Wat je even kwijt wil #47

De grootste scam van volwassen zijn. Mij was beloofd dat elke avond zelf bepalen wat je wil eten leuk is!!!

46 likes

Hahaha ik heb hier ook zoooo naar uitgekeken :tired_face:
Hoe mijn huisgenoot het doet, iedere dag vrolijk koken, echt waar zoveel respect. I cannot relatie. (edit: relate maar relatie eigenlijk ook niet)

4 likes

Mij was het niet beloofd maar ik was er heilig van overtuigd dat het echt leuk was om elke dag te bedenken wat je wilt eten. Er zijn ja zoveel lekkere gerechten en koken is zooooo leuk.

Nou na een half jaar (misschien al wel na een maand) gaf ik mijn moeder gelijk, wat een gedoe en gezeik. Vond dat echt de grootste teleurstelling van op jezelf wonen.

(Al is het wel zo dat ik na vijf jaar wel een gevarieerde lijst heb met gerechten die altijd kunnen en dat scheelt.)

5 likes

Iemand uit de straat sprak me vandaag aan dat er vannacht jongens bij mijn poort en slaapkamerraam hebben gestaan :flushed: heb de hondenvoer bijl al klaargezet voor vannacht

48 likes

Ik weet ook echt niet hoe ik dat ga moeten doen als ik ooit kids heb. Dan moet je iedere dag, voor 4 (???) personen koken, jeeeezus wat een moeite. En als mijn kids ook zo kut zijn als ik en niks lusten, dan wordt het al helemaal een feest. Hopelijk rijke vent die kan koken of we huren iemand in want ik kan dit niet hoor.

5 likes

Mijn ultieme doel is ooit genoeg te verdienen om minimaal zo’n abonnement af te kunnen sluiten op dagelijks verse magnetron/ovenmaaltijden. Nooit meer voor elke dag maaltijden bedenken en nooit meer koken

2 likes

Gewoon de kids van het begin af aan al mee laten koken zodat ze zodra ze tien zijn alleen hele maaltijden kunnen maken :stuck_out_tongue_winking_eye: (of ze laten afwassen, want liever koken en eten bedenken dan afwassen. Ik bedoel vaat van vier man hell no)

1 like

Omg de horror. Woon je samen of alleen?

Oh no, had na dit gesprek besloten maar eten te bestellen #treatyourself. Maar mijn favoriete restaurant is vanavond dicht vanwege de verwachte rellen in de stad. :pleading_face: Heel begrijpelijk maar wel jammer voor mij. Ook niet zo’n zin om nog naar de supermarkt te gaan, daarvoor moet ik door de binnenstad waar het nu al vrij onrustig is. Hmmm wat zal ik eens gaan maken uit mijn keukenkastjes…

1 like

Een blik knakworstjes opwarmen terwijl je een pak hagelslag leeg eet met een lepel? (Dat doe ik)

4 likes

ja ik heb echt diep respect gekregen voor m’n ouders die na allebei fulltime werken nog een gezonde en voedzame maaltijd op tafel konden zetten! en dat 6x in de week ook gewoon, hoe dan. dan ben je wel echt een successful adult hoor

24 likes

O ja ik bedoel niet dat het precies hetzelfde is als een heimlich. Door te springen hoop je dat door de kracht van de sprong het stukje losschiet. Dat heb ik ooit geleerd tijdens een ehbo cursus. Volgens google zijn er ook wel manieren om de daadwerkelijke heimlich bij jezelf te doen, dat lijkt op wat jij zegt inderdaad!

1 like

Fixed it
De tekst. De situatie is uitermate kut

21 likes

Ja beetje eng! Woon voor 70% van de week samen maar natuurlijk vanavond ben ik alleen :confounded:

Zo’n lange dag gehad vandaag. Echt zin om lekker op de bank te ploffen nu, dus dat ga ik ook maar doen.

Wauw. Gewoon een heel seizoen Beverly hills vrouwen drama over 1 ding wat ā€˜misschien’ is gebeurd. Wauw. Gebeurd dit irl ook?

1 like

Godver ik zit een boterham met kaas te eten omdat ik niet wist wat ik moest eten en door jouw bericht bedenk ik me dat ik nog knakworsten heb :sob: Nou dan eet ik dat morgen

1 like

Om maar in het thema te blijven: ik heb vanavond chips als avondeten op. En rammel nu van de honger want ik had er ook al veel te vroeg trek in natuurlijk

7 likes

Nou geen corona, wel trillende handjes van de astmamedicatie. Pfff zo irritant dit gedoe.

1 like

Haha ik ga in ieder geval geen eetpoll maken dan, want dan kies jij altijd het kutste toch :stuck_out_tongue: