Ah shit, hopelijk wordt het beter wanneer ze er eenmaal echt wonen.
Ik besef me altijd pas echt goed dat ik oud aan het worden ben, als ik op zaterdagochtend een week planning maak voor het eten, de wekelijkse Picnic bestelling plaats en daar intens gelukkig van word.
Haha heb ik ook net gedaan! En al een was opgehangen. Wie ben ik?!
Dit heb ik elke maandagochtend als ik weer een nieuwe persoonlijke bonusbox kan samenstellen in de Albert Heijn app.
Hahaha ja, mijn kat heeft ooit zoān theezakje van het aanrecht gepikt en hem helemaal kapot geknuffeld.
Stiekem kun je dat al doen als de nieuwe bonus aanbiedingen online staan op vrijdag.
Ik ben voor de verandering eens om half tien gaan slapen en dit bevalt me eigenlijk best prima? Geen dronken escapades en geen hangxiety haha.
Laatste mail gestuurd naar de mensen bij wie ik werkte. Heb het op een volwassen manier afgesloten, heb geen reden om dit nu boos af te sluiten. Terwijl zij nog wel even hard sneert in haar laatste mail. Maar ik ben the bigger person
dat heet balans
Ik kijk voor het eerst Het Familiediner, 3 minuten ingeschakeld en ik heb al een vochtig oog
Wat moet ik nou in vredesnaam vandaag weer doen. Ben al zo lang mogelijk in bed blijven liggen om zogenaamd āāuit te slapenāā om een paar uurtjes te rekken haha. In werkelijkheid was ik gewoon vroeg wakker zoals altijd en heb ik al een rondje youtube gedaan. Als iemand nog ideeĆ«n heeft om weer een lege zaterdag te vullenā¦
Ik ga vanavond sushi eten en heb er gewoon nu al zin in
Word net afgesneden door een kerel op een fiets. Zegt ie: oh sorry pop. Echt wie denk je dat je bent, teringlijer
Zoān nephuizenverkoopprogramma en dan hebben ze een clown ingehuurd voor de open dag. Denk dat het in Nederland juist een manier zou zijn om veel mensen weg te krijgen.
Een vrolijke Hagenees?
Ik ben alleen thuis vandaag! Mijn God, wat heerlijk.
Gister tot 4 uur snachts zitten simmen, nu net de douche uit gekomen en ik ga vandaag weer de hele dag chillen en simmen
Net drie kwartier buiten gesport en ben echt koud tot op het bot
Nou ik heb er even over nagedacht, maar jullie hebben me overtuigd. Vandaag is de dag.