. Met Simon wil ik op wel op date zeg.
Thanks! Ik had al eens gekeken daar maar ze hebben hun assortiment niet op de site staan geloof ik. Ze zitten wel bij mij in de buurt dus misschien kan ik ooit eens bij ze langs
Hij was wel de wat sullige versie ervan. Maar alsnog n leukerd haha (had altijd een leesboek bij zich herinner ik me nu)
Dank je wel! Misschien ga ik ze morgen wel even bellen
-WEG-
Ik denk dat onderwater zetten nog steeds makkelijker is, zijn we daar ook weer vanaf
Verdorie. Ehmmm. Even wat anders verzinnen dan. Naar Engeland duwen moet een fb event worden, vraagt veel kracht en teveel moeite.
Mark komt straks nog langs fietsen om een appel naar hun te gooien.
Ik krijg altijd zo’n droge mond en droge lippen van tanden poetsen, zo irritant want dan lig ik in bed met enorme dorst en moet ik er vannacht weer uit om te plassen
Wij kregen een uur geleden een telefoontje dat ze door de rellen hier in Rotterdam vandaag niet meer konden komen,
Ik hoor nog steeds een helikopter boven ons vliegen. Kut geluid man
Ik ga ook zij-instromen, alleen op het primair onderwijs! Jij ook? Volgende week begin ik en ik herken je onzekerheid. Gaat vast en zeker goed komen
Hoe leuk zou dat zijn als die ganzen dan achter relschoppers aan zouden rennen en in kuiten bijten enz
Leuk!! Po of vo?
Ik dacht T. Baudet eerst en vond het een vreemd verhaal
Het gaat ook om t baudet haha
Hebben jullie ook wel eens het gevoel dat iedereen je een idioot vindt en je je een raar wezen voelt haha, weet je wel, dat ene sulletje uit zo’n 2009 film
Ik begin volgende week met stage van thuis uit en ben m’n kamer ondertussen al serieus beu gezien (ik woon erg klein, want ik ben in normale tijden toch amper thuis), dus ik ben bezig met meubels verschuiven om de ruimte anders te gebruiken, zodat het toch een beetje “anders” voelt .