Wat je even kwijt wil #47

Oh jee… Wens ze veel succes met m’n speeksel

Jeetje dan hebben ze eerst die teleurstelling dat ze 99% Nederlands zijn en 1% duits en dan nu dit

7 likes

Het was Fins!!! En je mag me wel taggen hoor!!! :rage::kissing_heart:

8 likes

En dan klampen ze zich vat aan die 1% Duits maar blijkt dat die 1% uit een dorpje in de grensstreek komt en 150 jaar geleden gewoon bij Nederland hoorde.

11 likes

Als het een beetje meezit wordt hun DNA en identiteit gestolen door een of andere exotische crimineel, word je misschien toch nog opeens 50% Tuvaluaans ofzo. Wel jammer als er dan ook meteen een ondergronds netwerk voor mensenhandel aan je gekoppeld wordt maar dat moet je dan maar op de koop toe nemen.

2 likes

Mn lievelings DNA ding ooit is die prachtige video van Mascha dat ze een DNA test voor Krekkie heeft besteld omdat ze allebei zeker weten dat hij deels Surinaams is door zijn lippen, dansmoves en kont (dit zijn niet mijn woorden) en hij dan 100% NL blijkt te zijn.

Echt prachtige scam, mensen ook nog eens laten betalen voor het afstaan van hun DNA.

45 likes

Ja en als je je speciaal wil voelen over je herkomst stop er dan wat moeite in en doe op zn minst een stamboomonderzoek (aka de saaiste variant van geschiedenis). Zo’n wattenstaafje naar enge silicon valley types sturen is lui én dom

1 like

Dna test scammers : Stuur een foto van jezelf mee.
Gregor : 20210128_195730
Dna test scammers : Soieso tatta.

16 likes

Wie wat?

Misschien moet je vriend dat scherm dan gewoon ff lekker terugbrengen naar de winkel als jullie iets anders hebben afgesproken? Hoef je toch niet te accepteren.

8 likes

Gatsie wat een nare situatie. Hopelijk ben je een beetje van de schrik bekomen, fijn dat je vriend je kon komen halen maar het is indd te belachelijk voor woorden dat dat nodig is (en dus dat dat soort dingen gebeuren).

Nouja als jullie daar duidelijk iets anders over hebben afgesproken zou ik daar echt niet mee akkoord gaan hoor. Hij moet zich niet als zo’n manipulatieve kleuter gedragen. Hij kan ook heus wel blij zijn met een tv van 24 inch.

Oh zie nu je edit, ja prima je kan kopen wat je wil maar dan zet je het idd ook maar in je eigen huis. Als je samenwoont moet je nou eenmaal concessies doen.

7 likes

Thats my girl!!

6 likes

Vandaag kennismaking op mijn nieuwe werk gehad en zo veel informatie gekregen dat ik nu helemaal kapot op de bank lig met migraine.

Na een jaar amper sociaal te zijn geweest, was vandaag echt even heftig. Gelukkkg wel een leuk team dus het moet goed komen.

7 likes

ik moet best wel vaak huilen om curvy brides op tlc, echt debiel maar het is altijd zo mooi om te zien hoe ze die vrouwen zelfvertrouwen kunnen geven.

2 likes

oh spannend! wanneer hoor je iets? ik heb ook echt 100x het woord “fein” gebruikt hahaha. ongeveer hetzelfde als jouw leuk haha.

maar het was een leuk en ontspannen gesprek! ik heb veel vragen gesteld waardoor zij ook regelmatig aan het woord waren ipv alleen ik.
heb er een goed gevoel bij. hoor begin volgende week iets! wanneer hoor jij iets?

6 likes

Haha ik had precies hetzelfde gedaan met mijn fiets! Ik dacht ik zet hem vast online om te kijken wat ik er voor kan krijgen en dan kan ik rustig een ander uitzoeken, is hij gisteravond al opgehaald.

1 like

Morgen eindelijk de nieuwe steunzolen en dan hopelijk eindelijk weer normaal lopen

Om even dramatisch te doen:

11 likes

Throwback naar de keer dat ik dit deed met mijn bed en 1.5 maand op een luchtbed heb geslapen. Niet aan te raden :joy:.

9 likes

Heb het al gehoord, ben het niet geworden helaas. Nu willen ze dat ik op een ‘hogere’ functie binnen de organisatie solliciteer, maar ik twijfel nog.

Haha wat goed! Lekker ook dat het ontspannen was. We vonden beiden iig veel dingen leuk/fein haha. Ik dacht achteraf nog: beter een positief woord vaak gebruiken dan een negatief woord!

Hoop dat je het wordt!