Is zo eng hé !
Haha leuk ik hoorde het, bij Frank en Eva toch?
Weet de school dat ook? Misschien kunnen ze met die kennis er beter op inspelen?
Hahaha wat moest je ervoor doen?
Ik wil je niet ‘bang’ maken maar , dit kan wel bij iphone althans. Ik heb t nummer van mn ex geblokt maar hij kan met anoniem toch bellen
Zelf je kind laten beeldbellen met vriendjes (na schooltijd)?
Ik zou het bij de leerkracht aangeven. Feedback lijkt me zeer welkom, zeker als het vriendelijk en meedenkend is. Ik begin bijvoorbeeld de elke dag met een kring voor wie erbij wil zijn. De helft van mijn groep is daar altijd bij, omdat ze daar behoefte aan hebben. Ook heb ik elke dag een voorleesmoment samen met iedereen en op de lange dagen ook nog een andere kring of spel.
Op moeilijke momenten kom ik erachter dat ik helemaal geen vrienden meer heb (eigen schuld wel) en ik baal er heel erg van
Ik voel me happy vandaag. Had best wel last van een Corona dip maar vandaag concrete wandeldate vastgelegd met een vriendin, en in de supermarkt een kennis na jaren tegen het lijf gelopen en praatje mee gemaakt. Gisteren had ik ook al 2 vriendinnen opgebeld, ben zo blij met wat sociaal contact
Door het nieuwe systeem dat het forum zelf een nieuw topic aanmaakt moet ik denken aan de laatste dagen van t egf.
Dat er op een gegeven moment allemaal mensen gingen vragen om een samenvatting haha. Terwijl dat allemaal op de eerste pagina van dat topic stond hahaha
Vergeet mij niet, 3 dagen geleden!! (grapje haha)
edit: of was dat vorige week? jeeezus alle dagen zijn hetzelfde door die examens haha
Jaaa sowieso! Ik kwam thuis en zei direct hoe leuk het was om nog eens spontaan te babbelen . Dat was vorige week woensdag haha.
Zou spring rolls maken, maar te lui om ook maar 1 minuut in de keuken te staan. Heb nu alles in een kom gegooid en eet het maar als een salade.
Is zo nog lekkerder ook
Verschrikkelijk zoiets. Dat doe je toch niet?
We gaan zaterdag een katje adopteren
Ik ook! En heel veel geknuffeld haha
Iedere dag verzinnen wat je gaat eten is me toch een partij vermoeiend zeg! Ik heb ook echt nergens zin in??? dus mijn warme maaltijd voor morgen is frietjes en vega kipcorn. hahaha
ik heb optimel kwark met hagelslag gegeten, kon het ook even niet aan
Hahahaha. Ik sta dan ook echt mega lusteloos en neerslachtig naar de schappen voor me te kijken in de supermarkt, mezelf door de rayonnen te slepen, al denkende ‘pfffffff wat moet ik nu weer eten???’
Ik ben zelfs voorbij de fase dat ik chips als avondeten wil
Heel herkenbaar!