Wat je even kwijt wil #47

OEF been there!! Groeit wel weer aan komt goed!!

Al zijn er dus wel heel veel awkward tussenfases :confounded:

Heeft hij meegelezen in het Opbiecht topic over uniformen?

1 like

ja maar van mij mag het ook niet meer groeien! vind het echt sexy staan

1 like

ja zou best kunnen, ik was namelijk nogal onder de indruk van het Spaanse legioen en dat heb ik hem ook laten zien gisteravond

10 likes

Nieuw huis nieuw leven :dizzy:

Past bij New year, New Karl
@Karl_Lagerfeld

2 likes

Ik hoop dat hij een v halsje aan heeft vandaag :pray:

1 like

Eigenlijk wel heerlijk dat zoiets als je haren afscheren direct een nieuwe impuls aan je relatie kan geven. Supergoedkoop en -simpel

1 like

Ik heb je een berichtje gestuurd! :smile:

Nou, ik heb een grappige tweet (vind ik zelf) naar de IKEA klantenservice gestuurd. Hopelijk kunnen ze er om lachen. :+1: En straks een nieuwe poging doen om risotto te maken.

1 like

Geen plek in mijn mini appartementje voor een forumbadje, dus ik heb spontaan een nachtje in de meest luxe suite van een hotel, op kruipafstand van mijn huis geboekt. Morgen lekker de hele avond met wijn in de jacuzzi :+1:

42 likes

Ik ga bij mijn ouders eten en kijk er nu al naar uit om met een tas left overs naar huis te gaan

16 likes

Ik ben jaren geleden een tumblrpagina gestart om foto’s van mn hamsters op te posten, meer voor mezelf als grapje. Een foto is toen helemaal viral gegaan en nu na 6 jaar denk ik? wordt de foto nog steeds heel veel op instagram gepost
 vind het zó bizar om mn eigen hamster steeds te zien hahaha

dit is bijv op tumblr het aantal notes (dus gedeeld of geliket) echt bizar

Summary

94 likes

Gelukkig waren het alleen maar ontstoken anaalkliertjes en geprikkelde darmpjes. Arme snuit ligt nu uit te rusten, hij moest na de afspraak gelijk onder de douche omdat hij heel viezig was geworden. Dubbelop ellende voor hem

4 likes

Neee ik moest meteen aan de enige hamster foto denken die ik zo me kon herinneren en dat was die :joy:
Maar dit is dus ook echt zo gebeurd? Dacht altijd dat het miss photoshop was

3 likes

Hahahaha nee het is geen photoshop. Ik heb proof

Summary

image

68 likes

Hahaha super cool :sunglasses::heart_eyes:

Ik herken deze foto ook gewoon :joy:

8 likes

Ik heb een tukkie gedaan maar in m’n droom m’n hele leven uitgestippeld. Minstens een jaar naar de VS om daar les te geven. Nu nog uitzoeken hoe ik regel dat huisvesting ook betaald wordt.

1 like

Normaal loop ik 's avonds rond 9 uur een wandeling door de wijk, maar dat kan nu niet, dus net al gewandeld. Was echt een andere wandeling dan normaal. Ik rook overal eten en bij veel huizen waren de gordijnen open, dus lekker kijken. Echt leuk

13 likes