Wat je even kwijt wil #47

Of een paaspakket of een ‘how to survive 2021 package’ :laughing:

4 likes

Ja gefeliciteerd! Op naar een betere cv! Ik heb een tip voor je, het forumbadje. Iets is beter dan niets en je zit tot heel hoog in het water dus armen en schouders blijven warm.

44 likes

Dat zou zo gezel zijn!

1 like

Deze optie werkt ook niet. Tenminste bij mij niet, heb al 10 keer dezelfde foto gerapporteerd en ook steeds door het nogmaals te laten beoordelen.

“Hartstikke wreed dat je ook na corona voor een deel van de tijd thuis mag werken.”
“Mieters zeg, die projecten die eraan zitten te komen.”
" Wat een jofele mensen werken hier, ik zie het hier helemaal zitten"
“Lauw gebouw”
“Dit gesprek was dolletjes”

33 likes

Voel me zo dom en idioot en gestrest. Door werk heel veel stress en nu lichamelijke klachten. Eindelijk afspraak bij de dokter durven maken, daar vanochtend geweest. Nou alleen maar janken en niet alles kunnen benoemen. Zoo klote, ben bang dat ik nu niet serieus genomen word. Manager ook gebeld om ziek te melden, ook daar weer janken. Jezus word zo gek van mezelf. Ook omdat ik steeds dingen vergeet re vertellen en daar weer over pieker en niet kan ontspannen

3 likes

(Huis)artsen zijn heel wat gewend en als je denkt dat je niet volledig was kan je natuurlijk er een e-mailtje achteraan sturen. Dat dingen vergeten om te vertellen kan je op dit moment echt niets aan doen door de omstandigheden. Neem het jezelf a.u.b. niet kwalijk en schijf anders de volgende keer de dingen die je moet doen/ wilt bespreken op een papiertje. Heel veel sterkte, maar goed dat je zelf de situatie serieus neemt :kissing_heart:

Dank je voor je berichtje. Heb 9 februari afspraak staan bij de praktijkondersteuner en ga dan een briefje maken. Hoop dat het wat rust geeft.

1 like

Hahaha ik ga stuk om deze post :joy:

2 likes

De kat heeft eergisteren een vlooiendruppel gehad en daarna was hij zo sip. Hij liep gisteren de hele dag te sjokken, was heel sloom en keek gewoon echt niet blij. Zie ik net in de bijsluiter van de vlooiendruppel staan dat depressieve klachten een bijwerking kan zijn :open_mouth:

Kickennnn!

Hahaha die voorbeelden.

Ben het niet geworden, maar ze willen wel dat ik op een andere functie binnen de organisatie solliciteer. Toch een beetje een schijtdag zo.

Kick ze in de noten. Is dat een ‘mindere’ functie / wist je van het bestaan van die andere functie af?

1 like

Ik ben mijn werk aan het uitstellen dus ben nu aan het viben op Monique Smit, die meid maakte echt bangers.

6 likes

Ik ben vandaag vrij en heb de afgelopen weken erg weinig in de keuken gestaan dus ik ga het vandaag even inhalen. Sambal goreng kool voor vanavond is al klaar, tomaatjes voor het brood dat ik zometeen ga bakken liggen te drogen in de oven, straks ga ik nog een citroen-maanzaadcake maken en vanavond nog twee andere Indonesische gerechten. Alleen stom dat het met de avondklok zo onhandig is om mensen uit te nodigen om mee te eten :frowning:

27 likes

Interessant gebruik ik weleens als vervanger. Maar moet je ook niet te vaak gebruiken.

1 like

Ik heb chocolade pralines gekocht met cookie dough erin (bij de Lidl). Dit gaat geweldig worden of juist walgelijk, ben benieuwd vanavond haha.

10 likes

Mijn werk: Deel jouw leukste Teams achtergrond!

Mijn brein: Upload couch casting achtergrond. Doe. het. DOE HET.

26 likes

Goeie plek wel om te spuiten

74 likes

De andere functie is wel hoger en ik had een er geen idee van, dus opzich fijn dat ze wilden dat ik erop zou solliciteren. Maar de rest van deze dag is sowieso kut (misschien gooi ik er zo nog wel een zeikpost uit) en dit maakte het niet veel beter.

1 like

Dat voelt ook nutteloos dan! Het kan dus wel werken bij sommigen, ik zou zeker blijven proberen.

1 like