Wat je even kwijt wil #47

Ik volg nu een training en volgens mij heeft er niemand echt zin in.

Dat bestaat. Het heet migraine sans migraine ( migraine zonder hoofdpijn).

3 likes

Oh thanks! Daar ga ik even naar googlen.

1 like

Mijn vader zit te teamsen met de bank maar hij is echt een supergrote digibeet dus ik moet nu wachten tot ik hem mogelijk ergens mee moet helpen in zn call. EN mn ipad is leeg!!! :sob: saai

1 like

Geocachen? Dat heb ik afgelopen weekend voor het eerst gedaan. Misschien iets maken uit een bepaald land en daar een film van kijken?

Oh en ik ga dit weekend een weekendje weg, dat is wel anders maar bedoel je vast niet :stuck_out_tongue:

2 likes

OMG YESSS!! Ik heb een baan! Ik zit pas een week thuis, maar ik was echt bang om een zwangere thuismoeder te blijven (heeel veel respect voor de thuisblijvende moeders!)

Tijd voor taart

98 likes

Mijn vriend gaf mij vannacht in zijn slaap een elleboogstoot tegen mijn mond. :open_mouth: Best wel pijnlijk. Gelukkig alleen maar wat bloed op mijn lip.

1 sms’je maakte mn dag nu al goed: “opa wordt om 11:45 gevaccineerd” love it.

49 likes

Ik wilde gaan wandelen, maar nope

1 like

Kwikfit is niet quick.
Zit al best een tijd te wachten tot mijn fucking voorlicht gemaakt is.

Ik zit eraan te denken om voor morgen een nacht in een hotel te boeken. Voor mezelf want ik wil even alleen zijn. Maar ik durf niet :woman_shrugging:

23 likes

Doen! Wat is het dat je niet durft? Ik heb het laatst gedaan (foto met de natte hond hier op het forum hehe), en voelde me echt helemaal zen de andere dag. Kan ik weer even op teren. Selfcare is belangrijk

5 likes

Ik ben op werk hoofd gemaakt van een werkgroepje en dat is een rol die mij zó niet ligt. Ik heb wel ideeën, maar ik denk liever op de achtergrond mee.

Voel me nu zo oncomfortabel. Denk dat ik het waarschijnlijk wel zal kunnen, maar ik vind het echt heel eng en zou me nu het liefste huilend in bed verstoppen. Ja, dat is een extreme reactie, maar er komen nu weer hele diepe issues naar boven. Met die issues ben ik al een heel eind, maar ze worden nu wel heel hard aangeprikt.
Ga het wel gewoon doen, want dat is uiteindelijk goed voor me, maar voel me nu even heel rot.

5 likes

Fons

4 likes

Vervelend dat het zulke gevoelens bij je oproept, maar ik vind het heel knap dat je het gewoon gaat doen en dat je nu al kunt inzien dat het uiteindelijk goed voor je is!

2 likes

Doen! Ik slaap vanavond ook alleen in een huisje met bad en het voelt echt als de ultieme treatyourself

2 likes

Voorkruipende grafbejaarden in de supermarkt. Die in a fire :exploding_head:

6 likes

Wat is dit vandaag
heb de hele ochtend nog niets gedaan. Totaal geen energie wil gewoon naar bed, maar moet echt wat fiksen op werk.

Ik wilde hier precies hetzelfde komen posten, niet vooruit te branden vandaag, heel irritant. Gelukkig heb ik zo een interview, kan ik me tenminste nog een beetje nuttig voelen.

1 like

Wat betekend het daar dan.