Wat je even kwijt wil #47

Ik zit eraan te denken om voor morgen een nacht in een hotel te boeken. Voor mezelf want ik wil even alleen zijn. Maar ik durf niet :woman_shrugging:

23 likes

Doen! Wat is het dat je niet durft? Ik heb het laatst gedaan (foto met de natte hond hier op het forum hehe), en voelde me echt helemaal zen de andere dag. Kan ik weer even op teren. Selfcare is belangrijk

5 likes

Ik ben op werk hoofd gemaakt van een werkgroepje en dat is een rol die mij zó niet ligt. Ik heb wel ideeën, maar ik denk liever op de achtergrond mee.

Voel me nu zo oncomfortabel. Denk dat ik het waarschijnlijk wel zal kunnen, maar ik vind het echt heel eng en zou me nu het liefste huilend in bed verstoppen. Ja, dat is een extreme reactie, maar er komen nu weer hele diepe issues naar boven. Met die issues ben ik al een heel eind, maar ze worden nu wel heel hard aangeprikt.
Ga het wel gewoon doen, want dat is uiteindelijk goed voor me, maar voel me nu even heel rot.

5 likes

Fons

4 likes

Vervelend dat het zulke gevoelens bij je oproept, maar ik vind het heel knap dat je het gewoon gaat doen en dat je nu al kunt inzien dat het uiteindelijk goed voor je is!

2 likes

Doen! Ik slaap vanavond ook alleen in een huisje met bad en het voelt echt als de ultieme treatyourself

2 likes

Voorkruipende grafbejaarden in de supermarkt. Die in a fire :exploding_head:

6 likes

Wat is dit vandaag…heb de hele ochtend nog niets gedaan. Totaal geen energie wil gewoon naar bed, maar moet echt wat fiksen op werk.

Ik wilde hier precies hetzelfde komen posten, niet vooruit te branden vandaag, heel irritant. Gelukkig heb ik zo een interview, kan ik me tenminste nog een beetje nuttig voelen.

1 like

Wat betekend het daar dan.

Neuke

5 likes

Ik heb een recept voor een noodlesoep gezien die ik echt heel graag wil maken vanavond maar mijn vriend kan dat niet eten zonder te slurpen :grimacing: en ik weet nu al dat ik agressief ga worden van dat geluid dus zal moeten wachten tot hij een keer niet mee eet.

6 likes

Servicedesk ABN AMRO: ā€˜het is druk, de wachttijd is 30 minuten’
Ik: ok fine
Servicedesk ABN AMRO elke 10 seconden: ā€˜mijn collega’s zijn nog aan de lijn, nog een klein moment’
Ik: agressief

23 likes

Ik kwam 1,5 uur geleden zeikenat aan op mijn werk maar gelukkig heb ik een lieve vriendin daar die mij vrijwel meteen weer naar huis heeft gebracht met haar auto. :heart: Ik had het zo koud en wou niet weer met natte kleding door de regen fietsen. Love mijn vrienden.

2 likes

HEERLIJK

3 likes

Wie de fuck is els

14 likes

Moehahahaha

Hoe gaat het met je medicatie :joy:

2 likes

Ik heb de namenlijst gekregen van mijn nieuwe studie en het liefst wil ik iedereen checken op fb maar ik wil ook niet belanden in hun vriendensuggesties.
Linkedin is ook geen optie. Ik wil gewoon even stalken.

2 likes

Hahaha nou hopelijk weinig pijn nog ook!

1 like