Pfff zo de zenuwen straks de dokter bellen. Omdat het niet lekker gaat al een paar maanden. Nu stroomt het over sinds een paar dagen zelfs hartkloppingen veel te gestrest. Werk gaat ook niet meer, maar nog nooit ziek gemeld dus daar ook weer stress van. Word zo gek van mezelf, dat ik twijfel en denk gewoon doorgaan. Maar gaat niet vanzelf over merk ik nu. Sorry is een warrig verhaal maar moet het even kwijt
Pfff mijn moeder gaat straks voor de vijfde keer voor een coronatest… Elke keer zo zenuwslopend.
Goed dat je nu hulp zoekt, daar is helemaal niets ergs aan! Klinkt alsof je al een tijdje wat rustiger aan moet doen. Sterkte
Ik zat een artikel te lezen over voetbalsupporters en zie steeds termen als “z-side” “m-side” “angel-side” voorbij komen, maar wat betekent dat eigenlijk? Slaat dat op het supportersvak waar ze normaal in zitten ofzo? M en Z snap ik dan nog wel maar wat bedoelen ze met “angel” dan
Dank je, je hebt gelijk. Geeft al wat rust dat ik de dokter heb gebeld. De eerste stap is gezet
Ik heb een mindfulness-oefening van mijn psych gekregen, maar ik val er elke keer van in slaap. Ach, dan is het wel ontspannend
Dat verschilt per club, bij AZ heet de harde kern de Ben Side en dat komt omdat zij voorheen op de Jan van der Ben tribune zaten. Die letters zoals Z en M verwijzen inderdaad naar een vak. De Angel Side heb ik even opgezocht en dat is omdat er een Engel in het wapen van Maastricht zit.
Echt benieuwd, ga ‘m dit weekend maken. Overigens eerste keer dat ik mijn pressure cooker ga gebruiken, dus hopelijk gaat alles goed en geen hummus op mijn plafond.
Nou, na maanden van spanning waardoor ik constant erg ging kaakklemmen, steeds meer pijn en keiharde knakken, is het zover: ik krijg mn mond niet meer open. Pffff
Hahaa ik logeer bij mn nichtje en ik werd net wakker, is ze weg. Is ze blijkbaar om 06:00 ergens anders gaan slapen omdat ik snurk? Echt ongezellig
Ik moet over ongeveer 2 weken een inwendige echo laten maken in het ziekenhuis, en het hangt erom of ik dan ongesteld ben of niet. Volgens clue zou ik erna pas ongesteld worden maar mijn lichaam geeft andere signalen. Ik vind het niet meer kunnen bepalen wanneer je ongesteld wordt echt een nadeel van stoppen met de pil. Zou het echt niet chill vinden om een echo te krijgen terwijl ik menstrueer, maar het krijgen van deze afspraak duurde ook lang en ik wil weten of alles weer ok is
Heb je een kurk liggen? Toen ik hiervoor naar de kaakchirurg ging, kreeg ik dat mee als oefening. Tussen je tanden en dan voorzichtig heen en weer rollen met je kaken. Hielp uiteindelijk wel en na een tijd met een speciaal nachtbeugeltje tegen het klemmen ben ik er al jaren vanaf.
Ah nee heb ik niet meer helaas fijn wel om te horen dat je er al zolang vanaf bent. Ik ga maar eens de huisarts/tandarts bellen.
Ik heb ook een paar keer een inwendige echo gehad, waarvan eentje op de 3e dag van mijn menstruatie moest zijn. Ik vond het ook een gek idee, maar de echoscopist is dit gewend dus voor hem/haar is het dagelijkse kost. Ik vond hem uiteindelijk ook niet minder prettig dan andere inwendige echo’s.
Haha wtf, ik zou echt raar opkijken
Mijn baas ‘als je eerder weggaat voor de huisarts wil je dan wel die uren schrijven/inhalen’. Ook mijn baas ‘je kat moet naar de dierenarts?! Doe wat je kan doen die dag we redden het wel zonder je moet ik jullie anders brengen?’.
Ik ben zo duf in mijn hoofd, zin om naar buiten te gaan. Helemaal klaar met die dagen achter de pc zitten
Hahahaha omg ik vind net allemaal video’s van mijn studie. Echt ik ga stuk!
Gatver er gaat een vent naast me zitten en er komt zo’n stinkwalm van hem af. Hij ruikt alsof hij thuis rookt.
Ik wilde net een latte maken dus ik pak de havermelk uit de koelkast, is dat hele pak gewoon bevroren?
The audacity