Wat je even kwijt wil #47

Hahaa ik logeer bij mn nichtje en ik werd net wakker, is ze weg. Is ze blijkbaar om 06:00 ergens anders gaan slapen omdat ik snurk? Echt ongezellig

4 likes

Ik moet over ongeveer 2 weken een inwendige echo laten maken in het ziekenhuis, en het hangt erom of ik dan ongesteld ben of niet. Volgens clue zou ik erna pas ongesteld worden maar mijn lichaam geeft andere signalen. Ik vind het niet meer kunnen bepalen wanneer je ongesteld wordt echt een nadeel van stoppen met de pil. Zou het echt niet chill vinden om een echo te krijgen terwijl ik menstrueer, maar het krijgen van deze afspraak duurde ook lang en ik wil weten of alles weer ok is

Heb je een kurk liggen? Toen ik hiervoor naar de kaakchirurg ging, kreeg ik dat mee als oefening. Tussen je tanden en dan voorzichtig heen en weer rollen met je kaken. Hielp uiteindelijk wel en na een tijd met een speciaal nachtbeugeltje tegen het klemmen ben ik er al jaren vanaf.

Ah nee heb ik niet meer helaas :frown: fijn wel om te horen dat je er al zolang vanaf bent. Ik ga maar eens de huisarts/tandarts bellen.

Ik heb ook een paar keer een inwendige echo gehad, waarvan eentje op de 3e dag van mijn menstruatie moest zijn. Ik vond het ook een gek idee, maar de echoscopist is dit gewend dus voor hem/haar is het dagelijkse kost. Ik vond hem uiteindelijk ook niet minder prettig dan andere inwendige echo’s.

1 like

Haha wtf, ik zou echt raar opkijken :face_with_raised_eyebrow:

Mijn baas ‘als je eerder weggaat voor de huisarts wil je dan wel die uren schrijven/inhalen’. Ook mijn baas ‘je kat moet naar de dierenarts?! Doe wat je kan doen die dag we redden het wel zonder je moet ik jullie anders brengen?’.

47 likes

Ik ben zo duf in mijn hoofd, zin om naar buiten te gaan. Helemaal klaar met die dagen achter de pc zitten

1 like

Hahahaha omg ik vind net allemaal video’s van mijn studie. Echt ik ga stuk! :joy:

1 like

Gatver er gaat een vent naast me zitten en er komt zo’n stinkwalm van hem af. Hij ruikt alsof hij thuis rookt.

Ik wilde net een latte maken dus ik pak de havermelk uit de koelkast, is dat hele pak gewoon bevroren?

The audacity

10 likes

Neem voor de afspraak even de tijd voor een toiletbezoekje, dan kun je je tampon/maandverband/cup vervangen voor een vers maandverband/inlegkruisje en dan heb je het meeste bloed wrs ook weg geveegd.
De echo moet wrs toch met een lege blaas worden gemaakt, dus je moet sowieso nog even naar de wc.

En die echoscopisten maken dit echt heel vaak mee. Ik heb dit een paar maanden terug ook gehad en ik vind de echoscopisten altijd heel vriendelijk!

En ook een tip: drink geen koffie voor je echo. Ik had dit een aantal keer wel gedaan. Thuis nog geplast, in het ziekenhuis geplast. En nog steeds was mijn blaas niet leeg! Terwijl ik echt de tijd had genomen om helemaal uit te plassen.
Als ik geen koffie drink, dan heb ik gewoon een lege blaas.🤷

Ahw dit doet mij denken aan mijn mondelinge examens. Daar moest je ook enveloppen met vragen kiezen. En toen kreeg ik er ook een die ik totaal niet begreep. Toen heb ik op mijn allerliefst gevraagd of ik een envelop mocht ruilen. En toen ruilde ik voor een vraag die ik perfect wist en had uiteindelijk dus een heel hoog punt.

2 likes

Voor verpleegkundige oid?

1 like

Wow ik heb vanochtend een pakketje besteld en een kwartier na de orderbevestiging kreeg ik al een verzendbevestiging. Echt een Speedy Gonzales bedrijf.

8 likes

Sorry maar die eerste zin van van @Bunnyslippers na het bericht van @anon3765766
Mijn hoofd eventjes: :flushed:

47 likes

Haha ja ik moest hier ook om lachen!

Maar @anon3765766, meerdere mensen hebben het al gezegd maar dit maken echoscopisten heel regelmatig mee. Voor jezelf voelt het misschien wat ongemakkelijk maar het is okee!

2 likes

Pfoe ik had net een tentamen en ik heb gewoon zere handen van het typen. Gelukkig wel weekend nu

Omg tosti rookworst met gebakken uitjes en mosterd is het beste idee van vandaag

4 likes

Echt multifunctioneel!

1 like