Ah ja dat snap ik wel. Het was ook een oprechte vraag hoor, heb hier niet echt ervaring mee. Meestal als ik me aanmeld voor een job alert dan krijg ik gewoon zo’n standaard mail dat de functie vrij is gekomen. Dus werd een beetje overdonderd door die recruiter haha.
Heb jij de ggd gebeld om je gegevens te laten verwijderen? of kan dat ook online?
Hier in Woerden wel gewoon bereik!
Voor de overheid gelden deze regels wel degelijk, ze moeten ook gewoon voldoen aan de de AVG. Ik mag hopen dat het AP ingrijpt want dit kan echt niet. En geen excuus dat ze het hebben uitbesteed aan een ander bedrijf hierin, GGD blijft verantwoordelijk. (Al hadden ze dit wel kunnen verwachten. Er kunnen zoveel duizenden mensen bij en nauwelijks controle.)
Een medewerker van bol gaat een bestelling zien met daarin een discolamp en een vibrator. Niet perse bedoeld voor hetzelfde feestje
En heb ik net extra betaald puur voor een leukere kleur vibrator? Zeker wel
Ja ik denk dat je gelijk hebt. En het stomme is vooral dat er gewoon genoeg eten in huis is. Kan gewoon eten wat ik normaal zou eten, groenten, fruit en als ik zin heb in chocolade of chips is dat er ook. Maar gewoon het idee dat er misschien aanbiedingen zijn of dat ik 4 dagen geen avocado kan eten. Echt gênant eigenlijk. Maar nu ik creatief probeer te zijn met alles wat er nog in de kast ligt merk ik dat het ook veel makkelijker gaat. De sigaretten zijn een ander verhaal Misschien is eerst minderen een beter idee.
Ugh ik haat het zo om naar de tandarts te gaan. Mijn gebit voelt goed, ik poets goed. En toch twee gaatjes. Hoe dan?
Weet iemand of je afgewezen kan worden voor een huurhuis (vrije sector) vanwege een BKR registratie? Vriend en ik hebben een appartement toegewezen gekregen en bij het invullen van de documenten komt vriend ineens erachter dat hij geregistreerd staat, maar hij kan niet direct terugvinden waarvan en voor hoeveel. Zou het echt zo jammer vinden als het nu niet doorgaat, het was zo’n mooi appartement
Ja een andere conclusie heb ik ook niet haha… echt al mijn hele leven hetzelfde verhaal
Volgens mij mag een makelaar BKR gegevens niet opvragen
Edit: een bkr registratie is opzich ook geen probleem tenzij je betalingsachterstanden hebt
Is dit niet voor een telefoon abo?
Maar een makelaar kan dit geloof ik niet inzien
Heb echt zin om een winkelkarretjesmaffia op te richten. Zo irritant, mensen die hem niet in het rek duwen maar gewoon los er voor zetten en dan ben jij als de volgende in de rij aan het klungelen. Of mensen die het karretje van de Aldi in die van de Appie willen duwen. Dat past niet!!! Maak het leven nou niet moeilijker dan het al is
Ben echt zo klaar met het hele dag achter de computer zitten. Heb echt 0 motivatie en er komt amper iets uit mijn vingers. Kan niet wachten tot het mooi weer wordt ik het voorjaar. Dan kan ik tenminste buiten zitten.
@Jeg @Hendrik @Lara
Was dat abonnement even vergeten, heb zelf nog nooit iets op afbetaling gekocht ofzo. Maar dan zal dat het wel zijn.
Ze vragen het wel op in de vragenlijst die we moeten beantwoorden, maar ik weet niet hoe zwaar het meetelt. Heb bij mezelf al nee ingevuld namelijk.
Ik ga het zo nog even met mijn vriend bespreken als hij terug is, maar fijn om te horen dat het in ieder geval niet zo’n groot probleem blijkt te zijn!
Heb je de Google nest? Ik heb uiteindelijk bedrading van de cv om moeten leggen (twee draadjes was prima te doen) maar bij onze nieuwe ketel was er een kabelhub nodig! Dus het is echt niet altijd heel makkelijk
Ik heb al een aantal jaar een vetbultje onder mijn borst (op mijn ribbenkast ongeveer) maar laatste tijd lijkt hij groter te zijn geworden en het begint pijn te doen maar ik heb geen zin om mijn eigen risico op te maken hieraan dus ik laat het wel zitten haha pff. Weghalen doen ze nooit om medische redenen want kan geen kwaad dus ik weet nu al dat ik dan zelf moet betalen.
Als het pijn doet is dat dan ook geen medische reden? Wel vervelend.
Als de huisarts het weghaalt valt het toch buiten eigen risico.
Kan de huisarts dat? Geen idee eigenlijk. Het is wel echt bijna een knikker.
Een huisarts zou dat moeten kunnen, maar ligt natuurlijk ook aan wat voor bultje het precies is