Wat je even kwijt wil #47

Oh heb het gegoogled… haha zie het. Joh ik dacht T Mugler (parfum blabla brainfart)

1 like

Ik heb therapie nodig. Ik date nooit want dik. Ja dat is geen reden maar in mijn hoofd wel. Afijn ik verveelde me dus tinder. Nu heb ik een leuk gesprek met iemand. Nou top zou je denken. Alleen denk ik dan alweer ja wat als je na daten in t openbaar naar hem toe gaat. Na paar dates. Niet eens meteen want ja nee. En dan word je vermoord. Zo werken mn hersens. Dus als iemand zich nog afvraagd waarom ik 30 en single met wegrottende eitjes ben. Dit is waarom.

6 likes

O, chill. Blijkbaar komt volgende week de grote Kallax-kast van Ikea in plaats van een week later (dan komt een kleintje). :ok_hand: Wel jammer dat de set voor het balkon in 2 delen komt. Hopelijk krijg ik alles alleen in elkaar.

@Whoopdidoo Herkenbaar :sweat_smile:

Tuurlijk krijg je alles in elkaar!

1 like

Haha ik kan geen tekeningen lezen :grimacing: Dus ik hoop het.

Gecondoleerd en sterkte @Strawberry Inderdaad geen reden om je schuldig te voelen maar snap dat dat veel makkelijker gezegd dan gedaan is.

1 like

Every. Single. Day.

Ik moet over 4,5 uur opstaan :cry:

Ik wil dit jaar stoppen met roken dus heb zondag mijn laatste sigaret uitgedrukt. Gewoon cold turkey, moet lukken dacht ik. Maar heb echt het gevoel dat ik al een week zonder zit ofzo? Dacht ook oprecht dat het al woensdag was maar het is pas dinsdag dus we zitten nog maar op de tweede volle dag?? En ik heb besloten om ook deze maand zo min mogelijk boodschappen te doen en de kasten/koelkast en diepvries leeg te ruimen want new year new koelkast enzo. Maar heb dus ook het idee dat er niks in huis is puur omdat ik niks mag kopen van mezelf. Terwijl ik echt makkelijk een paar weken kan eten zonder überhaupt naar de super te gaan (op drinken na dan).

7 likes

Misschien ook een beetje te heftig om én te stoppen met roken én niks lekkers te mogen kopen? Misschien kan je beter eerst eentje kiezen en daarop focussen? Nu ben je wel erg streng voor jezelf en dan is het misschien lastiger volhouden.

3 likes

@LilyAldrin Ik ben alleen geen zij-instroom maar deeltijd, nu bezig met mijn lio af te sluiten. Dus hopelijk vanaf 1 maart leerkrachtondersteuner en 1 april/mei leerkracht :sunglasses:

Ik heb net de mail verstuurd waarin ik definitief en per direct opzeg. Het werd een vervelend getouwtrek over dagen die ik volgens hen in moet halen (hoefde niet) dus ik heb er een streep ondergezet. Hopelijk brengt dit besluit en deze afronding een beetje lucht voor me

2 likes

Omdat ons leger qua niveau met Daar Komen de Schutters te vergelijken is

5 likes

Mijn man heeft gisteravond mijn werkplek opnieuw ingericht en mijn nieuwe stoel zit zoooooooo fijn. Wilde hem bijna gebruiken als eetkamerstoel :rofl:

2 likes

Heb je voldoende pijnstilling ? Anders goed in de gaten houden en de poli op de hoogte brengen. Want zo’n reactie is niet heel goed.

Heb je veel vocht toegediend gekregen? (Omdat je aangeeft te zweten)

Ik wil vandaag gewoon chillen op de bank.

Voor de zekerheid toch even poli bellen?

Ben je net begonnen met tramadol of slik je dat al langer? Je kan daar namelijk behoorlijk ziek van voelen. Werkt goed tegen pijn maar kan helaas veel nare bijwerkingen hebben zoals sufheid, misselijk, overgeven, zweten, etc.

Hopelijk kun je even goed slapen. Sterkte!!

1 like

Ah dan zou het heel goed daar van kunnen komen, hoor! Zeker als je minder eet dan dat je normaal doet en net een OK achter de rug heb. Tramadol staat wel bekend om deze bijwerkingen dus zolang je geen koorts/heftigere klachten (aanhoudend braken, etc) krijgt zou ik me geen zorgen maken. Veel rusten, voorzichtig doen met opstaan e.d. en probeer steeds kleine beetjes te eten/drinken zodat je geen lege maag hebt. Zeker ook als je Arcoxia erbij slikt.

Veel sterkte!

1 like

Ik ben zo dom. Vorige week gestruikeld over een wipstoeltje van mijn baby, heb mijn kleine teen gekneusd toen. Doe ik het net weer maar dan met mijn andere voet. En nu doet die kleine teen echt zo’n pijn :roll_eyes: ben benieuwd hoe blauw die word. Heb dat rotding maar even aan de kant gezet nu haha

1 like