Wat je even kwijt wil #47

Hopelijk komen ze daar nog achter, maar dit klinkt als fijn nieuws :blush:

1 like

Maandag weer een dag naar kantoor omdat er een stagiair begint. Zo vroeg opstaan.

1 like

Ik verveel me, denk dat ik maar wat voor werk ga doen. Niet omdst het hoeft, maar omdat ik niks leukers kan bedenkenšŸ™„

Wow, intake bij een huisarts! Is dat een ding? Anyway, succes!

Vroeger riep ik altijd dat als ik op mezelf ging elke muur in huis een andere kleur zou krijgen. Ik heb het maar bij 4 kleuren gehouden (+ 1 zwart schoolbord) en het merendeel van de muren heb ik toch maar wit gedaan in plaats van oranje, blauw en paars. Maar ik heb nu wel een felgeel Bekvam-krukje en een witgele. Het is wel muurverf, dus zal wel slijten, maar dat zie ik dan wel weer. Het geel komt overigens wel terug in mijn huis.

1 like

Ik wilde maar 2 kleuren in huis. Wit en groen. Maar ben nu juist bezig om al dat wit kwijt te raken. Als de bouwmarkt weer open gaat, ga ik op zoek naar lila muurverf. Zin in.

Ja, ik wilde er eigenlijk 3 toen ik de sleutels van dit huis kreeg. Maar toen dacht ik: goh, de wc lichtroze is eigenlijk wel leuk, dus dat heb ik gemixt haha. Maar ik zie mezelf ook nog weleens het merendeel van het wit aanpassen. De eerste witte muur is inmiddels al niet meer wit :joy: Maar felgeel en knalroze zijn best heftig, dus wilde daar wat neutralers tegenover. O, en love lila.

Thanks voor diegene die de code van de AH voor gratis bezorgen had gedeeld (AH1300)! Scheelt mij weer €8,95 bezorgkosten :raising_hand_woman:t2:

Sterkte! :frowning: Hopelijk krijgt hij het in de ochtend, scheelt langer wachten?

Het huis naast het oude huis van mijn zusje staat te koop en ik kan het betalen. Zou echt zo leuk zijn als we naast elkaar woonde en we zouden dan beide tegenover mijn opa en oma wonen :flushed::pleading_face: :grinning: echt jammer dat ze verhuist zijn!

13 likes

:kissing_heart::kissing_heart:

1 like

Mn huid en mn lippen zijn zo droooog :sob: Ik ben nu elke avond een soort glibberige naaktslak met al die zalf, creme en olien :snail:

3 likes

Je kan die ā€˜lening’ in een keer afbetalen en dan je BKR registratie opnieuw checken. Heb ik gedaan vanwege mogelijke hypotheek. Was vrij makkelijk bij Tele2, gewoon inloggen en met ideal betalen.

Ik heb een joggingpak aan, lig onder drie dekens en electrische deken aan en nog rillingen

Ik had van de zomer een playlist voor m’n 30e verjaardag gemaakt. Nu zit ik in m’n forumbadje met een biertje en Nelly met batter up op de achtergrond✨

10 likes

Ik zit sinds 18 uur al real housewives of Beverly hills te kijken. Mijn brein voelt gefrituurd. Ik moet een bingo gaan maken per aflevering. Kim dronken, ruzie verspreid over 2 afleveringen minimaal , Taylors huwelijk word besproken.

Misschien is het maar beter dat ik gewoon naar bed ga :joy:

4 likes

Haha nog geen ijsbad staan?

1 like

Is SATC nog ergens volledig te zien? :innocent:

Mijn vriend noemde mijn hond net zijn brother from another mother

:pleading_face:

52 likes

OkƩ 30 miljoen dan mag je mn maag hebben

1 like