Wat je even kwijt wil #47

Neem voor de afspraak even de tijd voor een toiletbezoekje, dan kun je je tampon/maandverband/cup vervangen voor een vers maandverband/inlegkruisje en dan heb je het meeste bloed wrs ook weg geveegd.
De echo moet wrs toch met een lege blaas worden gemaakt, dus je moet sowieso nog even naar de wc.

En die echoscopisten maken dit echt heel vaak mee. Ik heb dit een paar maanden terug ook gehad en ik vind de echoscopisten altijd heel vriendelijk!

En ook een tip: drink geen koffie voor je echo. Ik had dit een aantal keer wel gedaan. Thuis nog geplast, in het ziekenhuis geplast. En nog steeds was mijn blaas niet leeg! Terwijl ik echt de tijd had genomen om helemaal uit te plassen.
Als ik geen koffie drink, dan heb ik gewoon een lege blaas.🤷

Ahw dit doet mij denken aan mijn mondelinge examens. Daar moest je ook enveloppen met vragen kiezen. En toen kreeg ik er ook een die ik totaal niet begreep. Toen heb ik op mijn allerliefst gevraagd of ik een envelop mocht ruilen. En toen ruilde ik voor een vraag die ik perfect wist en had uiteindelijk dus een heel hoog punt.

2 likes

Voor verpleegkundige oid?

1 like

Wow ik heb vanochtend een pakketje besteld en een kwartier na de orderbevestiging kreeg ik al een verzendbevestiging. Echt een Speedy Gonzales bedrijf.

8 likes

Sorry maar die eerste zin van van @Bunnyslippers na het bericht van @anon3765766
Mijn hoofd eventjes: :flushed:

47 likes

Haha ja ik moest hier ook om lachen!

Maar @anon3765766, meerdere mensen hebben het al gezegd maar dit maken echoscopisten heel regelmatig mee. Voor jezelf voelt het misschien wat ongemakkelijk maar het is okee!

2 likes

Pfoe ik had net een tentamen en ik heb gewoon zere handen van het typen. Gelukkig wel weekend nu

Omg tosti rookworst met gebakken uitjes en mosterd is het beste idee van vandaag

4 likes

Echt multifunctioneel!

1 like

Nou ik heb mijn to do lijstje afgewerkt en ben dus “klaar” voor vandaag.
Ik kan gewoon niet meer genieten van mijn vrije dag.
Straks maar even een stukje wandelen.

1 like

Haha ik las dit en dacht huh weekend? Was weer een teleurstelling

1 like

Ahhh sorry!!

1 like

Ik zou klagen dat het te snel is

1 like

Mijn moeder zit al een tijdje thuis na een faillissement bij haar vorige werkgever. Ze heeft al zo veel pech gehad met banen waar ze weg moest door bezuinigingen e.d. Ze zit er al een tijdje doorheen en heeft eigenlijk weinig zin om te solliciteren omdat ze voor veel banen te oud is of niet de juiste diploma’s heeft. Ze solliciteert uiteraard wel omdat dat gewoon moet als je een uitkering wil. Nu komt er een vacature voorbij wat écht iets voor haar is. Ze vraagt of ik wil helpen met een brief schrijven. Ik hoop zoooo dat dit lukt!! Duimen jullie aub mee?! :crossed_fingers:

124 likes

Ik heb net 2 enorme flessen wasmiddel gekocht, er kan weer een streepje bij op het ik ben volwassen lijstje. :joy: Zo debiel eigenlijk, voelt echt alsof ik nu het allemaal goed op orde heb omdat ik tot de herfst genoeg wasmiddel heb nu. Brb even mezelf uitlachen hoor.

4 likes

Hahaha ja I know. Moest leren voor mijn tentamen en raakte afgeleid door ‘het internet’ en kwam dit tegen. @anon42887991

Daarover gesproken;
Eindelijk mijn laatste vak behaald dus kan nu tegen niemand meer zeggen dat ik een RECHTENSTUDENT ben. :slight_smile:

62 likes

Maar wel: ik heb RECHTEN GESTUDEERD

16 likes

Ik loop er uiteraard al veel te lang te verslonsd bij, dus ik dacht, woensdag fancypantsdag, ik ga mijn best doen! Leuk jurkje aangedaan, make up op, felle lippenstift. Maar het is echt veel te koud, dus ik zit inmiddels met dikke trui en skisokken aan. Beetje jammer van het jurkje.

Oh en ik heb ruim een jaar geleden een reis bijgehouden in polarsteps en die app genereert automatisch fotoboeken. Dus die heb ik besteld en komt vanmiddag binnen. Zoveel zin in!

3 likes

Kut kut zit op de wc en heb net gekakt en er is geen wc papier meer fuck my life

4 likes

Ik voel mezelf ook altijd super adult als ik al een nieuwe tube tandpasta heb staan als die andere op gaat haha

1 like