Wat je even kwijt wil #47

Hoorde Bill Gates net praten vanuit m’n arm dus ja ik vermoed van wel. Zo eens kijken of thuisbezorgd met de onderzeeër ook levert via bestelling via chip

@Clancy jubileumeditie 1000 komt eraan :tada:

11 likes

11 likes

Ze waren in 2019 schijnbaar wel al vooruitstrevend zingen over het jaar 3000 met zowel de Jonas Brothers als Busted.

6 likes

Mijn huis was echt een teringbende, ik heb eerst van 4 tot 7 op de bank gezeten en het opruimen uitgesteld. Net tijdens het koken alles opgeruimd en ik zit nu uit te buiken met een glas wijn, greys, een opgeruimd huis en ik ga zo lekker simmen :partying_face:

7 likes

Gaat wel weer, lief dankjewel :kissing_heart:

1 like

Ugh heb weer zon nerveus vrijdagavond gevoel en ik probeer heel hard niet mijn afleiding te zoeken in slechte dingen.

1 like

Pffff de bovenburen zijn eindelijk ingetrokken en meteen begonnen aan een estafetteloop door de woonkamer ofzo. Zit gewoon stil en stamp niet zo :angry:

2 likes

Ik zit echt in een voor mij atypische geluksperiode; mn examen medisch rekenen vandaag gehaald terwijl ik maar 1 dag geleerd heb.

56 likes

Ik heb echt het gevoel dat ik als een wolfskind deze lockdown ga uitkomen. Ben volledig verkluizenaard

25 likes

Kruidvat verkoopt catnipspray dat je op allerlei dingen kan sprayen en nu is m’n kat echt een junkie geworden.

Hij is alleen maar cracktief aan het rennen, rollen, spinnen, grommen.

Denk dat ik m uit zn winterdepressie heb geholpen

36 likes

Haha die poncho van Waylon bij The Voice. Wat een figuur :sweat_smile: Lijkt wel een guru

5 likes

Ik ben in een bejaarde aan het veranderen. Ik fiets en ik wandel als vermaak… soms zit ik de hele dag op mn kamer te wachten tot mn klein kinderen langskomen enzo.

5 likes

Bestaat dit ook voor mensen?

8 likes

Haha nee was heel simpel vis en gebakken aardappeltjes met sla. Maar de aardappeltjes duurde best lang en als ik eenmaal in de opruimmodus ben dan ga ik echt super snel. En ik heb maar een 2 kamer appartement van 50m2 dus dat scheelt ook haha

1 like

Huizen zijn zo belachelijk duur pff onze generatie is echt fuuuuucked he met deze woningmarkt.
En haat aan onze maatschappij die 0,000 is ingericht op alleen zijn.

47 likes

O god ik ben net per ongeluk naar buiten gegaan? Was even compleet de avondklok vergeten?? Realiseer het letterlijk nu ik dit bericht lees pas wauw

Oh het bericht waar ik op reageerde is verdwenen. Nouja deze domme actie van mij verdient het wel om te blijven staan

54 likes

Ja gewoon ziekelijk is het

1 like

Hahaha gelukkig heb je geen boete gehad!

Ik stond vanmiddag teleurgesteld in een winkelstraat omdat ik vergeten was dat de winkels gesloten zijn. Had een afspraak in een andere stad en altijd als ik daar ben ga ik daarna winkelen dus uit routine wilde ik dat nu ook :frown:

9 likes

Ik ben zo chagrijnig over de buren in het nieuwe appartement naast ons die gelijk 24/7 op het balkon staan en zo bij ons binnenkijken :+1:

1 like

Ik was wat zooi aan het opruimen en ging naar de papierbak en zo’n boekenruilkastje. Daar eerst nog uitgebreid de andere boeken geïnspecteerd en op toen mn dooie gemak naar huis gelopen. In retrospect was het wel erg stil op straat

33 likes