Wat je even kwijt wil #47

Pff heb een paar wijntjes te veel op en wil iedereen appen dat ik van ze houd.

Love jullie

27 likes

get (1)

2 likes

Dankje :slight_smile: ik besef ook dat het niet normaal is maar zelfs op deze leeftijd nog moeilijk om los te breken van je ouders (verder wel een liefdevolle relatie) maar dit blijft toch altijd wel een ding.

Heb je er baat bij? Mijn vader is er ook mee bezig nu en hij slaapt wel een stuk beter maar verder doet het niet bijzonder veel voor hem geloof ik

Heel vervelend, lekker met een kruikje op de bank

1 like

Ah oke, hoop dat je er baat bij hebt! Rhodiola ken ik niet, ga ik me eens in verdiepen. Antidepressiva ga ik nog even bij uit de buurt blijven haha, ben wel sip maar niet zó sip :’)

1 like

Het is vanavond alsof er geen avondklok is echt. Overburen hebben een feestje!? Ze houden de ramen dicht maar steeds als die ff open gaan galmt het weer de hele straat door. Zijn andere buren dan de vorige keer maar reken maar dat ik de politie zo weer bel. Oprotten met je coronakattengejank. Arriveren ook steeds mensen.

2 likes

Oh ik dacht dat dit over de post boven je ging, jezus haha

Ik zit nu trouwens voor het eerst in mijn kamer achter de computer te forummen, zo chill! Dit had ik echt eerder moeten doen joh, ineens heb ik ook niet meer de neiging om lange berichten te uit te stellen en daarna te vergeten omdat ik het zo’n gedoe vind om via mijn telefoon te typen.

1 like

Haha jij ook al, ik ook :joy:

1 like

Oh dat is waar ja! Ik heb heel lang aan de pil gezeten dus had dat in m’n hoofd al weggezet als geen optie, maar ik ben inmiddels gestopt met de pil dus dat ga ik ook nog eens heroverwegen ja, thanks!

1 like

Ik matchte met iemand op Bumble BFF, heeft die meid als eerste bericht een spraakopname van 1 minuut. Alsof ik nu nog aandachtig naar ga luisteren lol.

6 likes

Die dacht zeker dat zij zich inschreef op Mumble BFF.

19 likes

Oh ik ben hier heel nieuwsgierig naar! Ik wil het eigenlijk zelf downloaden maar durf niet, haha. Bevalt het je?

Haha nou je het zegt inderdaad. Die touchscreens werkten ook nog voor geen meter. Ik had op een gegeven moment een LG cookie, stond ik daar 100x op dat scherm te porren. Er zat zelfs zo’n pennetje bij.

11 likes

Heb er een paar leuke mensen mee ontmoet, maar merk wel dat je heel erg je best moet doen om het gesprek op te starten en door te laten gaan. De meeste matches kijken de kat uit de boom.

2 likes

Omg of de scheerapparaat-app. Wat een prank was dat.

10 likes

En berichtjes typen in de notitie-app want zij had een ander toetsenbord.

2 likes

Je had ook nog een app met worstjes roosteren op een bbq of zo.

Ik heb zo veel trek in koffie. Zou bijna naar beneden gaan om een kopje te zetten. :thinking:

1 like

Sinds deze post krijg ik continu reclames over kant-en-klaarmaaltijden :eyes:

4 likes