Maar mensen gaan daar nog steeds op klikken omdat ze niet weten waar het over gaat als je je spoiler geen titel geeft. Dan moet je er ff bijzetten dat het een Big Brother spoiler is, dan weten degenen die dat volgen dat ze niet moeten klikken.
Die vegan worstenbroodjes van Picnic zijn echt teringlekker
ze kijkt zo boos omdat ze net meters omlaag is gevallen.
Net de laatste aflevering van Jane the Virgin gezien, hallo zwart gat
Mehh net gehoord dat ik het net niet geworden ben bij een sollicitatie. Had in gedachten al alle stomme vergaderingen die gepland staan gedelete uit mn agenda…
Edit: ben nog aan het reintegreren na ziekte, dua ga denk ik gewoon heel strategisch mijn werkuren plannen de komende weken… toch een paar vergaderingen ontwijken
Lekker dagje vrij, lekker dagje janken met de voice kids marathon
Vanmorgen anderhalf uur gewandeld met een vriendin en onderweg koffie gehaald, zo fijn! Voel me weer helemaal opgeladen dankzij sociaal contact en frisse lucht
Houd je ervan om te worden uitgebuit? Word je het liefst zo min mogelijk betaald voor je maximale inzet? Dan hebben wij een leuke vacature voor je. Je moet wel minstens een bachelor en een master hebben en minstens 3 jaar werkervaring in deze richting en dan betalen wij jou net iets meer dan het minimumloon.
Je hebt geen interesse? Wat jammer! We vonden je echt een geschikte kandidaat. Zonde dat je die tijdsinvestering niet wilt doen, niet door tig hoepeltjes wilt springen en liever elders aan de slag gaat voor een hoger loon.
Intern, maar was een vacature die intern en extern uitgezet werd. Ben toch wel trots op mezelf, ondanks dat ik het niet geworden ben!
nog meer mensen die op vinted niet meer op locatie kunnen sorteren? echt vrij vervelend
Ik sta dus echt al een jaar op de lijst voor een kleine operatie die in maart ‘20 zou worden uitgevoerd, vervolgens in december ‘20 zou worden uitgevoerd en sindsdien is uitgesteld terwijl er nog nul vooruitzicht is op een nieuwe datum en de (niet gevaarlijke) kwaal verergerd. En ik heb zo’n zin om boos te worden, maar ja op wie?
Op de viruswappies, die verdienen het toch al
Dankjewel:two_hearts: zin innnn
Oeh ik krijg maandag (ofzo) mijn vader zijn tv. Nog steeds wel een vrij oude tv maar hij is iig groter dan wat ik nu heb dus ik heb straks echt een soort bioscoop in mijn woonkamer want wat ik nu heb is al vrij groot. Wel chill want kan ik het plan voor een nieuwe tv weer een jaartje verschuiven.
Mijn tv is 17 jaar oud ofzo en die van hem 10 dus het is wel iets jonger iig. Zei laatst al tegen mijn vader oh dan mag ik je tv wel toch als je een nieuwe koopt maar toen zei hij nee ik ga hem in de slaapkamer gebruiken maar ik hem toch hebben.
Na corona nog meer filmavonden hier.
Best een hoop gedaan vandaag naast het werken. Alleen nog mijn schoenen poetsen, maar heb vanavond een Google Meet met mijn leesclub, dus dat is mooi een klusje voor dan.
Dit is geen activiteit per se, en ook heel random. Maar wij gaan soms wandelen en dan doet 1 van ons de ogen dicht en dan ga je verder wandelen, daarna moet de ander raden waar je ongeveer bent. Klinkt heel kinderachtig en dat is het ook, maar wel leuk om een beetje de wandelsleur te doorbreken.
Genieton.
Waarom bestaat last man standing nog en wordt het nog uitgezonden. Die kerel is zo tering racistisch, seksistisch, homofoob. Rot op joh, het is niet grappig.
Echt walgelijk, en hij schijnt zelf de schrijver te zijn? Ongelofelijk.
Ik ga morgen om 7 uur sochtends naar de lidl om een naai machine te halen. Dit is denk ik het spannendste wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt #sad