Eerste duo-aflossing is afgeschreven. Als ik klaar ben met het aflossen van deze draak ben ik in de zestig. Gewoon een Robijnen huwelijk halen met Duo. Edit: als ik de 65 haal. Want die kans is ook maar 80 procent.
Ik heb zin om al mn eten voor de dag al op te eten. heb mn ontbijt en mn snack al achter de kiezen
Holy ik werd vannacht wakker en zag echt een spin zo groot als mijn vuist lopen. Zaklamp aangedaan maar het was blijkbaar een soort van droom ofzo (ik was wel wakker) heel vaag. Gelukkig ben ik niet bang voor spinnen maar deze was huge
Goede tip! Net eentje gekeken en ziet er simpel uit (heb recent wel kleine kallax’en in elkaar gezet, maar een grotere al lang niet meer)
Jezus. Voel me alsof ik een slechte trip heb gehad. Gister was ik totaal niet mezelf. Extreem erg last van adhd en druk en impulsief. Nacht vol angst en super alert. Nu moe, hoofdpijn en verward. Wtf is dit.
Ps. Hou wel echt van geheimpjes.
Waar is de tijd gebleven dat ik mn locatie naar mn bff stuurde om er zelf achter te komen waar ik in godsnaam wakker was geworden, en in welke straat ik me bevond.
Ik ben altijd zo labiel na een reeks nachtdiensten. Ik huil om simpele lieve dingen en gisteren heb ik gefantaseerd over mijn bruiloft terwijl ik eigenlijk nooit wilde trouwen? Maar heb nu wel precies in mijn hoofd hoe ik het wil, volgende reeks ga ik waarschijnlijk de locatie reserveren
Ja, heel herkenbaar. Ik ben ook veel minder actief en productief, als iemand een open vraag stelt denk ik nu 9/10 keer “geen puf om te antwoorden, laat maar.” In het echt heb ik dat helemaal niet en ben ik veel assertiever. Ik vind het ook vermoeiend maar aan de andere kant zorgt al dat blauwe licht er juist ook voor dat ik slechter slaap
Dubbele coronatest net, sneltest en gewone PCR. Duimen dat het gewoon allergie/astma is en niet corona
Voordeel is wel dat je DUO schuld vervalt als je overlijdt dus voor DUO is de kans ook maar 80 procent dat ze hun volledige schuld kunnen innen
Moet mn eigen dood faken
Als ik ziek ben droom ik altijd zo levendig en veel. Echt niet normaal wat ik vannacht allemaal heb meegemaakt.
Dit soort mensen, echt walgelijk. Een studie doen, lekker lenen, er achter komen dat je geen goede baan kunt krijgen (??) en dan maar de wereld over reizen? Met welk geld dan?
Enige voordeel van online meetings vind ik als het meetings zijn waarbij ik wel aanwezig moet zijn maar waarbij van mij weinig tot geen inbreng wordt verwacht en die ik inhoudelijk ook niet zo interessant vind. Dan ga ik namelijk altijd tegelijkertijd nog andere werkzaamheden doen en dat kan in real life niet. Verder wel met je eens dat ik al die online meetings echt heel veel energie vindt kosten.
In Australië gaan mensen weer naar concerten
Joepie ik ga volgende week banenzwemmen in een buitenzwembad Hopelijk sterf ik niet aan een hartaanval
Goed bezig! Hoe koud is dat water? Moet je een wetsuit aan?
“Ik kwam er halverwege de opleiding achter dat ik hem niet leuk vond. Ik was niet meer gemotiveerd. En ik vind dat anders dan wanneer iemand tijdens zijn studie bovenop de basisbeurs extra geld leent en na het behalen van zijn diploma niks wil terug betalen. Ik kreeg alleen een basisbeurs, iets waar ik recht op had.”
Uh nee je hebt geen recht op de basisbeurs als je niet binnen 10jr een diploma in het hoger onderwijs hebt gehaald. Echt een achterlijke poging om haar eigen gedrag te rechtvaardigen: anderen zijn zogenaamd nog grotere profiteurs.
Nee maar de andere rekeningen betaalt ze wel gewoon hoor