Ahh ik krijg weer last van wintertenen. Zo naar.
Ik heb er ook veel last van deze winter, echt pijnlijk he
Pfff cancel mannen please. Fijn dat je je vriend kon bellen.
Ik kreeg laatst weer de âpsssttt psssst meisje hey! hey! hoer!â tijdens het hardlopen
daarna random automobilist: âje loopt als een hondâ
ja teringlijer heb er verdomme 8 km op zitten, is ver voor mij
Dus ik een vet toffe griek gevonden op youtube. Helemaal met een accent en al maakt hij lekkere recepten. Maar nu kijk ik zn tzaziki recept en ik ben helemaal afgeknapt. Eerst deed hij een beetje azijn bij de komkommer die aan het uitlekken was. En toen dacht ik nog oke vooruit. Maar toen ging er een halve liter azijn bij de yogurt en toen heb ik de video weggeklikt.
Ben ff janken. Ben zo terug
Ik moest aan je denken van de week toen ik één of ander how itâs made programma keek. Ze maakten tzatziki door yoghurt te mengen met knoflookpoeder en zout. Ennn verder niks.
Is dat Akis Petretzikis? Dat is echt mân droomman haha
Ik was dus laatst even bij de Makro en mijn schoonzus vroeg of ik kant-en-klare tzatziki voor haar wilde meenemen. Deed echt pijn aan mijn hart.
Jaaa hih heeft het verder wel goed gemaakt door souflaki en lamsburgers gewoon healthy te noemen hahaha. Zo ben ik ook " Ja de saus is van yogurt dus het is gezond"
@Chesirecat oke dat is echt het toppunt van treurig hahahaha.
@desecretaris Raps een komkommer doe dat in een zeef en laat het uitlekken. Kan je zout bij doen als je wilt hoeft niet. Pers/raps/kauw whatever knoflook en pleur dat bij de GRIEKSE yogurt. Dan doe je de uitgelekte komkommer bij de yogurt allemaal lekker mengen en dan olijf olie erop drizzelen. E voilla
Ohja en je kan er dille door doen als je daar zin in hebt.
Hahaha er is een tiktok account dat van die âsexyâ filmpjes maakt over BNâers en nu hebben ze ook van die filmpjes over Diederik Gommers en Peter R. de Vries enzo en ik kan hier alleen maar heel erg om lachen
Ja echt heel pijnlijk inderdaad. Naar dat je er ook veel last van hebt, hopelijk duurt het niet te lang!
De man van mân moeder kocht onverwachts maar lief bedoeld ook een grote Samsung voor me. Hij stond ineens in de gang. Ik moest ook huilen, hij heeft hem toen weer mee genomen
Dus ik snap dat je moet huilen. Weg met dat ding!
Help mijn vriend en ik worden het niet eens, hoe moeten we onze nieuwe kat noemen (kleine zwarte kater)
Haha misschien gaat het daar op uitdraaien ja
Soy pĂšpĂš
Jasper (grapje, zo noemen ze de kat in een Purina reclame en ik vind het NIET geschikt voor een kat).
Ik vind Billie wel leuk.
Hahahaha zo leuk dit probeer er in de plattegrond achter te komen of de douchecabine groot genoeg is. Ik hoop t
Ik moest net weer mijn vriend zijn haar knippen. Megadik haar heeft die vent en het was best lang. 1 uur over gedaan haha. Maar redelijk ok, overgang is beter dan vorige keer. Van mijn eigen haar ook 2cm afgeknipt. Maar zie je niet.
Ik ben blij als de kapper weer open gaat.