Wat je even kwijt wil #47

Nou ik heb mijn to do lijstje afgewerkt en ben dus “klaar” voor vandaag.
Ik kan gewoon niet meer genieten van mijn vrije dag.
Straks maar even een stukje wandelen.

1 like

Haha ik las dit en dacht huh weekend? Was weer een teleurstelling

1 like

Ahhh sorry!!

1 like

Ik zou klagen dat het te snel is

1 like

Mijn moeder zit al een tijdje thuis na een faillissement bij haar vorige werkgever. Ze heeft al zo veel pech gehad met banen waar ze weg moest door bezuinigingen e.d. Ze zit er al een tijdje doorheen en heeft eigenlijk weinig zin om te solliciteren omdat ze voor veel banen te oud is of niet de juiste diploma’s heeft. Ze solliciteert uiteraard wel omdat dat gewoon moet als je een uitkering wil. Nu komt er een vacature voorbij wat écht iets voor haar is. Ze vraagt of ik wil helpen met een brief schrijven. Ik hoop zoooo dat dit lukt!! Duimen jullie aub mee?! :crossed_fingers:

124 likes

Ik heb net 2 enorme flessen wasmiddel gekocht, er kan weer een streepje bij op het ik ben volwassen lijstje. :joy: Zo debiel eigenlijk, voelt echt alsof ik nu het allemaal goed op orde heb omdat ik tot de herfst genoeg wasmiddel heb nu. Brb even mezelf uitlachen hoor.

4 likes

Hahaha ja I know. Moest leren voor mijn tentamen en raakte afgeleid door ‘het internet’ en kwam dit tegen. @anon42887991

Daarover gesproken;
Eindelijk mijn laatste vak behaald dus kan nu tegen niemand meer zeggen dat ik een RECHTENSTUDENT ben. :slight_smile:

62 likes

Maar wel: ik heb RECHTEN GESTUDEERD

16 likes

Ik loop er uiteraard al veel te lang te verslonsd bij, dus ik dacht, woensdag fancypantsdag, ik ga mijn best doen! Leuk jurkje aangedaan, make up op, felle lippenstift. Maar het is echt veel te koud, dus ik zit inmiddels met dikke trui en skisokken aan. Beetje jammer van het jurkje.

Oh en ik heb ruim een jaar geleden een reis bijgehouden in polarsteps en die app genereert automatisch fotoboeken. Dus die heb ik besteld en komt vanmiddag binnen. Zoveel zin in!

3 likes

Kut kut zit op de wc en heb net gekakt en er is geen wc papier meer fuck my life

4 likes

Ik voel mezelf ook altijd super adult als ik al een nieuwe tube tandpasta heb staan als die andere op gaat haha

1 like

Echt bizar. Ik kan via mn werk ook bij persoonsgegevens en elke actie wordt gelogd. Als jij dus opeens allerlei gegevens exporteert of bij gegevens komt van mensen waar je geen toegang tot hebt hoort er een belletje te gaan rinkelen. Bizar dat de ggd z’n shit niet op orde heeft.

3 likes

Ah bah ik had net echt bijna een grove fout gemaakt op mijn werk en iedereen was erbij en het is uiteindelijk goed gekomen/was niks aan de hand maar omdat het zo publiekelijk was kan ik het echt niet naast me neer leggen.

Ik ben ook echt een beetje te gestresst de afgelopen weken

Heb je je naam al laten veranderen naar Mr. Flamoes?

2 likes

Zijn hier meer mensen die Tele2 gebruiken en geen internet op hun telefoon kunnen ontvangen (omgeving Utrecht)? Ik ben net nog in Zeist, Utrecht, De Bilt en Bilthoven geweest en ook daar had ik geen internetbereik.

Ik heb me in oktober een keer spontaan aangemeld voor een alert als er een bepaalde vrijwilligersfunctie vrijkwam bij een organisatie. Doe ik wel vaker, gewoon om een beetje te orienteren. Kreeg ik in november een mail van de recruiter dat de functie vrij was gekomen én ze heeft me daarna nog tot drie keer toe bekeken op LinkedIn. Vervolgens had ik het heel druk met scriptieonderzoek dus niet meer gereageerd. Krijg ik gister wéér mail of ik het bericht over het hoofd had gezien en of het me niet leuk leek om gewoon even contact te hebben. Kreeg een beetje de kriebels van de opdringerigheid en heb maar laten weten geen belangstelling meer te hebben. Of is dit normaal?

Nee bij mij gaat dit geloof ik wel goed!

1 like

Een paar uur geleden was er een storing, althans dat zag ik online staan, maar ik heb er nog steeds last van. En ik wilde juist even een paar uur gaan wandelen en dan ook wat mailtjes beantwoorden :upside_down_face:

Ik had het wel zo netjes gevonden als jij direct had laten weten niet meer geïnteresseerd te zijn. Als zij jou graag willen of echt iemand nodig hebben voor die functie is het niet gek dat ze je nogmaals benaderen. Voor hetzelfde geld had je het bericht inderdaad over het hoofd gezien.

18 likes

Gisteravond zegt mijn vriend ineens, mijn voeten stinken zo erg moet eigenlijk een biohazard sticker op de deur😂

1 like