Ik lig in bad na een hele dag rechtbank. Ben kapot. Maandag nog zo’n dag.
Lol @ iedereen die z’n DNA heeft opgestuurd om erachter te komen hoeveel procent speciaal je bent. DNA van miljoenen mensen is zometeen in handen van allerlei shady types.
Een oude man verloor iets op een zebrapad en toen ‘ie dat oppakte viel z’n winkelwagentje om en toen ging een andere oude man hem helpen
brok in m’n keel weer lol
Ik ben net een kwartier op straat achtervolgd door een man, tot in de Albert Heijn, waardoor ik mijn vriend moest bellen of hij me kon komen halen omdat ik niet alleen terug wou lopen. N=1 maar ik hoor nou nooit mensen vertellen dat ze zijn achtervolgd door een creepy vrouw, waarom zijn mannen zo walgelijk en mislukt???
Ik heb ook echt afgelopen weekend nog aan m’n vader verkondigd dat ik me hier nog nooit onveilig heb gevoeld ondanks dat het geen heel gezellige buurt is en me zooo op m’n gemak voel altijd op straat
In principe zijn punten op mijn studie (iets met vormgeving) niet zo van belang maar ik baal altijd dat ik nooit goed genoeg ben voor een 8. Altijd een 6 of 7. Het voelt altijd zo net niet, met alles eigenlijk.
En dan heb ik iemand in mijn klas die altijd laat weten hoe goed ze het wel niet gedaan heeft.
Sorry ik zeur om niks eigenlijk maar ik voel me toch echt even een 6 vandaag
Ik blijf het koud hebben vandaag.
Ik sta principieel alleen m’n DNA af aan lelijke mannen in de bar om 3 uur snachts.
Dat voelt dan toch een stukje veiliger 🥸
Bij ons is dat wel gebeurd. Mijn vriend had in een ver verleden een telefoonrekening niet op tijd betaald. Toen waren we wezen kijken bij een huurhuis, interesse maar afgewezen hierdoor. Hij stond daardoor bkr geregistreerd. En het duurde vrij lang om die registratie weg te krijgen dus toen was het huis helaas al vergeven.
Ik heb vandaag de laatste presentatie van mijn studie gedaan
En om dat te vieren is er nu een pokebowl onderweg naar mij
Oh jee… Wens ze veel succes met m’n speeksel
Jeetje dan hebben ze eerst die teleurstelling dat ze 99% Nederlands zijn en 1% duits en dan nu dit
Het was Fins!!! En je mag me wel taggen hoor!!!
En dan klampen ze zich vat aan die 1% Duits maar blijkt dat die 1% uit een dorpje in de grensstreek komt en 150 jaar geleden gewoon bij Nederland hoorde.
Als het een beetje meezit wordt hun DNA en identiteit gestolen door een of andere exotische crimineel, word je misschien toch nog opeens 50% Tuvaluaans ofzo. Wel jammer als er dan ook meteen een ondergronds netwerk voor mensenhandel aan je gekoppeld wordt maar dat moet je dan maar op de koop toe nemen.
Mn lievelings DNA ding ooit is die prachtige video van Mascha dat ze een DNA test voor Krekkie heeft besteld omdat ze allebei zeker weten dat hij deels Surinaams is door zijn lippen, dansmoves en kont (dit zijn niet mijn woorden) en hij dan 100% NL blijkt te zijn.
Echt prachtige scam, mensen ook nog eens laten betalen voor het afstaan van hun DNA.
Ja en als je je speciaal wil voelen over je herkomst stop er dan wat moeite in en doe op zn minst een stamboomonderzoek (aka de saaiste variant van geschiedenis). Zo’n wattenstaafje naar enge silicon valley types sturen is lui én dom
Dna test scammers : Stuur een foto van jezelf mee.
Gregor :
Dna test scammers : Soieso tatta.
Wie wat?
Misschien moet je vriend dat scherm dan gewoon ff lekker terugbrengen naar de winkel als jullie iets anders hebben afgesproken? Hoef je toch niet te accepteren.