Wat je even kwijt wil #47

Ik had vannacht gedroomd dat ik een dochtertje had met een spijkerjack aan en luipaardprint schoenen en dat ze Haribo-snoep wilde maar niet kreeg en dat iemand anders zich ermee ging bemoeien en mij daarom een slechte moeder noemde en ik daardoor hard moest lachen. :rofl:

3 likes

Haha ja vast maar het punt is juist dat ik een permanente versie wil. Ik ben al jaren afgestudeerd maar doe nu nog een deeltijdopleiding dus ik zou idd nog voor 6 maanden gebruik kunnen maken van Office als student. Ik kan ook Office gebruiken met mijn werkaccount.

Maar ik wil graag Office op een laptop zetten die ik niet meer gebruik en die aan mijn ouders geven. Want zij zijn geen student en hebben geen Office vanuit ā€˜t werk maar hebben ā€˜t wel vaak nodig.
Daar ging mijn originele bericht over.

Oh stom! Mijn vriend heeft er vorig jaar wel een permanente versie gekocht voor mijn mac, maar ik kan hem inderdaad ook niet meer vinden.

Ooh ik dacht nl dat die studentenversie ook permanent was, maar dat is ook alweer 7 jaar geleden :sweat_smile:

1 like

Ik heb gisteren enorm liggen janken in bed (door een film) en ik zie er nu zo vreselijk uit jemig. Mijn ogen willen niet open

Ik moet plassen maar lig nog zoooo lekker in bed. Moet er eigenlijk wel uit want had mezelf beloofd dat ik zou gaan sporten… Oke nog 5 min :kissing_closed_eyes:

1 like

Ik heb de hele nacht paniekaanvallen gehad en ik weet gewoon niet de aanleiding. Ben ook nog eens alleen tot 17.00 met een hyper kind. Pfff

Hmmm volgens mij krijg ik migraine zie ineens allemaal kringen overal omheen. Maar kan ik nu uitloggen neeeen want we zijn onderbezet. Hopelijk zet het niet oord

Hebben jullie nog ideeĆ«n om te doen ā€œanders dan andersā€? Er staat weer een weekend met wandelen, een film kijken, uitslapen en alle standaard dingen op het menu. Ik ben echt toe aan wat nieuws. Het voelt allemaal zo saai, ook voor mijn hoofd ofzo, die is toe aan wat prikkeling. Ik ga wel skaten wat ik niet zo vaak doe, maar verder?

4 likes

Kut zeg. Kun je wel nog wat zien dan? Ik had het vorige week en toen was m’n zicht ook gewoon weg

1 like

Vind je koken/bakken leuk? Ik maak regelmatig iets in een grote hoeveelheid en dan ga ik een rondje langs vrienden/familie om het langs te brengen. Ik kom dan verder nergens binnen, maar dan kun je in ieder geval buiten even een praatje maken en iedereen waardeert het onwijs. Vorig weekend heb ik bijvoorbeeld soep gemaakt en een paar weken terug brownies en kokosmakronen.

9 likes

Het lijkt nu langzaam weg te trekken maar inderdaad via mijn linkeroog zag ik vrij weinig! Heel irrtant.

Ik ga met een vriend een stadswandeling maken. Als je kijkt op insta stadswandeling020 of 010 of volgens mij heb je er nog meer dan kan je het vinden. Je moet dan aanmelden en kan voor 3 euro pp een route kiezen waarbij je langs eettentjes etc komt die hierbij aangesloten zitten waar je dan voor max 5 euro wat te eten of drinken kan halen. Je krijgt dan een route en er zit volgens mij ook nog een quiz enzo bij. Ik ga zondag dus weet nog niet of het leuk is hahah maar wij wilden eens een keer uit onze vertrouwde wandelomgeving. Heb dit dorp hier nu al 500x gezien.

10 likes

Misschien een gekke vraag, maar krijg je daar dan ook altijd hoofdpijn bij? Ik heb af en toe ook dat ik ineens allemaal kringen zie en daardoor niet zo goed meer zie en dat trekt meestal na een uur wel weg, maar dat is dan ook de enige klacht die ik heb. Dus dat kan ik dan niet zo goed plaatsen.

1 like

Ja ben nu wel wat rustiger maar voel me vreemd, alsof er elk moment weer een paniekaanval kan komen. Ik ga ook echt niets doen vandaag heb ik net besloten. (niet dat je überhaupt veel kan)

2 likes

Ik hoop het wel, gebruik die al jaren overal op en ben ook al jaren geen student meer haha

Shit zeg. Evt preventief wat innemen? Hopelijk krijg je geen fikse hoofdpijn :kissing_heart:

1 like

Wakker worden met twee katten op bed :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik heb de nieuwe steunzolen :partying_face: :partying_face: :partying_face: en het is wederom ronduit kut weer.

5 likes

Zoveel zin in vanavond :smiling_face_with_three_hearts: