Wat je even kwijt wil #47

Gatsie wat een nare situatie. Hopelijk ben je een beetje van de schrik bekomen, fijn dat je vriend je kon komen halen maar het is indd te belachelijk voor woorden dat dat nodig is (en dus dat dat soort dingen gebeuren).

Nouja als jullie daar duidelijk iets anders over hebben afgesproken zou ik daar echt niet mee akkoord gaan hoor. Hij moet zich niet als zo’n manipulatieve kleuter gedragen. Hij kan ook heus wel blij zijn met een tv van 24 inch.

Oh zie nu je edit, ja prima je kan kopen wat je wil maar dan zet je het idd ook maar in je eigen huis. Als je samenwoont moet je nou eenmaal concessies doen.

7 likes

Thats my girl!!

6 likes

Vandaag kennismaking op mijn nieuwe werk gehad en zo veel informatie gekregen dat ik nu helemaal kapot op de bank lig met migraine.

Na een jaar amper sociaal te zijn geweest, was vandaag echt even heftig. Gelukkkg wel een leuk team dus het moet goed komen.

7 likes

ik moet best wel vaak huilen om curvy brides op tlc, echt debiel maar het is altijd zo mooi om te zien hoe ze die vrouwen zelfvertrouwen kunnen geven.

2 likes

oh spannend! wanneer hoor je iets? ik heb ook echt 100x het woord ā€œfeinā€ gebruikt hahaha. ongeveer hetzelfde als jouw leuk haha.

maar het was een leuk en ontspannen gesprek! ik heb veel vragen gesteld waardoor zij ook regelmatig aan het woord waren ipv alleen ik.
heb er een goed gevoel bij. hoor begin volgende week iets! wanneer hoor jij iets?

6 likes

Haha ik had precies hetzelfde gedaan met mijn fiets! Ik dacht ik zet hem vast online om te kijken wat ik er voor kan krijgen en dan kan ik rustig een ander uitzoeken, is hij gisteravond al opgehaald.

1 like

Morgen eindelijk de nieuwe steunzolen en dan hopelijk eindelijk weer normaal lopen

Om even dramatisch te doen:

11 likes

Throwback naar de keer dat ik dit deed met mijn bed en 1.5 maand op een luchtbed heb geslapen. Niet aan te raden :joy:.

9 likes

Heb het al gehoord, ben het niet geworden helaas. Nu willen ze dat ik op een ā€˜hogere’ functie binnen de organisatie solliciteer, maar ik twijfel nog.

Haha wat goed! Lekker ook dat het ontspannen was. We vonden beiden iig veel dingen leuk/fein haha. Ik dacht achteraf nog: beter een positief woord vaak gebruiken dan een negatief woord!

Hoop dat je het wordt!

Ahh ik krijg weer last van wintertenen. Zo naar.

Ik heb er ook veel last van deze winter, echt pijnlijk he :frowning:

Pfff cancel mannen please. Fijn dat je je vriend kon bellen.

Ik kreeg laatst weer de ā€˜psssttt psssst meisje hey! hey! hoer!’ tijdens het hardlopen

daarna random automobilist: ā€˜je loopt als een hond’
ja teringlijer heb er verdomme 8 km op zitten, is ver voor mij

1 like

Dus ik een vet toffe griek gevonden op youtube. Helemaal met een accent en al maakt hij lekkere recepten. Maar nu kijk ik zn tzaziki recept en ik ben helemaal afgeknapt. Eerst deed hij een beetje azijn bij de komkommer die aan het uitlekken was. En toen dacht ik nog oke vooruit. Maar toen ging er een halve liter azijn bij de yogurt en toen heb ik de video weggeklikt.

17 likes

:upside_down_face:

1 like

Ben ff janken. Ben zo terug

9 likes

Ik moest aan je denken van de week toen ik ƩƩn of ander how it’s made programma keek. Ze maakten tzatziki door yoghurt te mengen met knoflookpoeder en zout. Ennn verder niks.

2 likes

:scream:

6 likes

Is dat Akis Petretzikis? Dat is echt m’n droomman haha :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik was dus laatst even bij de Makro en mijn schoonzus vroeg of ik kant-en-klare tzatziki voor haar wilde meenemen. Deed echt pijn aan mijn hart.