Wat je even kwijt wil #47

Heb je wel een persoonlijke voicemail? Als het een huisarts of t ziekenhuis is (al betwijfel ik dat die je 5x !!! bellen) spreken ze niks in als ze niet aan de voicemail kunnen horen dat t om jou gaat. Dus “dit is de voicemail van 06123…” is niet voldoende)

Edit/ : soms is t ook gewoon reclame en spreken ze niks in omdat je dan weet dat zij t zijn natuurlijk :sweat_smile:

1 like

Haha, wat een vreselijke wereld leven we toch in he. Ik zag van de week een vacature voor de functie van ‘junior directeur’ met als takenpakket zo ongeveer alles wat 5 fulltime krachten zouden moeten doen: marketing, evenementenorganisatie, administratie, medewerkers aansturen, verantwoordelijk voor het volledige dagelijkse reilen en zeilen, etc etc. Geen 9 tot 5 mentaliteit natuurlijk en dat alles voor het zeer schappelijke salaris van, jawel: 200 euro stagevergoeding!!! Hahahahahahaa

45 likes

O m g. Misdaad. Ik heb de vacature gevonden en ga ze zeggen dat het eikels zijn.

32 likes

Misschien allemaal een glitterbrief als sollicitatie sturen. Echt fucking schandalig gewoon dat je überhaupt zo’n vacature durft te publiceren.

17 likes

Ik dacht eigenlijk dat het ironisch was, net als De Luizenmoeder (dat ook door veel mensen verkeerd begrepen wordt).

En binnenkort zullen naast joggingbroeken weer werkervaringsplaatsen hip worden. Heb je naast de twee verplichte stages voor je opleiding nog een extra stage gedaan en relevant vrijwilligerswerk op cv, laten mensen zich zo’n ervaringsplaats aansmeren omdat ze geen andere mogelijkheid zien. Geen idee waar ze dan hun studio van 700 euro mee moeten bekostigen, misschien met nog een baan. :upside_down_face:

Het heeft bij mij geen haast want ik heb parttime werk en wat losse dingen. Als ik mijn prik heb gehad en ben afgestudeerd, ga ik er serieuzer werk van maken. Ik sta nog bij wat dingen ingeschreven maar ze bellen me 9 van de 10 keer voor shitbanen. Laatst wel een leuke baan bij een uitgeverij maar die was fulltime en niet te combineren met mijn andere dienstverband.

Mijn werk heeft gisteren gevaccineerd en ze moesten meer bestellen dan nodig dus nu zijn er ook medewerkers gevaccineerd waaronder ik :slight_smile:

Edit: mijn werk valt sowieso onder de 1e ronde qua vaccinaties dus er is niets illegaals gebeurd zoals “voordringen” op andere sectoren in de zorg.

25 likes

Ik lig in bad met wijn terwijl mijn man en kind naar de supermarkt zijn om pizza’s en poffertjes te halen - de leven. :raised_hands:t3:

21 likes

ik heb 'm ook gevonden! €200,- vergoeding MAAR
“gratis wonen in een volledig ingericht appartement in het museum, met een grote (moes)tuin en midden in het centrum van Winterswijk”
nou fantastisch toch? een moestuin en in het centrum van winterswijk! wat een kans zeg

2 likes

Ik heb hem voor de lol aangezet, maar ik heb bij die plantenwand alleen maar de angst voor beestjes die hem dan kapotmaken omdat ik met m’n planten een meter uit elkaar al een spintplaag had :cry:

Dit gaat over een andere, die ik bedoel is zonder appartement ook nog (ik ken deze wel toevallig, Villa Mondriaan toch?)

ah oke, toevallig haha. ja is mondriaan!

HAHAHA the place to be!

1 like

Ik heb net 5 uur een meeting gehad (eerste keer in een maand dat ik iets doe) en ik ben echt ka-pot. Jeetje zeg. Nu pannekoeken eten met papa en dan lekker luieren.

26 likes

Dit is echt mijn droomscenario voor over 1-5 jaar :joy:

1 like

@keekie had jij me nou laatst die kleur shampoos aangeraden? Ik ben het merk vergeten :sob: of was het @Flopsyunicorn

Ik haal jullie altijd door elkaar

Vandaag in het nieuws “Keizer de kale cavia heeft huidhonger.”

1 like

Altijd als ik in een vacature staan ‘geen 9 tot 5 mentaliteit’ denk ik ‘nee inderdaad, ik heb meer een 11 tot 2 mentaliteit’ :thinking: althans dat zijn de uren waarbinnen ik nog enigszins productief ben :+1:t2:

41 likes

Heeft iemand misschien nog 12 zegels van de ah voor me in de app? :fried_egg::fried_egg::fried_egg:

Jahoor stuur maar link