Frits
Ach, Duits is vooral schreeuwen
Oepfs das ist küt
(Of was ü nou oe?)
Je mag me altijd stalken als je ff hulp nodig hebt! (Oke geen 10x per week)
Manis
Is dit badje nog breder dan de normale? Zo ziet hij er wel uit
Waarom is Office zooo fucking duur? Echt leip €160 voor één licentie voor één apparaat.
Nu kan ik zelf als student nog wel ff 1 x voor €27 een jaarabo afsluiten maar ik wilde op mijn oude laptop een permanente versie installeren zodat mijn ouders ook gewoon altijd toegang hebben tot Office. Ze zitten nu op mijn oude Chromebook en altijd te kutten met Google Docs, Spreadsheet etc. Maar dit bedrag gaat me te ver .
Ps. Oepsie net een Macbook besteld
Kees
het gaat alweer. Had die jankpartij wellicht even nodig, denk dat ik het dieptepunt nu wel gehad heb,
Geen spijt hebben!
Ahw, dikke knuffel
Heb je toevallig nog een link naar die video? Jaren geleden op 24 kitchen was er soms zo’n leuke griek die kookte op straat. Jonge vent nog.
Edit: heb hem al. Hmm in mn herinnering was ie hotter.
Gister eigenlijk een soort van vrije dag gehad en niks gedaan voor werk, dus vandaag vroeg opgestaan om alles in te halen. Maar echt zo geen zin
Niet eens zin om me aan te kleden, heb maar gewoon wat van de grond geraapt en dacht: kweenie wat het is maar ik doe het maar gewoon aan.
Mijn allereerste neefje is vannacht geboren:hugs:
Omg, zo leuk, gefeliciteerd!
Je kunt eventueel op je oude laptop nog libre office zetten. Is gratis en het staat gewoon op je pc! Office 365 kun je volgens mij voor 70€ voor een jaar afsluiten.
Heb je al op surfspot gekeken? Daar kun je als student goedkoper office aanschaffen en volgens mij hebben ze daar ook licenties voor een permanente versie!
Daar heb ik m’n macbook besteld en daar kan ik idd voor €27 een jaarabo nemen maar ik zie daar nergens permanente licenties helaas. En over een jaar ben ik geen student meer als het goed is .
Heb je tegenwoordig niet meer dat je met je studentenmail Office gratis kan krijgen?