Bestaat dit ook voor mensen?
Haha nee was heel simpel vis en gebakken aardappeltjes met sla. Maar de aardappeltjes duurde best lang en als ik eenmaal in de opruimmodus ben dan ga ik echt super snel. En ik heb maar een 2 kamer appartement van 50m2 dus dat scheelt ook haha
Huizen zijn zo belachelijk duur pff onze generatie is echt fuuuuucked he met deze woningmarkt.
En haat aan onze maatschappij die 0,000 is ingericht op alleen zijn.
O god ik ben net per ongeluk naar buiten gegaan? Was even compleet de avondklok vergeten?? Realiseer het letterlijk nu ik dit bericht lees pas wauw
Oh het bericht waar ik op reageerde is verdwenen. Nouja deze domme actie van mij verdient het wel om te blijven staan
Ja gewoon ziekelijk is het
Hahaha gelukkig heb je geen boete gehad!
Ik stond vanmiddag teleurgesteld in een winkelstraat omdat ik vergeten was dat de winkels gesloten zijn. Had een afspraak in een andere stad en altijd als ik daar ben ga ik daarna winkelen dus uit routine wilde ik dat nu ook
Ik ben zo chagrijnig over de buren in het nieuwe appartement naast ons die gelijk 24/7 op het balkon staan en zo bij ons binnenkijken
Ik was wat zooi aan het opruimen en ging naar de papierbak en zo’n boekenruilkastje. Daar eerst nog uitgebreid de andere boeken geïnspecteerd en op toen mn dooie gemak naar huis gelopen. In retrospect was het wel erg stil op straat
Pff heb een paar wijntjes te veel op en wil iedereen appen dat ik van ze houd.
Love jullie
Dankje ik besef ook dat het niet normaal is maar zelfs op deze leeftijd nog moeilijk om los te breken van je ouders (verder wel een liefdevolle relatie) maar dit blijft toch altijd wel een ding.
Heb je er baat bij? Mijn vader is er ook mee bezig nu en hij slaapt wel een stuk beter maar verder doet het niet bijzonder veel voor hem geloof ik
Heel vervelend, lekker met een kruikje op de bank
Ah oke, hoop dat je er baat bij hebt! Rhodiola ken ik niet, ga ik me eens in verdiepen. Antidepressiva ga ik nog even bij uit de buurt blijven haha, ben wel sip maar niet zó sip :’)
Het is vanavond alsof er geen avondklok is echt. Overburen hebben een feestje!? Ze houden de ramen dicht maar steeds als die ff open gaan galmt het weer de hele straat door. Zijn andere buren dan de vorige keer maar reken maar dat ik de politie zo weer bel. Oprotten met je coronakattengejank. Arriveren ook steeds mensen.
Oh ik dacht dat dit over de post boven je ging, jezus haha
Ik zit nu trouwens voor het eerst in mijn kamer achter de computer te forummen, zo chill! Dit had ik echt eerder moeten doen joh, ineens heb ik ook niet meer de neiging om lange berichten te uit te stellen en daarna te vergeten omdat ik het zo’n gedoe vind om via mijn telefoon te typen.
Haha jij ook al, ik ook
Oh dat is waar ja! Ik heb heel lang aan de pil gezeten dus had dat in m’n hoofd al weggezet als geen optie, maar ik ben inmiddels gestopt met de pil dus dat ga ik ook nog eens heroverwegen ja, thanks!
Ik matchte met iemand op Bumble BFF, heeft die meid als eerste bericht een spraakopname van 1 minuut. Alsof ik nu nog aandachtig naar ga luisteren lol.
Die dacht zeker dat zij zich inschreef op Mumble BFF.