Wat je even kwijt wil #47

Echt bizar. Ik kan via mn werk ook bij persoonsgegevens en elke actie wordt gelogd. Als jij dus opeens allerlei gegevens exporteert of bij gegevens komt van mensen waar je geen toegang tot hebt hoort er een belletje te gaan rinkelen. Bizar dat de ggd z’n shit niet op orde heeft.

3 likes

Ah bah ik had net echt bijna een grove fout gemaakt op mijn werk en iedereen was erbij en het is uiteindelijk goed gekomen/was niks aan de hand maar omdat het zo publiekelijk was kan ik het echt niet naast me neer leggen.

Ik ben ook echt een beetje te gestresst de afgelopen weken

Heb je je naam al laten veranderen naar Mr. Flamoes?

2 likes

Zijn hier meer mensen die Tele2 gebruiken en geen internet op hun telefoon kunnen ontvangen (omgeving Utrecht)? Ik ben net nog in Zeist, Utrecht, De Bilt en Bilthoven geweest en ook daar had ik geen internetbereik.

Ik heb me in oktober een keer spontaan aangemeld voor een alert als er een bepaalde vrijwilligersfunctie vrijkwam bij een organisatie. Doe ik wel vaker, gewoon om een beetje te orienteren. Kreeg ik in november een mail van de recruiter dat de functie vrij was gekomen én ze heeft me daarna nog tot drie keer toe bekeken op LinkedIn. Vervolgens had ik het heel druk met scriptieonderzoek dus niet meer gereageerd. Krijg ik gister wéér mail of ik het bericht over het hoofd had gezien en of het me niet leuk leek om gewoon even contact te hebben. Kreeg een beetje de kriebels van de opdringerigheid en heb maar laten weten geen belangstelling meer te hebben. Of is dit normaal?

Nee bij mij gaat dit geloof ik wel goed!

1 like

Een paar uur geleden was er een storing, althans dat zag ik online staan, maar ik heb er nog steeds last van. En ik wilde juist even een paar uur gaan wandelen en dan ook wat mailtjes beantwoorden :upside_down_face:

Ik had het wel zo netjes gevonden als jij direct had laten weten niet meer geïnteresseerd te zijn. Als zij jou graag willen of echt iemand nodig hebben voor die functie is het niet gek dat ze je nogmaals benaderen. Voor hetzelfde geld had je het bericht inderdaad over het hoofd gezien.

18 likes

Gisteravond zegt mijn vriend ineens, mijn voeten stinken zo erg moet eigenlijk een biohazard sticker op de deur😂

1 like

Ah ja dat snap ik wel. Het was ook een oprechte vraag hoor, heb hier niet echt ervaring mee. Meestal als ik me aanmeld voor een job alert dan krijg ik gewoon zo’n standaard mail dat de functie vrij is gekomen. Dus werd een beetje overdonderd door die recruiter haha.

1 like

Heb jij de ggd gebeld om je gegevens te laten verwijderen? of kan dat ook online?

Hier in Woerden wel gewoon bereik!

1 like

Voor de overheid gelden deze regels wel degelijk, ze moeten ook gewoon voldoen aan de de AVG. Ik mag hopen dat het AP ingrijpt want dit kan echt niet. En geen excuus dat ze het hebben uitbesteed aan een ander bedrijf hierin, GGD blijft verantwoordelijk. (Al hadden ze dit wel kunnen verwachten. Er kunnen zoveel duizenden mensen bij en nauwelijks controle.)

Een medewerker van bol gaat een bestelling zien met daarin een discolamp en een vibrator. Niet perse bedoeld voor hetzelfde feestje

En heb ik net extra betaald puur voor een leukere kleur vibrator? Zeker wel

23 likes

Ja ik denk dat je gelijk hebt. En het stomme is vooral dat er gewoon genoeg eten in huis is. Kan gewoon eten wat ik normaal zou eten, groenten, fruit en als ik zin heb in chocolade of chips is dat er ook. Maar gewoon het idee dat er misschien aanbiedingen zijn of dat ik 4 dagen geen avocado kan eten. Echt gênant eigenlijk. Maar nu ik creatief probeer te zijn met alles wat er nog in de kast ligt merk ik dat het ook veel makkelijker gaat. De sigaretten zijn een ander verhaal :sweat_smile: Misschien is eerst minderen een beter idee.

1 like

Ugh ik haat het zo om naar de tandarts te gaan. Mijn gebit voelt goed, ik poets goed. En toch twee gaatjes. Hoe dan?

3 likes

Weet iemand of je afgewezen kan worden voor een huurhuis (vrije sector) vanwege een BKR registratie? Vriend en ik hebben een appartement toegewezen gekregen en bij het invullen van de documenten komt vriend ineens erachter dat hij geregistreerd staat, maar hij kan niet direct terugvinden waarvan en voor hoeveel. Zou het echt zo jammer vinden als het nu niet doorgaat, het was zo’n mooi appartement :pensive:

Ja een andere conclusie heb ik ook niet haha… echt al mijn hele leven hetzelfde verhaal

1 like

Volgens mij mag een makelaar BKR gegevens niet opvragen

Edit: een bkr registratie is opzich ook geen probleem tenzij je betalingsachterstanden hebt

1 like

Is dit niet voor een telefoon abo?
Maar een makelaar kan dit geloof ik niet inzien

1 like