Laatste mail gestuurd naar de mensen bij wie ik werkte. Heb het op een volwassen manier afgesloten, heb geen reden om dit nu boos af te sluiten. Terwijl zij nog wel even hard sneert in haar laatste mail. Maar ik ben the bigger person
dat heet balans
Ik kijk voor het eerst Het Familiediner, 3 minuten ingeschakeld en ik heb al een vochtig oog
Wat moet ik nou in vredesnaam vandaag weer doen. Ben al zo lang mogelijk in bed blijven liggen om zogenaamd ‘‘uit te slapen’’ om een paar uurtjes te rekken haha. In werkelijkheid was ik gewoon vroeg wakker zoals altijd en heb ik al een rondje youtube gedaan. Als iemand nog ideeën heeft om weer een lege zaterdag te vullen…
Ik stond om 05.00 uur op om planten in te kopen voor mijn webshop en nu ben ik een uur thuis en kak ik finaal in. Alsof ik er al een hele dag op heb zitten. Is het al 22.00 uur?
Ik ga vanavond sushi eten en heb er gewoon nu al zin in
Word net afgesneden door een kerel op een fiets. Zegt ie: oh sorry pop. Echt wie denk je dat je bent, teringlijer
Zo’n nephuizenverkoopprogramma en dan hebben ze een clown ingehuurd voor de open dag. Denk dat het in Nederland juist een manier zou zijn om veel mensen weg te krijgen.
Ja dat wel maar niet de kracht om ook nog foto’s te maken, tekstjes te schrijven… Omg, en ik zit ook pas op 4400 stappen. Nog 5600 te gaan Lang geleden dat ik ff geen zin had in een dag.
Een vrolijke Hagenees?
Ik ben alleen thuis vandaag! Mijn God, wat heerlijk.
Gister tot 4 uur snachts zitten simmen, nu net de douche uit gekomen en ik ga vandaag weer de hele dag chillen en simmen
Net drie kwartier buiten gesport en ben echt koud tot op het bot
Nou ik heb er even over nagedacht, maar jullie hebben me overtuigd. Vandaag is de dag.
Oee fight club staat op videoland. Die vond ik als kind altijd geweldig
Ik heb vandaag behalve bellen met een vriendin niets gepland en ik verveel me nu al. Wil gewoon weer dingen buitenshuis kunnen doen of in ieder geval naar buiten kunnen zonder dat ik het idee heb dat mijn vingers eraf vriezen.
ik las “ik heb vandaag behalve bevallen met een vriendin niets gepland” en ik dacht nou ik vind dat nogal wat maar behalve bellen ipv bevallen hahaha goodmorning
Pff nou na 3 maanden stilte is mijn ex weer begonnen met stalken, dit keer mijn ouders. Hij is gisteren zelfs bij ze langs geweest om iets door de brievenbus te doen?! (3 kwartier rijden enkele reis). Maandag maar weer aangifte doen. Ben zo bang dat dit weer het begin is van een nieuwe reeks incidenten.
Jeetje wat kut. Wat heeft hij bij ze in de brievenbus gedaan dan als ik mag vragen?