Dankjewel:two_hearts: zin innnn
Oeh ik krijg maandag (ofzo) mijn vader zijn tv. Nog steeds wel een vrij oude tv maar hij is iig groter dan wat ik nu heb dus ik heb straks echt een soort bioscoop in mijn woonkamer want wat ik nu heb is al vrij groot. Wel chill want kan ik het plan voor een nieuwe tv weer een jaartje verschuiven.
Mijn tv is 17 jaar oud ofzo en die van hem 10 dus het is wel iets jonger iig. Zei laatst al tegen mijn vader oh dan mag ik je tv wel toch als je een nieuwe koopt maar toen zei hij nee ik ga hem in de slaapkamer gebruiken maar ik hem toch hebben.
Na corona nog meer filmavonden hier.
Best een hoop gedaan vandaag naast het werken. Alleen nog mijn schoenen poetsen, maar heb vanavond een Google Meet met mijn leesclub, dus dat is mooi een klusje voor dan.
Dit is geen activiteit per se, en ook heel random. Maar wij gaan soms wandelen en dan doet 1 van ons de ogen dicht en dan ga je verder wandelen, daarna moet de ander raden waar je ongeveer bent. Klinkt heel kinderachtig en dat is het ook, maar wel leuk om een beetje de wandelsleur te doorbreken.
Genieton.
Waarom bestaat last man standing nog en wordt het nog uitgezonden. Die kerel is zo tering racistisch, seksistisch, homofoob. Rot op joh, het is niet grappig.
Echt walgelijk, en hij schijnt zelf de schrijver te zijn? Ongelofelijk.
Ik ga morgen om 7 uur sochtends naar de lidl om een naai machine te halen. Dit is denk ik het spannendste wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt #sad
Heb je wel een persoonlijke voicemail? Als het een huisarts of t ziekenhuis is (al betwijfel ik dat die je 5x !!! bellen) spreken ze niks in als ze niet aan de voicemail kunnen horen dat t om jou gaat. Dus “dit is de voicemail van 06123…” is niet voldoende)
Edit/ : soms is t ook gewoon reclame en spreken ze niks in omdat je dan weet dat zij t zijn natuurlijk
Haha, wat een vreselijke wereld leven we toch in he. Ik zag van de week een vacature voor de functie van ‘junior directeur’ met als takenpakket zo ongeveer alles wat 5 fulltime krachten zouden moeten doen: marketing, evenementenorganisatie, administratie, medewerkers aansturen, verantwoordelijk voor het volledige dagelijkse reilen en zeilen, etc etc. Geen 9 tot 5 mentaliteit natuurlijk en dat alles voor het zeer schappelijke salaris van, jawel: 200 euro stagevergoeding!!! Hahahahahahaa
O m g. Misdaad. Ik heb de vacature gevonden en ga ze zeggen dat het eikels zijn.
Misschien allemaal een glitterbrief als sollicitatie sturen. Echt fucking schandalig gewoon dat je überhaupt zo’n vacature durft te publiceren.
Ik dacht eigenlijk dat het ironisch was, net als De Luizenmoeder (dat ook door veel mensen verkeerd begrepen wordt).
En binnenkort zullen naast joggingbroeken weer werkervaringsplaatsen hip worden. Heb je naast de twee verplichte stages voor je opleiding nog een extra stage gedaan en relevant vrijwilligerswerk op cv, laten mensen zich zo’n ervaringsplaats aansmeren omdat ze geen andere mogelijkheid zien. Geen idee waar ze dan hun studio van 700 euro mee moeten bekostigen, misschien met nog een baan.
Het heeft bij mij geen haast want ik heb parttime werk en wat losse dingen. Als ik mijn prik heb gehad en ben afgestudeerd, ga ik er serieuzer werk van maken. Ik sta nog bij wat dingen ingeschreven maar ze bellen me 9 van de 10 keer voor shitbanen. Laatst wel een leuke baan bij een uitgeverij maar die was fulltime en niet te combineren met mijn andere dienstverband.
Mijn werk heeft gisteren gevaccineerd en ze moesten meer bestellen dan nodig dus nu zijn er ook medewerkers gevaccineerd waaronder ik
Edit: mijn werk valt sowieso onder de 1e ronde qua vaccinaties dus er is niets illegaals gebeurd zoals “voordringen” op andere sectoren in de zorg.
Ik lig in bad met wijn terwijl mijn man en kind naar de supermarkt zijn om pizza’s en poffertjes te halen - de leven.
ik heb 'm ook gevonden! €200,- vergoeding MAAR
“gratis wonen in een volledig ingericht appartement in het museum, met een grote (moes)tuin en midden in het centrum van Winterswijk”
nou fantastisch toch? een moestuin en in het centrum van winterswijk! wat een kans zeg
Ik heb hem voor de lol aangezet, maar ik heb bij die plantenwand alleen maar de angst voor beestjes die hem dan kapotmaken omdat ik met m’n planten een meter uit elkaar al een spintplaag had
Dit gaat over een andere, die ik bedoel is zonder appartement ook nog (ik ken deze wel toevallig, Villa Mondriaan toch?)
ah oke, toevallig haha. ja is mondriaan!