Wat je even kwijt wil #47

Op dit soort late avonden verdwaal ik weleens op funda. Dan denk ik oh eens kijken hoeveel hypotheek ik zou kunnen krijgen. Nou dat is ondanks mijn 40 uren contract ongeveer een garagebox. Ik denk dat ik op mijn 50ste het huis uitga :+1:

8 likes

De buren zijn nu twaalf uur hier. Is het te vroeg om al te gaan klagen over het gestamp.

1 like

Ik ben nu in de lidl en t is chaos… optyfen.
Heb inieder geval mn naaimachine

15 likes

Misschien kan je straks langsgaan in het kader om kennis te maken en gelijk opmerken: ’ en nog druk bezig met verhuizen en alles op z’n plek zetten merk ik aan het geluid te horen?’

2 likes

Ja dit. En dan weet je hopelijk ook hoe lang je nog herrie kan verwachten

Ze zijn nog niet eens verhuisd :sob: Volgens mij gaat dat vandaag gebeuren,. Had nu echt alleen last van het heen en weer geloop (hopelijk hebben ze de estafette gewonnen). Ik hoop ook dat het iets minder wordt als alle meubels er staan, beetje demping. En heb al oordoppen besteld.

1 like

Het lukt me al een week niet meer om langer te slapen dan half negen. Ik wil genieten van m’n weekend door (minstens een poging te doen tot) de klok rond te slapen.

Ooh de Cookie! Ik was zo blij met die telefoon!

2 likes

Ik snapte niets van die telefoon :rofl:

Wat viel er dan aan te snappen? :rofl:

Ik had denk ik veel moeite met de overgang dat internet opeens kon maar dat ging nog niet bepaald soepel op mijn cookie :joy:

Ah mijn LG cookie vond ik geweldig! Had hem zelfs met glitternagellak gelakt op de achterkant en droeg hem als bescherming in een katoenen hello kitty zakje :rofl:

3 likes

27 likes

Ah shit, hopelijk wordt het beter wanneer ze er eenmaal echt wonen.

Ik besef me altijd pas echt goed dat ik oud aan het worden ben, als ik op zaterdagochtend een week planning maak voor het eten, de wekelijkse Picnic bestelling plaats en daar intens gelukkig van word.

25 likes

Haha heb ik ook net gedaan! En al een was opgehangen. Wie ben ik?!

2 likes

Dit heb ik elke maandagochtend als ik weer een nieuwe persoonlijke bonusbox kan samenstellen in de Albert Heijn app.

6 likes

Hahaha ja, mijn kat heeft ooit zo’n theezakje van het aanrecht gepikt en hem helemaal kapot geknuffeld.

Stiekem kun je dat al doen als de nieuwe bonus aanbiedingen online staan op vrijdag.

6 likes

Ik ben voor de verandering eens om half tien gaan slapen en dit bevalt me eigenlijk best prima? Geen dronken escapades en geen hangxiety haha.

1 like