Vervelend is dat, weet je ook waar het door komt? Bij mij helpt het vaak om even een wandeling te gaan maken buiten, klinkt suf maar frisse lucht kan je soms net genoeg energie geven om weer even door te gaan.
Gisteren een bezichtiging gehad en vanmiddag nog eentje, over beide ben ik echt heel enthousiast. Maar zag vanochtend een nieuw appartement op funda voorbijkomen die veel groter en mooier was, maar daar kan pas volgende week bezichtigd worden. Nu heb ik keuzestress
Heb zo een cliënt en weet nu al dat ze moeilijk gaan doen
Mensen denken echt dat ik alles op kan lossen , hier zakken met geld heb staan en talloze leegstaande woningen bezit ofzo
Telkens als ik het woord hypotheek lees ga ik berekenen hoeveel ik zou kunnen krijgen met mijn inkomen. Kan niet eens een shady appartementje van 50m2 kunnen kopen waar mijn maandlasten lager zouden zijn dan nu.
Dit heb je vast bekeken, maar mijn tankklepje gaat niet open als de sleutel in het contact zit of de deuren op slot zitten, ik heb ook al eens als een malloot aan dat klepje staan trekken bij het tankstation.
Ik heb caramel zeezout fudge brownies (uit een pakje maar toch) in de oven staan en ben zo benieuwd hoe lekker ze gaan zijn
Wat is omgekeerde emdr?
Ik heb echt bijna niks gedaan op werk maar door twee keer 45 min zoomen en een aantal losgeslagen kinderen ben ik toch weer helemaal kapot
Hahaha nee het was⊠de tankdop die verticaal was gedraaid ipv horizontaal. Mijn tankdop gaat normaal open via een knopje naast de pedalen, maar dat werkte dus niet
Studieschuld
Eerst even kudos voor je heldere verhaal! Ben het ook met je eens, ik bekeek het vanuit het het verschil met de basisbeurs, die zeker voor thuiswonende studenten niet bijzonder veel zoden aan de dijk zette als je bedenkt dat 20k een heel gemiddelde studieschuld is. Maar als vanaf het begin bekeken ben ik het zeker met je eens, en als de mogelijkheid er is om de kansenongelijkheid te verkleinen via het onderwijsstelsel zou dat absoluut moeten gebeuren.
Wat betreft het opbouwen van vermogen via een huis, ik ben nowhere near de positie om in de nabije toekomst een huis te kunnen kopen dus ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nooit zo bij stilgestaan had. Doet me er zeker op een andere manier naar kijken, dus dankjewel voor je uitleg en inzicht op dat vlak. Ik beschouwde het inderdaad nooit als een heel groot probleem, eerder als jammer, maar zie inderdaad dat dat niet terecht is.
Heel herkenbaar dit. Heb altijd teveel of te weinig van iets.
Ook herkenbaar: een studieschuld (die ik hoop verder af te kunnen lossen, maar wat nu nog niet lukt wegens een minimum inkomen (hopelijk duurt dat niet te lang).
En al geproefd?
Ja hij is echt heel lekker Wel echt machtig, heb een ministukje op en zit al vol en dat zeg ik niet gauw
ohhh ik kan hier echt misselijk van worden dit soort nieuws.
Ik heb zelf een hamster en vind dit zoooo zielig. Hoe kun je nou zoiets doen??? Ik haat dierenmishandeling zoooo erg.
Ik dacht hmm heel even dit kleine stukje losse behang weghalen. Dat de rest daar blijft zitten boeit me niet. Half uur later en mn halve kamer is behang loosâŠ
Boterham met pindakaas en muisjes is tering lekker
hoop niet dat je zoals ik de halve muur mee trok?
Er lachte net tijdens mijn wandeling een jongen/man heel lief/vriendelijk en dat maakte mijn dag leuker! Meestal negeert iedereen elkaar hier op straat.
Nee die staat nog
Ach gossie, ik hoop dat die een mooi groot terrarium krijgt die helemaal gehamsterscaped is. Zo sneu als mensen dieren gewoon bij het vuilnis zetten