Wat je even kwijt wil #47

:heart: Geen spijt hebben!

1 like

Ahw, dikke knuffel :heart:

Heb je toevallig nog een link naar die video? Jaren geleden op 24 kitchen was er soms zo’n leuke griek die kookte op straat. Jonge vent nog.

Edit: heb hem al. Hmm in mn herinnering was ie hotter.

1 like

Gister eigenlijk een soort van vrije dag gehad en niks gedaan voor werk, dus vandaag vroeg opgestaan om alles in te halen. Maar echt zo geen zin :weary:
Niet eens zin om me aan te kleden, heb maar gewoon wat van de grond geraapt en dacht: kweenie wat het is maar ik doe het maar gewoon aan.

Mijn allereerste neefje is vannacht geboren​:hugs::hugs:

77 likes

Omg, zo leuk, gefeliciteerd!

1 like

Je kunt eventueel op je oude laptop nog libre office zetten. Is gratis en het staat gewoon op je pc! Office 365 kun je volgens mij voor 70€ voor een jaar afsluiten.

Heb je al op surfspot gekeken? Daar kun je als student goedkoper office aanschaffen en volgens mij hebben ze daar ook licenties voor een permanente versie!

Daar heb ik m’n macbook besteld en daar kan ik idd voor €27 een jaarabo nemen maar ik zie daar nergens permanente licenties helaas. En over een jaar ben ik geen student meer als het goed is :clown_face:.

Heb je tegenwoordig niet meer dat je met je studentenmail Office gratis kan krijgen?

1 like

Ik had vannacht gedroomd dat ik een dochtertje had met een spijkerjack aan en luipaardprint schoenen en dat ze Haribo-snoep wilde maar niet kreeg en dat iemand anders zich ermee ging bemoeien en mij daarom een slechte moeder noemde en ik daardoor hard moest lachen. :rofl:

3 likes

Haha ja vast maar het punt is juist dat ik een permanente versie wil. Ik ben al jaren afgestudeerd maar doe nu nog een deeltijdopleiding dus ik zou idd nog voor 6 maanden gebruik kunnen maken van Office als student. Ik kan ook Office gebruiken met mijn werkaccount.

Maar ik wil graag Office op een laptop zetten die ik niet meer gebruik en die aan mijn ouders geven. Want zij zijn geen student en hebben geen Office vanuit ‘t werk maar hebben ‘t wel vaak nodig.
Daar ging mijn originele bericht over.

Oh stom! Mijn vriend heeft er vorig jaar wel een permanente versie gekocht voor mijn mac, maar ik kan hem inderdaad ook niet meer vinden.

Ooh ik dacht nl dat die studentenversie ook permanent was, maar dat is ook alweer 7 jaar geleden :sweat_smile:

1 like

Ik heb gisteren enorm liggen janken in bed (door een film) en ik zie er nu zo vreselijk uit jemig. Mijn ogen willen niet open

Ik moet plassen maar lig nog zoooo lekker in bed. Moet er eigenlijk wel uit want had mezelf beloofd dat ik zou gaan sporten… Oke nog 5 min :kissing_closed_eyes:

1 like

Ik heb de hele nacht paniekaanvallen gehad en ik weet gewoon niet de aanleiding. Ben ook nog eens alleen tot 17.00 met een hyper kind. Pfff

Hmmm volgens mij krijg ik migraine zie ineens allemaal kringen overal omheen. Maar kan ik nu uitloggen neeeen want we zijn onderbezet. Hopelijk zet het niet oord

Hebben jullie nog ideeën om te doen “anders dan anders”? Er staat weer een weekend met wandelen, een film kijken, uitslapen en alle standaard dingen op het menu. Ik ben echt toe aan wat nieuws. Het voelt allemaal zo saai, ook voor mijn hoofd ofzo, die is toe aan wat prikkeling. Ik ga wel skaten wat ik niet zo vaak doe, maar verder?

4 likes

Kut zeg. Kun je wel nog wat zien dan? Ik had het vorige week en toen was m’n zicht ook gewoon weg

1 like