Godver ik had al een Valentijnsdag cadeau voor m’n vriendin nu komt zij ineens aan met wat zij dan gaat kopen voor mij, al verklapt en alles maar is echt 3 keer zo duur als mijn cadeau nu moet ik weer iets erbij
Lijkt me niet iets om over de app te bespreken en inderdaad is de timing behoorlijk beroerd. Je stelt je niet aan
Je stelt je niet aan. Jouw moeder wel.
Ik heb net een paniekaanval gehad en ik heb mezelf binnen 1 uur weten te kalmeren. Voel me nog steeds niet lekker maar het ergste is gelukkig voorbij. Het enige troosteloze waar ik niets aan kan doen is dat ik over 6,5 uur moet opstaan.
Ik denk dat ik nu wel ff haar nummer zou blokkeren. Holy shit hee.
Wat vervelend, hoop dat je toch lekker kan slapen zo!
Ik zou haar gewoon lekker laten. Ze zoekt duidelijk negatieve aandacht.
Niet meer reageren, niet aan je vriend vertellen wat ze zegt want daar schiet hij niets mee op. Bespreek dit vooral met je psych/andere hulpverlener en ga op een later moment pas het gesprek met je moeder aan als je je daar zelf stabiel genoeg voor voelt (geef dit evt ook aan haar aan). Probeer lekker te gaan slapen, en dingen die gebeuren waaraan je op dit moment niks kan doen te visualiseren als wolken die voorbij drijven in je hoofd
Haha mijn vriend had een blikje cola in zijn hand en ik wilde ook een slokje dus ga met mijn hand ernaartoe. Zet hij het blikje neer en schudt hij mijn hand? Hahah ging automatisch volgens hem.
Nee dat vind ik niet egoïstisch. Ik snap het als je het kwijt moet. De vraag is wel of hij er iets mee opschiet. Als je het misschien eventjes voor je kan houden of bij iemand anders kwijt kan zou ik in jouw schoenen daar de voorkeur aan geven, maar misschien denkt iemand anders hier daar wel anders over
Nee, heb ik helaas niet maar ergste is voorbij gelukkig. Gek genoeg hielp het om mijn headset op te doen, eerst te bedenken wat goed ging vandaag en daarna wat beter kon doen terwijl ik wel mild naar mezelf bleef.
Ool in gedachten teruggaan naar een zelfde situatie en toen mezelf de vraag gesteld of de wereld toen is vergaan/ik daar nu ook nog last van heb. En daarna nog ogen dicht en benoemen wat in de ruimte staat. Sorry, goed verhaal lekker kort. Maae wou het even van me af typen.
Ik heb 3 uur geslapen, een zieke nachtmerrie gehad maar ik ben wel naar werk gegaan! Hopelijk valt het mee en anders kan ik altijd nog naar huis.
Ik haat me lefe als ik een slok neem en me dan verslik en moet hoesten terwijl mn mond vol zit met drinken. Echt living on the edge
Hahahaha, wat slecht
Wat bestaan er toch domme mensen. Het sneeuwt hier en dan zie je van die mensen bezig op hun telefoon terwijl ze op de snelweg rijden. Echt niet slim. Zit zelf trouwens in een bus
Ook als het niet sneeuwt is het ontzettend dom en onverantwoordelijk.
Als men dit vraagt dan vind ik meteen dat het antwoord nee is. Misschien dat je er later anders tegenaan kijkt of kan kijken, maar dat is nu nog niet aan de orde. Dus ja, je hebt recht op jouw gevoelens. Lastig om tussen twee vuren in te zitten en dan ook nog eens gezien je omstandigheden. Sterkte.
Ja helemaal eens hoor! Maar sneeuw is ook in zekere zin wel gevaarlijk en dan doe je ff dubbel zo hard je best. Men heeft gewoon geen idee dat een auto eigenlijk gewoon een moordwapen is/kan worden.