Heb echt zin om een winkelkarretjesmaffia op te richten. Zo irritant, mensen die hem niet in het rek duwen maar gewoon los er voor zetten en dan ben jij als de volgende in de rij aan het klungelen. Of mensen die het karretje van de Aldi in die van de Appie willen duwen. Dat past niet!!! Maak het leven nou niet moeilijker dan het al is
Ben echt zo klaar met het hele dag achter de computer zitten. Heb echt 0 motivatie en er komt amper iets uit mijn vingers. Kan niet wachten tot het mooi weer wordt ik het voorjaar. Dan kan ik tenminste buiten zitten.
@Jeg @Hendrik @Lara
Was dat abonnement even vergeten, heb zelf nog nooit iets op afbetaling gekocht ofzo. Maar dan zal dat het wel zijn.
Ze vragen het wel op in de vragenlijst die we moeten beantwoorden, maar ik weet niet hoe zwaar het meetelt. Heb bij mezelf al nee ingevuld namelijk.
Ik ga het zo nog even met mijn vriend bespreken als hij terug is, maar fijn om te horen dat het in ieder geval niet zo’n groot probleem blijkt te zijn!
Heb je de Google nest? Ik heb uiteindelijk bedrading van de cv om moeten leggen (twee draadjes was prima te doen) maar bij onze nieuwe ketel was er een kabelhub nodig! Dus het is echt niet altijd heel makkelijk
Ik heb al een aantal jaar een vetbultje onder mijn borst (op mijn ribbenkast ongeveer) maar laatste tijd lijkt hij groter te zijn geworden en het begint pijn te doen maar ik heb geen zin om mijn eigen risico op te maken hieraan dus ik laat het wel zitten haha pff. Weghalen doen ze nooit om medische redenen want kan geen kwaad dus ik weet nu al dat ik dan zelf moet betalen.
Als het pijn doet is dat dan ook geen medische reden? Wel vervelend.
Als de huisarts het weghaalt valt het toch buiten eigen risico.
Kan de huisarts dat? Geen idee eigenlijk. Het is wel echt bijna een knikker.
Een huisarts zou dat moeten kunnen, maar ligt natuurlijk ook aan wat voor bultje het precies is
Mijn broertje heeft ook eens een bult weg laten halen bij de HA kreeg hier gewoon een rekening van.
@Fenayi ze kunnen het wel, maar heb echt de lelijkste littekens voorbij zien komen. Daarom zou ik er persoonlijk voor kiezen om dit bij een dermatoloog te doen.
Ik heb een Chai latte gemaakt met havermelk en het is best goed gelukt!
Nou dan wacht ik wel even tot mijn eigen risico toch een keer bijna al op is haha. Hoop maar dat het dan gewoon eigen risico is en niet een dikke rekening ernaast. Het is wel vrij groot voor een bultje dus mss beter idd dermatoloog dan.
Huh maar dat zou toch niet moeten? Huisartsenzorg is gratis. Dan had 'ie het door moeten sturen naar de verzekeraar en betalen zij neem ik aan
Huisartsen doen ook kleine ingrepen die niet medisch noodzakelijk zijn, daar betaal je dan wel zelf voor. Verzekeraar vergoedt doorgaans niet als er geen medische indicatie is, ook niet bij de huisarts.
Dan vergoeden ze dit ook niet. Goed om te weten allemaal. Altijd fijn dat mensen hier goede adviezen enz hebben.
Maar als je pijn ervan hebt zou ik het toch eens navragen hoor, ze zijn daar soms best ruimhartig mee. Bij mij werd het verwijderen van een moedervlek bijvoorbeeld ook vergoed ondanks dat die niet verdacht was of pijn deed maar wel op een vervelende plek zat bij mijn bh-bandje. Ik zou gewoon eens bellen naar je huisarts om te checken.
Ja het erge was dat ik dus precies hetzelfde zei tegen hem dat het daar gratis was. Was hij naderhand niet blij mee, was er trouwens ook niet eens mooier op geworden
Ja dit zit ook precies onder mijn BH bandje. Ik zal morgen eens checken.
Als iemand mij nog een keer ’ juf’ noemt bestel ik voor die persoon een gepersonaliseerd slabbetje met naam.
Omg ik kom er ineens achter dat er een hunted vips is en dat Bilal Wahib mee doet