Wat je even kwijt wil #47

Door het nieuwe systeem dat het forum zelf een nieuw topic aanmaakt moet ik denken aan de laatste dagen van t egf.
Dat er op een gegeven moment allemaal mensen gingen vragen om een samenvatting haha. Terwijl dat allemaal op de eerste pagina van dat topic stond hahaha

2 likes

Vergeet mij niet, 3 dagen geleden!! (grapje haha)

edit: of was dat vorige week? jeeezus alle dagen zijn hetzelfde door die examens haha

1 like

Jaaa sowieso! Ik kwam thuis en zei direct hoe leuk het was om nog eens spontaan te babbelen :grinning:. Dat was vorige week woensdag haha.

1 like

Zou spring rolls maken, maar te lui om ook maar 1 minuut in de keuken te staan. Heb nu alles in een kom gegooid en eet het maar als een salade.
Is zo nog lekkerder ook

9 likes

:broken_heart: Verschrikkelijk zoiets. Dat doe je toch niet?

We gaan zaterdag een katje adopteren :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

37 likes

Ik ook! En heel veel geknuffeld haha

Iedere dag verzinnen wat je gaat eten is me toch een partij vermoeiend zeg! Ik heb ook echt nergens zin in??? dus mijn warme maaltijd voor morgen is frietjes en vega kipcorn. hahaha

46 likes

ik heb optimel kwark met hagelslag gegeten, kon het ook even niet aan

4 likes

Hahahaha. Ik sta dan ook echt mega lusteloos en neerslachtig naar de schappen voor me te kijken in de supermarkt, mezelf door de rayonnen te slepen, al denkende ‘pfffffff wat moet ik nu weer eten???’

Ik ben zelfs voorbij de fase dat ik chips als avondeten wil

4 likes

Heel herkenbaar!

1 like

De grootste scam van volwassen zijn. Mij was beloofd dat elke avond zelf bepalen wat je wil eten leuk is!!!

46 likes

Hahaha ik heb hier ook zoooo naar uitgekeken :tired_face:
Hoe mijn huisgenoot het doet, iedere dag vrolijk koken, echt waar zoveel respect. I cannot relatie. (edit: relate maar relatie eigenlijk ook niet)

4 likes

Mij was het niet beloofd maar ik was er heilig van overtuigd dat het echt leuk was om elke dag te bedenken wat je wilt eten. Er zijn ja zoveel lekkere gerechten en koken is zooooo leuk.

Nou na een half jaar (misschien al wel na een maand) gaf ik mijn moeder gelijk, wat een gedoe en gezeik. Vond dat echt de grootste teleurstelling van op jezelf wonen.

(Al is het wel zo dat ik na vijf jaar wel een gevarieerde lijst heb met gerechten die altijd kunnen en dat scheelt.)

5 likes

Iemand uit de straat sprak me vandaag aan dat er vannacht jongens bij mijn poort en slaapkamerraam hebben gestaan :flushed: heb de hondenvoer bijl al klaargezet voor vannacht

48 likes

Ik weet ook echt niet hoe ik dat ga moeten doen als ik ooit kids heb. Dan moet je iedere dag, voor 4 (???) personen koken, jeeeezus wat een moeite. En als mijn kids ook zo kut zijn als ik en niks lusten, dan wordt het al helemaal een feest. Hopelijk rijke vent die kan koken of we huren iemand in want ik kan dit niet hoor.

5 likes

Mijn ultieme doel is ooit genoeg te verdienen om minimaal zo’n abonnement af te kunnen sluiten op dagelijks verse magnetron/ovenmaaltijden. Nooit meer voor elke dag maaltijden bedenken en nooit meer koken

2 likes

Gewoon de kids van het begin af aan al mee laten koken zodat ze zodra ze tien zijn alleen hele maaltijden kunnen maken :stuck_out_tongue_winking_eye: (of ze laten afwassen, want liever koken en eten bedenken dan afwassen. Ik bedoel vaat van vier man hell no)

1 like

Omg de horror. Woon je samen of alleen?

Oh no, had na dit gesprek besloten maar eten te bestellen #treatyourself. Maar mijn favoriete restaurant is vanavond dicht vanwege de verwachte rellen in de stad. :pleading_face: Heel begrijpelijk maar wel jammer voor mij. Ook niet zo’n zin om nog naar de supermarkt te gaan, daarvoor moet ik door de binnenstad waar het nu al vrij onrustig is. Hmmm wat zal ik eens gaan maken uit mijn keukenkastjes…

1 like