Wat je even kwijt wil #47

Yes, heb ik voor je!

Zijn jullie al klaar voor de vrijmibooo??

19 likes

Nu nog? Ik lig al als een :potato: op de bank

4 likes

Ik had om 18:15 eten besteld en hij stond 18:25 voor de deur.

55 likes

Ik zou zeggen: ga voor een matching drink. Wodka is van aardappel toch?

Zo snel is super suspicious :stuck_out_tongue: of heb je iets simpels besteld

1 like

Dan kies ik voor
 Gemeente pils. Als ik maar niet op hoef te staan vind ik het best.

1 like

Snackbar! En het is hier om de hoek haha

1 like

ik ben zo’n intense kater :sob: zo’n weeiig gevoel in m’n maag, dat je denkt ik heb honger? wat gegeten en dan weer misselijk en uuugh waarom moet ik altijd zo overdrijven met drinken

4 likes

Dit lijkt me echt vreselijk, kom op je bent 32. Ik zou hier niet in meegaan hoor en het gewoon aangeven als je pas later kunt komen of als je vriend een keer niet meekomt. Ze doen het er maar mee.

1 like

Probeer mezelf dronken te verplaatsen naar mijn date. Zit in de bus maar moet echt nodig urinoiren

25 likes

Ulgg ik heb steeds een raar gevoel in mn buik. En sinds ik gegoogled heb wat het is lijkt het erger te worden omdat ik er op ga letten haha ik haat mezelf. Als het blijft push ik mezelf maar naar de dokter maandag.
Het liefst wil ik dat mn moeder mee gaat en dat zij verteld wat ik heb mja daar ben ik nu echt veel te oud voor :joy:

1 like

Misschien kan je doen of je zwakzinnig bent en je moeder je begeleider

Deed ik vroeger wel eens als ik niet zelf wilde bellen

14 likes

Ik woon bijna naast de dokter. Ben bang dat ze de politie bellen als ze me zonder begleider zien.

4 likes

Ik vind het altijd zo schattig als ik op een breivideo van een omaatje klik. Vaak leggen die het nog duidelijker uit dan al die flashy YouTubers.

4 likes

Oh jongens m’n hart. Ik had van de week m’n oma van 90 aan de telefoon, en ze vertelde dat ze een hele lekkere notentaart had gebakken. Ik bak ook graag en ze had het recept dubbel dus ze zou het als ik de volgende keer langs kwam aan me meegeven, ‘maar hij is wel duur hoor, met al die noten’. Nu kom ik net thuis en zie ik een envelop op de mat liggen. Heeft de schat het recept opgestuurd met een tientje erbij voor de boodschappen :sob:

197 likes

Waar woon je? Wil je nog een huisgenoot? Of je huis verkopen? Een tentje in de tuin is ook oke.

1 like

Ahhh :pleading_face::pleading_face::pleading_face: ik zit weer met tranen in m’n ogen zo lief

1 like

Ik had eten besteld en de helft was lekker en de andere helft niet. Het was zo veel en mijn vriend wilt dat we er morgen ook nog van eten. Maar daar heb ik helemaal geen zin in

Hij was ook al zo leuk toen die nog wat boerser was. @vitaminwater coltrui alert :wink:

2 likes