Haha gedaan?
Moest ff googelen om te dubbelchecken of ik snapte wat je bedoelde
En snapten collega’s wat het was? Bij mij zou de helft het niet snappen en de andere helft not amused zijn
Nee, natuurlijk heb ik dat niet gedaan. voor dit soort geintjes is het bedrijf iets te groot.
Maar wil ik het; ojazeker
Hahaha op dat soort momenten wil je echt bij een kleine jonge start up zitten
Ja van zo’n druppel kunnen ze echt leip worden, mijn katten zijn ook niet echt zichzelf wanneer ze zo’n druppel hebben gehad. Maak me elke keer weer zorgen. Misschien maar eens overstappen op pilletjes.
Door het in een realistische, minder klinische setting te doe zullen mensen eerder overstag gaan
Ik vond dit ook wel een leuke:
Zeker ons kent ons. #vanworklife
Haha mijn huis wordt verbouwd en ik heb net bizar nieuws van mijn huisbaas gehad joh! Er blijkt een heel souterrain incl 2 ramen van 1 bij 1 onder mijn studio te zitten. Ze gaan er nu dus 2 etages van maken en het verdubbelt in oppervlakte. Ik houd gewoon het oppervlakte wat ik had en er komt een extra appartement in. Ik heb echt kortsluiting in mijn hoofd hoe is dit moooogelijk joh. Alles wordt totaal anders haha, het zou eerst slechts om een upgrade gaan. Ik ben ZO BENIEUWD hoe het wordt, I can’t!
Na aanleiding sjpv met de sterrenbeelden, ging ik opzoeken wat er bij mijn sterrenbeeld staat. Bij veel denk ik ja klopt, sommige dingen kunnen. Tot dat ik dit las.
‘’Voor Tweelingen is het leven een feest, ze hebben weinig slaap nodig, kunnen dus feesten tot in de kleine uurtjes.’’
Haha als er iemand veel slaap nodig heeft en de vroege uurtjes niet haalt ben ik het wel. Weinig slapen maakt mij zo misselijk.
Ik herken mezelf daar ook totaaaaal niet in. Ik zeg weleens dat ik ben geboren om te slapen.
Dus daarom ben je een twijfelaar
Haha, ja, al is mijn bed gelukkig nog iets groter dan een twijfelaar.
Ik probeer al 3 uur mijzelf naar buiten te krijgen maar ik heb geen redenen en dan krijg ik mijzelf niet zo ver. En het weer is ook niet om naar huis te schrijven, anders was ik wel een stuk gaan fietsen om een milkshake te scoren.
Ja, het is mij nooit zo eerder opgevallen. Snap dat je je dan zorgen maakt, dat had ik ook. Misschien is een pilletje inderdaad een betere optie.
Iemand die ik volg op Insta heeft een kaartje voor dr dochter gekocht en daarop gezet ‘super trots op mijn kleine meid, 1 grote poep op de wc gedaan!’
Laatst postte ze ook al zo’n poep stickerkalender. Elke keer als er ‘1 grote poep’ was gedaan werd er een sticker bijgeplakt
De mensheid blijft me verbazen
Als het kind als tiener/twintiger netjes kotst in het toilet na een avondje stappen zeker ook een sticker?
Misschien moet je dan gewoon even niet te streng zijn voor jezelf en vandaag binnen blijven? Of als je echt per se moet van jezelf, even 5 minuutjes (een stukje van) je straat op en neer en als je weer binnen bent jezelf belonen met een lekker kopje thee/chocolaatje/andere snack/serie kijken/wat je dan ook maar leuk vindt.
ja hallo ik wil ook een kaart dat ik mijzelf vandaag heb aangekleed.
Bedoel, dat is ook een prestatie.
Oke oke mijn vriend heeft opeens zijn haar afgeschoren. Geeft wel een nieuwe impuls aan de relatie moet ik zeggen
Zou ik ze mogen? Wil heel graaf de middelste maat koekenpan nog. Had het al opgegeven