Wat je even kwijt wil #47

Dit klinkt echt heel vervelend allemaal!
Ik vind het zelf ook echt niet een normale reactie van je moeder. Bij mijn ouders (en schoonouders) gaat het eerder andersom, dat zij vragen hoe laat ik er ongeveer kan zijn en dan plannen we daar iets om heen. Ik moet namelijk ook 2,5 uur reizen om daar te komen. (Ik zie mijn schoonouders en ouders afzonderlijk ongeveer elke 6 weken normaal gesproken, afwisselend bij hun en bij ons thuis.)

Heb je zelf al eens gezegd dat je dit vervelend vindt en dat jij ook een leven hebt waarin je dingen moet plannen, dus dat het fijn is als afspraken en tijden in overleg gaan. Dat lijkt me geen abnormale eis namelijk.
En als gesprek aangaan niet lukt, dan moet je misschien een keer hard zijn en zeggen: okee, dan blijf ik wel thuis en kom ik helemaal niet langs bij jullie 🤷 misschien komt de boodschap aan wel aan.

Oh ik kreeg vandaag m’n beoordeling van m’n laatste stage EVER, yes omg yes, goeie beoordeling ook. Stapje dichterbij :sparkles:leerkracht :sparkles: zijn

65 likes

Door jouw bericht bedacht ik me dat ik mijn droom heb onthouden:

Ik was aan het daten met Luke Perry :heart_eyes:
Toen ik wakker werd bedacht ik me dat hij dood is.

2 likes

Ehm hoezo dat? Neem aan dat je toch oud genoeg bent zelf te bedenken waar je slaapt?

2 likes

Denk na de operatie

1 like

Maar wat gaat ze daaraan doen dan als je in dezelfde kamer slaapt? Alsof zij spontaan wakker wordt als jij doodgaat omdat je in dezelfde kamer slaapt? Je kan toch ook gillen of bellen vanuit een andere kamer als er echt iets is?

7 likes

Ooo @Soy.peor dan kan je moeder ook wel mee naar de huisarts :heart:

7 likes

Gefeliciteerd! En dat met die brutale groep 8’ers :partying_face:

1 like

Ja was Maria Nila!

@pastelzwart

2 likes

Heb ik net een fles Jack Daniels open gemaakt? Jazeker. Kan ik het bij ƩƩn glas houden? Tuurlijk niet. Ga ik morgen hoofdpijn krijgen? Jazeker.

Moet toch ergens het gevoel uithalen dat ik leef :metal::joy:

17 likes

Wat is dat nou weer voor kleuterretoriek haha, ik zou lekker in m’n eigen bed gaan liggen hoor joe.

8 likes

Hahah ja echt, apekoppen

Ben net wakker uit m’n dutje en voel me echt weer wakker geworden in het jaar 3000. Hello world :robot:

4 likes

Welkom.
Men heeft net zijn inenting ontvangen voor COVID-1080.

33 likes

Men leest tegenwoordig niet eens meer forumberichten. Vroeger las men alleen niet meer de krant. Die jeugd van tegenwoordig. Grote mond schelden met ziektes zoals corona en aanstelleritis.

6 likes

Hahah bedankt, dit klinkt hoopvol :joy:

@SpeedOfSound corona schijnt hier tegenwoordig ingeƫnt te worden tegen mutaties van de mensheid!

6 likes

@geez hoe gaat het?
@Banananana woehoeeee :heart::heart:

1 like

We leven nu onderwater, en je achter achter achter klein zoon, die ziet er goed uit!

43 likes

Hoeveelste editie hunger games zitten we?

3 likes

nanochip* Wel met de tijd meegaan.

Educatieve video

11 likes