Neuke
Ik heb een recept voor een noodlesoep gezien die ik echt heel graag wil maken vanavond maar mijn vriend kan dat niet eten zonder te slurpen en ik weet nu al dat ik agressief ga worden van dat geluid dus zal moeten wachten tot hij een keer niet mee eet.
Servicedesk ABN AMRO: āhet is druk, de wachttijd is 30 minutenā
Ik: ok fine
Servicedesk ABN AMRO elke 10 seconden: āmijn collegaās zijn nog aan de lijn, nog een klein momentā
Ik: agressief
Ik kwam 1,5 uur geleden zeikenat aan op mijn werk maar gelukkig heb ik een lieve vriendin daar die mij vrijwel meteen weer naar huis heeft gebracht met haar auto. Ik had het zo koud en wou niet weer met natte kleding door de regen fietsen. Love mijn vrienden.
HEERLIJK
Wie de fuck is els
Moehahahaha
Hoe gaat het met je medicatie
Ik heb de namenlijst gekregen van mijn nieuwe studie en het liefst wil ik iedereen checken op fb maar ik wil ook niet belanden in hun vriendensuggesties.
Linkedin is ook geen optie. Ik wil gewoon even stalken.
Hahaha nou hopelijk weinig pijn nog ook!
Ik heb mān nieuwe schoenen en ik wil ze echt heel graag aan om ff te flexen tijdens een wandeling maar ze zijn spierwit en heb geen spray om ze in te spuiten. Must control myself
Maak een spontane fotoshoot thuis voor op insta
Dit wordt dus mijn avondactiviteit haha. Dank je!
Ik heb gewoon de klok rond geslapen en ik lig nog steeds in bed. Oeps
Nieuwe steunzolen uitgeprobeerd net in de pauze en weer goed gelopen zonder klachten even genoten van Crime junkie ook weer
Is er geen Els topic haha
We hebben hier toch specifiek een topic voor?
Lullig voor mensen die dat topic mijden voor spoilers en 't dan hier lezen
Maarja fuck Els
Kijk nou wat een poeppiee

Canāt blame him als hij klaar is met een groot deel van de populatie van Nederland.