Wat je even kwijt wil #47

Jaaa hih heeft het verder wel goed gemaakt door souflaki en lamsburgers gewoon healthy te noemen hahaha. Zo ben ik ook " Ja de saus is van yogurt dus het is gezond"

@Chesirecat oke dat is echt het toppunt van treurig hahahaha.

@desecretaris Raps een komkommer doe dat in een zeef en laat het uitlekken. Kan je zout bij doen als je wilt hoeft niet. Pers/raps/kauw whatever knoflook en pleur dat bij de GRIEKSE yogurt. Dan doe je de uitgelekte komkommer bij de yogurt allemaal lekker mengen en dan olijf olie erop drizzelen. E voilla
Ohja en je kan er dille door doen als je daar zin in hebt.

16 likes

Hahaha er is een tiktok account dat van die ‘sexy’ filmpjes maakt over BN’ers en nu hebben ze ook van die filmpjes over Diederik Gommers en Peter R. de Vries enzo en ik kan hier alleen maar heel erg om lachen :joy:

1 like

Ja echt heel pijnlijk inderdaad. Naar dat je er ook veel last van hebt, hopelijk duurt het niet te lang!

De man van m’n moeder kocht onverwachts maar lief bedoeld ook een grote Samsung voor me. Hij stond ineens in de gang. Ik moest ook huilen, hij heeft hem toen weer mee genomen :nerd_face:

Dus ik snap dat je moet huilen. Weg met dat ding!

4 likes

Help mijn vriend en ik worden het niet eens, hoe moeten we onze nieuwe kat noemen (kleine zwarte kater)

Haha misschien gaat het daar op uitdraaien ja :laughing:

1 like

Soy pèpè

8 likes

Jasper (grapje, zo noemen ze de kat in een Purina reclame en ik vind het NIET geschikt voor een kat).

Ik vind Billie wel leuk.

2 likes

Hahahaha zo leuk dit :clap:t3::clap:t3::joy: probeer er in de plattegrond achter te komen of de douchecabine groot genoeg is. Ik hoop t

Ik moest net weer mijn vriend zijn haar knippen. Megadik haar heeft die vent en het was best lang. 1 uur over gedaan haha. Maar redelijk ok, overgang is beter dan vorige keer. Van mijn eigen haar ook 2cm afgeknipt. Maar zie je niet.

Ik ben blij als de kapper weer open gaat.

1 like

ja er staat ‘luxe badkamer’ maar dat is een dikke leugen

3 likes

Jinek lookin’ :fire:

Veto

2 likes

Heel random maar wij noemen onze kat al een tijd Pepe en daar luistert hij nu beter naar dan zijn eigen naam.

1 like

Garfunkel
Salem
Otis
Reddish / Radijsje
Kattanova
Diederik(je)
Nero
Joep
Castor
Memphis
CĂŠdric
Bean(ie)
Apollo
Vidar
Joris
Oak
Haggis
Cyrus

3 likes

Die van ons heet Zorro

3 likes

Love it :smile:

1 like

Yeey wat leuk, welkom in Zitterd :v:

2 likes

Dan denk ik altijd aan dit soort filmpjes :joy:
6 likes

Ik ben trouwens echt fucked. Mijn nieuwe werk is dalijk voor 70% Duitstalig en de rest Nederlands en Engels. EN IK KEN HELEMAAL GEEN DUITS :joy: gelukkig betaald werk een taalcursus.

6 likes