Wat je even kwijt wil #47

Ik heb m’n nieuwe schoenen en ik wil ze echt heel graag aan om ff te flexen tijdens een wandeling maar ze zijn spierwit en heb geen spray om ze in te spuiten. Must control myself

3 likes

Maak een spontane fotoshoot thuis voor op insta

1 like

Dit wordt dus mijn avondactiviteit haha. Dank je!

2 likes

Ik heb gewoon de klok rond geslapen en ik lig nog steeds in bed. Oeps

6 likes

Nieuwe steunzolen uitgeprobeerd net in de pauze en weer goed gelopen zonder klachten :partying_face: even genoten van Crime junkie ook weer :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Is er geen Els topic haha

2 likes

Lullig voor mensen die dat topic mijden voor spoilers en 't dan hier lezen :clown_face:

Maarja fuck Els

1 like

Kijk nou wat een poeppiee :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: ze kijkt echt zo boos haha. Alsof ze nu al helemaal klaar is met iedereen.

68 likes

Can’t blame him als hij klaar is met een groot deel van de populatie van Nederland.

5 likes

Maar mensen gaan daar nog steeds op klikken omdat ze niet weten waar het over gaat als je je spoiler geen titel geeft. Dan moet je er ff bijzetten dat het een Big Brother spoiler is, dan weten degenen die dat volgen dat ze niet moeten klikken.

1 like

Die vegan worstenbroodjes van Picnic zijn echt teringlekker :drooling_face: :smiling_face_with_three_hearts: :100: :yum:

5 likes

ze kijkt zo boos omdat ze net meters omlaag is gevallen.

13 likes

Net de laatste aflevering van Jane the Virgin gezien, hallo zwart gat

6 likes

Mehh net gehoord dat ik het net niet geworden ben bij een sollicitatie. Had in gedachten al alle stomme vergaderingen die gepland staan gedelete uit mn agenda…

Edit: ben nog aan het reintegreren na ziekte, dua ga denk ik gewoon heel strategisch mijn werkuren plannen de komende weken… toch een paar vergaderingen ontwijken

6 likes

Lekker dagje vrij, lekker dagje janken met de voice kids marathon :facepunch:t3::sob:

Vanmorgen anderhalf uur gewandeld met een vriendin en onderweg koffie gehaald, zo fijn! Voel me weer helemaal opgeladen dankzij sociaal contact en frisse lucht

15 likes

Houd je ervan om te worden uitgebuit? Word je het liefst zo min mogelijk betaald voor je maximale inzet? Dan hebben wij een leuke vacature voor je. Je moet wel minstens een bachelor en een master hebben en minstens 3 jaar werkervaring in deze richting en dan betalen wij jou net iets meer dan het minimumloon.

Je hebt geen interesse? Wat jammer! We vonden je echt een geschikte kandidaat. Zonde dat je die tijdsinvestering niet wilt doen, niet door tig hoepeltjes wilt springen en liever elders aan de slag gaat voor een hoger loon.

38 likes

Intern, maar was een vacature die intern en extern uitgezet werd. Ben toch wel trots op mezelf, ondanks dat ik het niet geworden ben!

2 likes

nog meer mensen die op vinted niet meer op locatie kunnen sorteren? echt vrij vervelend

Op de viruswappies, die verdienen het toch al

22 likes