Deze autist gooide een pot muurverf om over de vrij nieuwe laminaatvloer en was daarna te overprikkeld om een nieuw recept te maken. Dus ik eet nu kale pasta.
Ik heb vandaag zoooo geen zin in gezond eten. Nou komt dat nogal vaak voor maar vandaag. Ugh, dus ben net naar de supermarkt gegaan, heb een vers stokbrood met kruidenboter gekocht, 2 quiches, en mn lievelings diepvries pizza. Big Americans cheese union. Mn vriend staat ondertussen wortels en broccoli voor zichzelf te snijden. Voel me bijna schuldig. Maar ook weer niet
Mijn zusje moest voor school toiletpapierrollen verzamelen en dat meebrengen. Vandaag viel het op dat we in beide wcās geen toiletpapier meer hebben.
Ze heeft het papier van 4 rollen gewoon de wc ingedaan. Haar reactie: ā JA MAAR DAT MOEST VAN DE MEESTERā
hahah ahw, de kinderlogica! Dat jullie wcās niet verstopten trouwens!
Ik wilde een verhaal gaan typen, was niet interessant want ik vergat wat ik wilde typen. Nu weet ik het niet meer, deze dagen valt er gewoon niks meer te melden
Mijn manager zit tijdens onze videomeetings gewoon in haar roze sterretjes pyjama (soms zelfs in bed met hond op schoot), love it
Ik heb morgen een intake gesprek met mn mogelijk nieuwe huisarts. Voelt echt als een soort sollicitatie
ohhh balen! waarom ging het niet goed voor je gevoel?
ik moet dus morgen om 9.00! vandaag voorbereid maar toch spannend want niet in mān moedertaal en het is echt een serieuze grote mensen baan ieeeh.
Na 8 maanden is ein-de-lijk uitgesloten dat mijn moeder kanker heeft. Ben heel erg opgelucht, maar wat ze dan wel heeft is dan ook weer niet duidelijk.
Hopelijk komen ze daar nog achter, maar dit klinkt als fijn nieuws
Maandag weer een dag naar kantoor omdat er een stagiair begint. Zo vroeg opstaan.
Ik verveel me, denk dat ik maar wat voor werk ga doen. Niet omdst het hoeft, maar omdat ik niks leukers kan bedenkenš
Wow, intake bij een huisarts! Is dat een ding? Anyway, succes!
Vroeger riep ik altijd dat als ik op mezelf ging elke muur in huis een andere kleur zou krijgen. Ik heb het maar bij 4 kleuren gehouden (+ 1 zwart schoolbord) en het merendeel van de muren heb ik toch maar wit gedaan in plaats van oranje, blauw en paars. Maar ik heb nu wel een felgeel Bekvam-krukje en een witgele. Het is wel muurverf, dus zal wel slijten, maar dat zie ik dan wel weer. Het geel komt overigens wel terug in mijn huis.
Ik wilde maar 2 kleuren in huis. Wit en groen. Maar ben nu juist bezig om al dat wit kwijt te raken. Als de bouwmarkt weer open gaat, ga ik op zoek naar lila muurverf. Zin in.
Ja, ik wilde er eigenlijk 3 toen ik de sleutels van dit huis kreeg. Maar toen dacht ik: goh, de wc lichtroze is eigenlijk wel leuk, dus dat heb ik gemixt haha. Maar ik zie mezelf ook nog weleens het merendeel van het wit aanpassen. De eerste witte muur is inmiddels al niet meer wit Maar felgeel en knalroze zijn best heftig, dus wilde daar wat neutralers tegenover. O, en love lila.
Thanks voor diegene die de code van de AH voor gratis bezorgen had gedeeld (AH1300)! Scheelt mij weer ā¬8,95 bezorgkosten
Sterkte! Hopelijk krijgt hij het in de ochtend, scheelt langer wachten?
Het huis naast het oude huis van mijn zusje staat te koop en ik kan het betalen. Zou echt zo leuk zijn als we naast elkaar woonde en we zouden dan beide tegenover mijn opa en oma wonen
echt jammer dat ze verhuist zijn!